Zwanger worden - vanaf juli 2017

Oo mn vriend is ook 28 hij is 1 daggie ouder haha! En we zijn 8 jaar samen waarvan 5 samenwonend
 
Zoooo leuk kom ik net bij mn oma kijkt ze met grote ogen nou iris maak je er 2 ofzo hahahahaha grapjurk die oma heb t aan haar en onze ouders verteld ze is al 93 dus ik dacht snel vertellen want t zijn toch mensjes vd dag :)
 
Oo mn vriend is ook 28 hij is 1 daggie ouder haha! En we zijn 8 jaar samen waarvan 5 samenwonendZoooo leuk kom ik net bij mn oma kijkt ze met grote ogen nou iris maak je er 2 ofzo hahahahaha grapjurk die oma heb t aan haar en onze ouders verteld ze is al 93 dus ik dacht snel vertellen want t zijn toch mensjes vd dag :)
 
mali ja dat hoop ik ook dat ze nog een poosje meegaat :) maar heb nu ook al echt een buikje haha dacht dat ik het me verbeelde maar het viel haar dus ook op super leuk :) ben er helemaal vrolijk van haha
 
 Spannend iris!! Lekker van genieten. Ik mag maandag voor de eerste echo. Word steeds spannender hihi
Wij zijn beide 30 en nu 4.5 jaar samen 
 
 





Hallo allemaal , 
ik weet niet zo goed of ik hier op het juiste adres ben maar ik heb een vraag.. ik moet eigenlijk overmorgen ongesteld worden maar heb vandaag al getest en er kwam en licht streepje.. hebben meer mensen dit gehad ? En was je toen zwanger of niet ? Ik weet dat ik tevroeg heb getest maar heb zelf al 2 miskramen gehad en had opgezwolle borsten ik dacht ik probeer het gewoon maar nu weet ik dus nog niks iemand tips of ervarings die dat wilt delen ? 




 
Hoe lang is het geleden dat je een miskraam hebt gehad?  Een test kan lang positief blijven na een miskraam. Maar als je al eerder een negatieve test hebt gehad dan zou ik zeggen dat de test positief is! Een streep is een streep! 
 
Ik heb geen ervaring met een miskraam.. maar zou ook zeggen een streep is een streep!

Hier nog niet ongesteld.... maar heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn. Dit weekend maar weer een test doen als het zover komt. Zenuwslopend..

Wat leuk iris, lekker van elk moment genieten.

 
 
Terug
Bovenaan