Zwanger worden - vanaf juli 2017

Gebeld! Tja... helaas gaan ze niks voor me doen.. ik had gewoon de pech dat ik niet zo vaak ongesteld wordt.... 
Daar betaal je dan zorgverzekering voor...
 
Mali wat klote, zo wordt het nog frustrerender dan het al is dan....
Welkom nieuwe meiden! 
Vanmorgen helder rood bloedverlies, niet veel.. en zo begint mn ongesteldheid nooit. Nu helemaal niets, een goedkope test van de supermarkt gedaan en die was negatief. Help... wat zal het zijn? Zal het morgen op mn NOD dag doorbreken en toch ongesteld of niet... pffff 
 
Ik heb vanmorgen een test gedaan... zat op dag 32 en dacht laat ik maar gewoon nog een test doen. Heb ik gewoon een POSITIEVE test. Ik ben nog helemaal in shock! Zo krijg je te horen dat je misschien een cyste hebt en naar het ziekenhuis moet en nu opeens blijkt het toch een zwangerschap! Ik ben zo blij! Maar ik heb nogsteeds buikpijn en heb wel bloedingen gehad dus helemaal gerust ben ik nog niet.
Mali wat rot dat ze je niet helpen zeg. Formulier voor een bloedtest is toch gegeven. Inderdaad andere huisarts of een keer naar de huisartsenpost in het weekend.
 
Wauw super Karin!!
Mali wat rot zeg! Als je er echt op wacht denk je steeds bij elk steekje oeh even naar de wc. Maak jezelf gek. Succes het komt goed!

MoedervanV spannende dagen zeg! Duimendraaien.

ik zit morgen op dag 25

cyclus was laatste x 23 dagen daarvoor 25 daarvoor 26 dus best constant..

ben super zenuwachtig want mn onderbuik rommelt wel steeds

maar blijkbaar kan je dat ik word ongesteld gevoel ook hebben als je toch zwanger blijkt te zijn.

zondagochtend testen mocht het zover komen

fingers crossed!

succes iedereen!
 
@karin gefeliciteerd!!
@mali nou lekker is dat.. betaal je idd zorg voor :/
Hier de hele dag al krampen en een heeeeel klein beetje bloedverlies. Maandag is mijn NOD. Ik hoop dat het innesteling is.. De laatste keer dat ik echt krampen had was voor mijn zwangerschap.. Om gek van te worden 
 
Terug
Bovenaan