Zwanger worden - vanaf juli 2017

Dankjewel allemaal. 
Ik ben 27 en mijn man 29. We zijn al 11.5 jaar samen.
Wat raar Mali, ik zou toch gaan pushen voor een formulier om bloed te laten prikken.
Iris wat fijn dat je het hartje hebt gehoord. Gefeliciteerd!
 
Wat leuk en bijzonder Iris dat je het hartje gehoord hebt.
 
Ik heb even een vraagje voor jullie. Ik heb als het goed is zo'n 3 a 4 dagen geleden mijn sprong gehad. 13 sept verwacht ik mijn NOD. Alleen ik heb nu echt zware buikpijn. Het voelt als menstruatiepijn en ik heb een beetje een zwaar gevoel. Ook voelt het alsof mijn baarmoedermond steekt ofzo. Hebben jullie dat ook wel eens? En wat zou het kunnen zijn? Het is te vroeg voor mn menstruatie en te laat voor mn sprong eigenlijk...
 
 
 
 
 
 
Ik zou ook aandringen op een bloedtest mali...
Ik ben nog niet ongesteld, donderdag was mn NOD, morgenochtend testen... spannend aangezien ik woensdag nogal overhaast een dag voor mn NOD een negatieve test in handen had. Ik kon niet meer wachten.. 
Vioolet, misschien toch je eisprong? Sommigen hebben die pas laat. Of heb je ovulatietesten gebruikt?
 
 
 
Hey meiden, vanochtend een positieve ovulatie test gehad. Dag 12 van de cyclus. De vorige ronde was mijn eerste positieve test op dag 14. Maar toen ik de positieve test zag, wilde ik gelijk klussen met mijn vriend hihi alleen wordt hij een beetje gek van mij en het "verplichte" gevoel denk ik. 
Zodra het "moet" dan wil meneer ineens niet meer (snap ik eigenlijk ook wel hoor, arme schat wordt door mij als een object gezien hahaha) en nu we vandaag nog niks hebben gedaan, maak ik me zorgen dat het te laat is? 
Mijn vraag is eigenlijk, wanneer je een positieve ovu-test in handen hebt, wanneer en hoevaak kun je dan het beste klussen. Vind er verschillende dingen over terug op internet. 
Hoe gaan jullie partners daarmee om eigenlijk in de klusweek?
 
@moedervanv  nee ik heb deze keer geen ovulatietesten gebruikt om de druk er wat vanaf te halen. Wellicht dan toch een wat late sprong? Het zou natuurlijk kunnen.
@lis  ik vertel het mijn man gewoon niet haha. Als ik denk dat ik rond mijn sprong zit dan verleid ik hem wel hahaha. Nee, mijn man weet wel ongeveer wanneer het is maar niet precies en dat is best prima zo. Hij weet ook dat we toch 1keer in de 2 a 3 dagen moeten klussen en dat werkt bij ons op zich best goed. Een keer geen zin, dan wordt er een keer overgeslagen. Het moet geen "moetje" worden.
 
 
Mijn vriend wil heel graag vader worden dus die wil net zo graag als ik klussen als de test positief is. En gewoon verleiden inderdaad welke man zegt daar nu nee tegen?
Vrijdag zwangerschapstest gedaan kon het toch niet weerstaan, maar helaas hartstikke negatief. Zondag maar weer proberen met ochtendurine. Ben dan 2 dagen over tijd. Vrijdag had ik ongesteld moeten worden. Maar tot nu toe nog niks dus er is nog hoop. Verder ook geen krampen of kwaaltjes die ik altijd heb voor de menstruatie. Dus ik ben benieuwd! Andere dames al positieve testen in handen?
 
Ik word hier zo gek van...
Eind Juni gestopt met de pil, heb erna gewoon mn menstruatie gehad..
Ik zou vorige week ongesteld moeten worden maar ben het tot op de dag van vandaag nog niet.
Als ik een test doe is de uitslag: Niet zwanger.
 
Morgen maar langs de dokter ?
 
Ik bedoel dan.. Ik heb eind juni de menstruatie gehad van het stoppen met de pil, in Juli weer en augustus helaas nog niet...
Iemand ander dit ook meegemaakt ?
 
Terug
Bovenaan