Zwanger worden - vanaf juli 2017

Heb me daar nooit op laten testen iris. Heb besloten om nu nog maar 2 weken af te zien en dan weer te bellen.
Ben nog nooit bij de gynaecoloog geweest.  Weet eigenlijk ook niet goed hoe ik zoiets aankaart bij een dokter die mij niet zo serieus neemt.
 
Mali ik zou echt overstappen naar een andere huisarts dit is toch niks waard zo?! Echt vervelend als je een ha hebt waar je je niet fijn bij voelt! Ha moet er voor jou gewoon zijn en je serieus nemen
 
Dames wilde toch ovulatie testen gebruiken heb mijn huisarts gebeld en zei omdat mijn cyclus nog niet in orde is en dus ook nog niet gemenstrueerd heb maar mijn eisprong kan wel aanwezig zijn zonder dat ik hoef te menstrueren mijn vraag aan jullie is welke ovulatietesten zijn goed? 
Liefs
 
Ik gebruik de ovulatietesten van sesitest en ben helmaal tevreden. Handig in gebruik en duidelijk aangegeven. En zijn nog te betalen ook :)
 
@Mali Mali
Heb jij ook t gevoel alsof je lichaam je dwars zit ?
Ik bedoel dan , moe, humeurig opgezette buik enzo ?
 
Ik zou 1.5 week geleden mn menstruatie hebben gehad..
 
Ik dacht alles gaat volgens "plan " werd netjes optijd ongesteld de 1e 2 keer mar die laatste laat niet van zich horen :(
 
 
 
@ b-noniem! Ja! Heb ik ook.. Ben ontzettend moe al een week of wat, humeurig als de pest en snel geprikkeld. Mn buik is niet opgezet maar wel een erg vette huid... hebben we ook niks aan zo he! Heb net nog even in mn PC (period calender gekeken en zit blijkbaar morgen al op dag 48!
Ashley. Ik heb goede ervaringen met kruidvat, action en clear blue. Je kan elk moment van de dag testen maar wel rond hetzelfde tijdstip! Ochtendurine niet gebruiken en voor je de test gebruikt ook niet te veel drinken. Ik dacht dat je ong 3 a 4 uur voor gebruik van de test het beste niet meer naar de wc kan gaan! 
Succes meid!
 
Terug
Bovenaan