Zwanger worden

Het is aan de ene kant heel leuk om er zo mee bezig te zijn vind ik, aan de andere kant fok je jezelf er ook enorm mee op.
Zou zomaar kunnen zijn dat als je je er niet zo mee bezig houdt, het ineens wel raak is:) Zeker als je een regelmatige cyclus hebt zal je wel weten wanneer je je ovulatie hebt ongeveer?
 
bolleke weet je wat het is mijn man houdt van een drankje wijn bijv en dat mg hij nu al 3 maanden niet en ik merk dat hij daardoor ook een beetje gefrustreerd is en na het sporten ook geen eiwitshake. dus begrijp hem natuurlijk ook wel. wij hebben als het nu niet lukt januari een medisch traject wat ook best lastig is.
dus hoop echt dat het deze maand raak is dan bespaart veel frustratie en onzekerheden!!
 
Waarom niet drinken? Ik weet dat alcohol de kwaliteit niet echt bevorderd, maar geld dat niet pas als je vaak en veel drinkt? Zeker nadat jij je ovulatie gehad hebt, kan hij toch wel wat drinken?
En ook die eiwitshakes? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Dus ben benieuwd naar t idee daarachter!
Dat je dat medische traject op de loer hebt liggen, legt trouwens denk ik ook wel wat druk op?:/
 
Na je ovulatie kan het wel. Maar de ovulatie is bij mij nu eerder omdat ik elke keer 3 dagen eerder ongesteld ben dus mijn cyclus is dan ook geen 28 dagen maar 25 dus ook eerder mijn eisprong?maar ik hoop dat jij een mooie positieve testen snel in handen heb?en wij uiteindelijk mischien wel voor de kerst. Laten we het hopen??
 
Ik hoop ook heeeeel erg voor jullie Kim!!
 
Ik kan nog steeds niet wachten met testen... Wil zo graag weten of die volle en gevoelige boob en buikpijntjes de juiste reden hebben!
 
Hi dames!
Hoe is het met jullie?
@Bolleke; spannenndd! Je mag bijna testen! Ik hoop dat het dit keer voor je raak is meid.
En Kim, hoe is het met jou? Ik las dat je wellicht in het nieuwe jaar met een medisch traject begint, bah zeg. Ik hoop ook voor jou dat het snel raak is! Gun het jullie allen zo erg. 
Zijn jullie (jij en Bolleke) trouwens bezig voor een 1e kindje? 
Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en nog steeds geen ongie te bekennen, heel bijzonder! Maar we gaan het zien, hopelijk wordt mijn cyclus snel weer de oude.
Liefs.
 
 
 
Hi,
 
Ja! Ik ga morgen testen. Ik wil niet langer meer wachten. Dus hopelijk is het raak!:)
Voor mij is het voor een tweede kindje. Mijn dochtertje is nu 3,5.
Jij?
 
Terug
Bovenaan