Zwanger worden

Spannend Bolleke! Houd ons op de hoogte ?. Heb je al symptomen? En hoeveel dpo ben je morgen? 


Ik ben bezig voor m'n eerste kindje! ?? 
 
Ik heb de afgelopen dagen her en der wat steken gehad in mn onderbuik, maar niet elke dag en heel veel. En mn vriend mag niet naar mn linkerborst wijzen want dan doet t al pijn (rechts begint te komen). En mn afscheiding is volgens mij iets meer dan normaal, al hou ik dat nooit echt heel erg bij??‍♀️
Maar t vooral vanwege die borst dat ik wil weten waar t door komt?
Morgen ben ik 11DPO, 7-12 NOD.
 
He Fiedje ik heb een zoon van 16 maanden wij willen heel graag een 2e kindje en als dat dit jaar niet lukt kunnen we er voor kiezen om een medische traject in te gaan maar mijn man ziet daar erg tegenop. Maar we gaan het nog een keer proberen en hoop dat het deze maand raak is maar dat is afwachten ik wil er niet de hele tijd mee bezig zijn. Fiedje heb je nog getest? Als je 4dagen over tijd bent dan kan het zijn dat je gewoon zwanger bent.
Bolleke wat super spannend morgenochtend krijg je het te zien ik begin ook morgenochtend met testen van ovulatietest hahaha .hou je ons morgenochtend op de hoogte ben heel erg nieuwsgierig??
 
Mijn test vanochtend: https://ibb.co/ZB4vsLp ?
Maar ik merk dat ik er na afgelopen maand voorzichtig mee ben. Ik wacht eerst denk ik maandag een oplopende test af voordat ik de verloskundige informeer...
 
Momofbibi ik vind die testen maar niks van de action hoor of hij was stuk?ik heb precies gedaan wat er staat en je ziet dat rose worden maar geen streepje te bekennen bij beide kanten niet? Jullie een idee?
 
[quote quote=10509599]He Fiedje ik heb een zoon van 16 maanden wij willen heel graag een 2e kindje en als dat dit jaar niet lukt kunnen we er voor kiezen om een medische traject in te gaan maar mijn man ziet daar erg tegenop. Maar we gaan het nog een keer proberen en hoop dat het deze maand raak is maar dat is afwachten ik wil er niet de hele tijd mee bezig zijn. Fiedje heb je nog getest? Als je 4dagen over tijd bent dan kan het zijn dat je gewoon zwanger bent.Bolleke wat super spannend morgenochtend krijg je het te zien ik begin ook morgenochtend met testen van ovulatietest hahaha .hou je ons morgenochtend op de hoogte ben heel erg nieuwsgierig??[/quote]
Hi Kim! 
Ah, spannend zeg. Ik snap dat je man er tegenop kijkt, het lijkt mij ook niet makkelijk. Ik hoop dat het voor jullie snel raak is! En het beste is om er inderdaad niet veel mee bezig te zijn, maar dat gaat zo moeilijk!! 
Nee, ik heb sinds woensdag niet meer getest. Ik ga vandaag voor de grap ook even testen, al weet ik dat ik sowieso niet zwanger ben. Ik voel namelijk helemaal niks en ik ben al een tijdje voorbij m'n NOD. Ik ga uit van een late eisprong.
En ik zag dat jij vandaag ben gestart met de action ovu testen, die gebruik ik ook altijd. Maar bij mij wordt mijn piek niet heel donker aangegeven zoals de controle streep.
 
Terug
Bovenaan