Zwanger worden - vanaf juli 2017

Spannend voor alle dames die bijna hun NOD hebben. Hopelijk allemaal een positieve test een deze dagen. Bij mij gaat het wat minder. Ik bleef bloedingen houden en heb daarbij echt veel pijn. Menstruatie zet niet door en testen zijn negatief. Nu moet ik 5 sept naar de gynaecoloog om te kijken of er geen cyste zit. Maak me er best druk om :( 
 
Nou ik kon het niet houden. Vanmorgen toch maar een test en helaas negatief.. Ik probeer zaterdag als NOD aan te houDen maar er is geen touw aan vast te knopen helaas.. heb alleen sinds vandaag een gigantisch stekende pijn links onder in mijn buik en mn  buik lijkt ook opgezet. Weet niet wat ik hiermee moet...
 
Oh jee Karin dat lijkt me echt alles behalve prettig. Wel fijn dat ze er volgende week naar gaan kijken! Kunnen ze dan direct zeggen als ze wat vinden?
 
T zit je niet mee eej Mali, nog maar een paar daagjes geduld. Wie weet!! Het kan nog. Je cyclus word nu toch ook wel erg lang?
 
Spannend iedereen, ben erg benieuwd naar de uitslagen van iedereen. Zelf zit ik in m'n vruchtbare week dus hier zijn we daar voornamelijk mee bezig ;)
@lollypopje Welkom, hou je dat vol tot maandag? Ik duim zeker voor je mee hier. En ik gebruik zelf een app: period calendar. Op aanraden van de meiden hier. 
@mali
is het voor jou niet mogelijk om gewoon naar de huisarts te gaan en een zwangersschaps test d.m.v. een bloedtest te doen?
 
Veel plezier Lis x ;)
Ja ik denk dat als ik maandag nog niet ongesteld ben dat ik dan de dokter maat eens bel. Dan ben ik al 7 weken niet ongesteld geweest. Of zal ik vandaag bellen?
 
Terug
Bovenaan