Zwanger worden - vanaf juli 2017

Jaaa super spannend violet ik zou het ook morgenochtend doen maar puur omdat ik zoals je wel kunt zien, erg ongeduldig ben haha.
@mali heeel erg vervelend dit voor je. Ik zou goed bij je dokter bespreekbaar maken wat er allemaal aan de hand is en dat je échte hulp wilt dit keer  maarja dat had je zelf waarschijnlijk ook al wel bedacht. Heel veel succes in elk geval.
Zondag ga ik nog een keer testen, ik hou jullie op de hoogte!
 
Spannend lis naar het is iig een goed teken!
Mali echt zoek een andere huisarts, weet je niet hoe je dit kan doen bel je zorgverzekeraar die kan je hier bij helpen! Ik zou echt een bloedonderzoek of verwijzing naar de gynaecoloog vragen. Sowieso vind ik raar hoe ze met je omgaan. Jij laat duidelijk merken dat het je niet lekker zit. Al weten ze dat er niks aan de hand is(wat ik trouwens niet denk, maar stel....) moeten ze toch merken dat het je mentaal aangrijpt en daar op in haken en je daarbij helpen pfff. Huisartsen....
Ik ga hard duimen voor de dames die mogen testen! 
 
Hoi allemaal,
 
weer terug van vakantie en ondertussen ook op het wachtbankje beland, spannend weer!
wat vervelend Mali inderdaad maar even goed aanspreken die dokter, dit gaat nergens over. Je hebt gewoon recht op zorg en dat je gehoord wordt, als dat niet kan bij deze dokter dan inderdaad overwegen om naar iemand anders te gaan.
 
Spannend violet en lis! 
Duim weer mee voor iedereen !
 
Toch gisterenavond een test gedaan. En die was positief! En vanochtend weer een test gedaan die ook positief was!! Zo blij!!! Ik moet het echter wel vandaag al vertellen op mijn werk omdat ik met röntgenstraling werk. Dat is dan weer een beetje jammer.
 
 
Gefeliciteeeeerd Violet!
Ook ik heb nu net weer een test gedaan omdat ik best wel benieuwd was wat ie vandaag zou aangeven en ik heb dit keer een duidelijk streepje! Daarna nog twee testen van de kruidvat gedaan en ook die geven positief aan! 
Alsnog wacht ik even tot maandag met het bellen van de verloskundige maar ik durf nu wel te zeggen dat ik zwanger ben!
En dat al in de tweede ronde, of eerste? Zegmaar dit was de eerste ronde na mijn eigen ongesteldheid. M'n geluk kan niet op! Ik wens jullie allemaal heeeeel veel succes. Gun het iedereen zo erg! 
 
Net teruggebeld door de huisarts. Ik mag maandag om 11.20 langskomen. Vrouwelijke arts. Ze gaat me dan onderzoeken. Het voelt nu dubbel. . Blij dat ik mag komen maar verdrietig dat het allemaal zo moeilijk is. 
 
Terug
Bovenaan