Zwanger worden

[quote quote=10509646]Mijn test vanochtend: https://ibb.co/ZB4vsLp ? Maar ik merk dat ik er na afgelopen maand voorzichtig mee ben. Ik wacht eerst denk ik maandag een oplopende test af voordat ik de verloskundige informeer…[/quote]
Nou Bolleke, die is positieeefff!!!! Ahhh, gefeliciteerd meid! 
 
Fiedje heb je nog getest?
Dus die ovulatietest van de action is eigenlijk niet duidelijk als je geen goede streep krijgt? Ik test liever met cb veel duidelijk.
 
Momofbibi hoe is het met jou? Ik ben vandaag begonnen met testen ze lopen iets op maar nog niet genoeg hoor ik blijf gewoon elke dag testen 1x per dag genoeg? Of liever 2x op een dag smorgens en in de avond jij een idee?
 
Aaahhhhh Bolleke!!!! Gefeliciteerd, ik hoop voor je dat dit kleine erwtje mag blijven zitten ??

Afgelopen dagen wat minder online door werk en natuurlijk sinterklaas weekend.

De ovutesten van de action zijn inderdaad in het begin onduidelijk, tot je echt die knaller hebt van een streep dan weet je hoe ze ongeveer werken. Ik ging vaak als ik dacht nu of morgen is de sprong dan ging ik 2x testen ?
Ik hoop dat je hem kunt vinden Kim ?

Na mijn verjaardag was ik ontzettend down en had ik overal de P erin. Dus we hebben hier besloten om het even op zn beloop te laten tot januari, dan gaan we er weer serieus mee bezig. Gewoon even genieten van deze maand en we zien het wel ??
 
Wat een knap besluit zeg ik snap echt dat het even laat rusten is niet niks weer elke keer een teleurstelling. Wie weet brengt 2022 wel een hele mooie positieve test??ik gun het je echt.
Wij gaan deze maand nog proberen en dan kunnen we ervoor kiezen om een medische traject in te gaan maar daar zijn we nog niet uit en we hopen dat het geluk aan onze zijde is en we doet het deze keer iets anders dus hoop dat het gaat werken??en hou jullie allemaal op de hoogte. Jou wens ik alvast al het goeds en dat al je wensen maar uit mogen komen??
 
[quote quote=10509754]Fiedje heb je nog getest? Dus die ovulatietest van de action is eigenlijk niet duidelijk als je geen goede streep krijgt? Ik test liever met cb veel duidelijk.[/quote]
Hi Kim,
Ik had gisteren getest en helaas negatief wat ik al verwachtte. Helaas nog steeds geen ongie te bekennen (nu inmiddels 6 dagen overtijd). Ik ga uit van een late eisprong en hoop dat ik snel ongie word.
Hoe is het met jou? En MomofBibi heeft gelijk betreft de action ovu testen, als je eenmaal weet hoe donker de streep bij jou wordt kun je je eisprong vinden. Ik weet bijv. van mezelf dat de streep niet zo heel donker wordt. 
 
 
 
Terug
Bovenaan