Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ik had vandaag een hele mooie echo. Echt superblij en opgelucht. We waren flink zenuwachtig vanochtend. Nu 7 weken en 6 dagen. Hartje ging flink tekeer.
Ik zei het wel tegen me man wanneer me vruchtbare dagen waren en ja dan had hij t lastig haha het gevoel te moeten  presteren. Toch gelukt.
Wat raar Mali, je zou denken aan een eisprong of toch zwanger anders heb je niet zulke afscheiding lijkt me. Althans ik had dat zelf niet 
 
Hallo ik wil ook graag mee kletsen met jullie heb alles gelezen weet niet precies jullie namen maar gefeliciteerd aan alle positieve testjes :)
zal me even voorstellen ben 34 mijn vriend 44 we hebben samen een zoontje van bijna 2 en heb zelf een zoon van 12 jaar heb 2 aug mijn spiraal laten verwijderen had bij het verwijderen al vruchtbaar slijm en de gynocoloog zei dat ik de week erop zou ovuleren dacht het ook gevoeld te hebben maar nog steeds geen menstruatie en negatieve testten helaas tast in het duister op het moment want vanaf het moment dat ik dacht dat ik mijn eisprong voelde heel de week last gehad van menstruatie krampen en normaal heb ik last van afscheiding maar sinds na me eisprong helemaal niks dus nog even afwachten wat heeeeel lastig is Haha 
succes met wachten ook iedereen die in onzekerheid zit ;-) 
liefs 
 
Welkom nieuwe meiden! Veel succes ook voor jullie! 
Brigiet ik heb met ovu testen gewerkt en met de testen van zwanger en Kids erg slechte ervaringen. 3x positieve test met poses  van 10 dagen ertussen! Ik had wel goede ervaringen met kruidvat action en clear blues. . 
 
Fijn Ansje dat je echo goed was! Super! !
 
Jaa raar he.. ik wacht nu nog 2 weken en dan weer dokter bellen.. hmmz... 
 
Mali misschien sla je een cyclus over ?! Ik ben eens na 56 dagen ongesteld geworden al wel 5 jaar terug maar dat was ook heel raar! Probeerden toen niet zwanger te worden dus ineens een cyclus overgeslagen zo zei de ha het ook maar frustrerend voor je! Je wil gewoonndoor
 
Hoi allemaal,
ik ben ook nieuw hier en klets graag mee. Mijn vriend en ik willen graag een kindje, erg spannend allemaal. Nu in de derde ronde. 
Ik snap alleen helemaal niks mijn lichaam. Eerste en tweede ronde een cyclus van 35 dagen. Ik zou mijn eisprong dan op dag 22 moeten krijgen alleen heb net als vorige maand een positieve Ovulatietest op dag 12 en ook vruchtbare afscheiding. Als ik dan al zou ovuleren dan zou de tweede fase van mijn cyclus toch veel te lang zijn? Daarnaast geeft mijn temp ook nog geen duidelijkheid.. 
wat denken jullie? Ik snap er zelf niks meer van. 
Ik gebruik trouwens ovulatietesten van sensitest, via internet. 
 
Groetjes CS
 
Ik hoop het niet Iris.. het is al zo moeilijk zwanger worden.. heb het afgelopen jaar ook maar 6x een eisprong gehad in bijna 12 maanden.
 
 
Gelukkig liet bij mij de ongesteldheid niet lang op zich wachten. Zondag middag ongesteld geworden. En ben er nu wel weer klaar mee. In die 3 dagen is er nu al 1 doosje tampons doorheen. Maarja zal wel weer zn heftige zijn zoals voor mijn spiraaltje dus zal nog wel 2 dagen doorzetten. Ook pijn is echt weer verschikkelijk gister lag ik gewoon te huilen van de pijn. Hopelijk is het snel raak want dit hou ik niet nog een jaar vol. Mezelf vol duwen met paracetamol en afleiding van me nieuwe baan helpt op zicht wel.
 
Welkom nieuwe dames!
 
Ansje wat fijn dat jij ook een goede echo had gefeliciteerd meid! Ben je er nu wat geruster onder?
 
Mali wat vervelend kijken of je misschien een verwijzing kan krijgen naar de gynaecoloog? Weet niet of je daar al eens bent geweest? 
 
Terug
Bovenaan