Zwanger worden - vanaf juli 2017

Vandaag ook negatieve test... ook nog niet ongesteld pff zal wel schommelen door verwijdering van spiraal. Ik zie het wel zal wel stoppen met ovulatietesten en menstruatie gaan bijhouden. Hopelijk laat het niet te lang op zich wachten. Even geen zin meer om alles bij te houden. Ik moet ook gewoon even geduld hebben maarja is zo lastig als je het zo graag wil. 
 
Lis haha ik vertelde mn vriend er niet over wij hadden de maand dat het raak was echt de laatste 3 week om de dag bedpret en dan plande ik volgens app zodat we op dag ovulatie ook seks hadden maar dat zei ik niet tegen hem
En gewoon verleiden idd ! Dan zegt ie heus geen nee ;-) op t laatst was ik t zelf ooknwel zat zovaak haha maar t is wel gelukt :)
 
Hallo,
Ik ben net nieuw op dit forum en heb een vraag. Ben sinds 3 maanden gestopt met de pil en daarbij ook actief bezig voor een eerste kindje. Eerste cyclus was 26 dagen met een menstruatie van 4 dagen. Tweede cyclus 28 dagen met een menstruatie van 4 dagen. Redelijk regelmatig, zo leek het. Echter deze maand ben ik, na een cyclus van weer 28 dagen maar 1,5 ongesteld geworden. Deze keer zeer minimaal bloed en meer bruinverlies. Ook totaal geen klachten van buik- of rugpijn (die ik normaal áltijd heb, pil of geen pil). Nu vraag ik me af of ik dit wel als een menstruatie mag zien? Heb vrijdagavond maar eens een test gedaan (als het niet telt als een menstruatie dan 4 dagen overtijd) maar deze was negatief. Echter nog steeds geen menstruatie die doorzet. Moet ik dan nu beginnen met een nieuwe cyclus tellen of kan het zijn dat de menstruatie later komt? Wat kan je lichaam je in de war maken zeg….
 
Goedemorgen,
 
Nu net de dokter gebeld..
Het advies is idd afwachten en 1x per week een test doen.
Het kan zijn dat er een zwangerschap in ontwikkeling is maar deze gewoon nog niet zicht baar is.
Of mijn eisprong komt gewoon wat later..
Frustrerend.
 
B-noniem.. het kan wel een tijdje duren voordat je cyclus weer normaal is! Ik zelf heb nu nog steeds geen regelmatige cyclus en ben  11 maanden gestopt. Hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent hoor!
 
Ik had gisteren dacht ik een beetje rekbaar slijm. Wel dun maar kon er wel draadje van trekken.. snap er werkelijk niks meer van 
 
 
Wat spannend allemaal om te lezen van allemaal,
Mn vriend en ik zijn nu ongeveer 5 maanden aan het proberen om zwanger te worden van ons eerste kindje, ook onwijs spannend! 
Ik heb gelukkig precies een cyclus van 28 dagen dus kan het op de dag stipt bijhouden, als het na deze maand niet lukt ga ik ook eens de ovulatietesten proberen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee ? Ik hou het nu allemaal bij via een app....
Fijn dat we het hier allemaal kunnen delen, bij ons weet ook niemand dat we aan het proberen zijn alleen m’n beste vriendin maar het is ook fijn om het er met andere mensen over te hebben! 
Liefsxxxx
 
@violet & iris Beetje late reactie hier oeps, mocht het deze ronde niet raak zijn zal ik het ook niet meer tegen mijn vriend zeggen wanneer de eisprong er weer is ?
Hier is het wachten op mijn Nod: 17sept... can't wait
 
Ik heb ergens gelezen dat er ook medicatie bestaat om een eisprong op gang ye helpen.. 
Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, hoop het natuurlijk wel.
aikzelf dat mijn lichaam me gewoon aan het tegenwerken is.
 
HWachten is het enige wat ik nu kan doen :(
 
Terug
Bovenaan