Zwanger worden

Heel knap MomOfBibi. Ik ben benieuwd of je het dan ook echt op z'n beloop kan laten, of dat je er alsnog wel iets mee bezig zult zijn.
Ik zou het zelf niet kunnen namelijk:)
Kim, ik hoop dat je snel je ovu vindt!
 
Fiedje, ik had in september ook dat ik pas 1,5 week later ongesteld werd dan ik had verwacht. Zo frustrerend was die tijd tussen de verwachte NOD en de daadwerkelijke ongesteldheid! Was toen ook niet zwanger, omdat ik een week na mijn verwachte ovu ook minder eraan gedaan had met het idee dat ik mn ovu toch al had gehad (niet dus...) Ik hoop dat je in ieder geval dat je snel ongesteld mag worden of positief test!
 
@Bolleke, het wachten is inderdaad zo frustrerend! En klopt, dat heb ik dus ook gedaan. De week na mijn verwachte ovu hebben wij het thuis ook niet meer gezellig gemaakt haha. Op een gegeven moment ben ik er dan ook klaar mee en heb ik een break nodig, niet wetend dat toen juist mijn ovu was pff. Ik hoop inderdaad snel ongie te worden! 
En hoe is het met jou? Lopen de testen al wat mooi op? Je NOD is bijna he! Ik wens je in ieder geval een gezonde, voldragen zwangerschap toe!
 
Jaa, mijn testen lopen mooi op:)
Ook heerlijk symptomen als volle/pijnlijke borsten, buikpijn, rugpijn, vermoeidheid en honger.
Dus hoewel ik in m'n achterhoofd hou dat je het fout kan gaan, krijg ik er steeds meer vertrouwen in!
Morgen is officiele NOD, dus dat vind ik alsnog wel een spannende dag. Maar de afspraak met de verloskundige is gemaakt op de 29e!
 
[quote quote=10510121]Jaa, mijn testen lopen mooi op:)
Ook heerlijk symptomen als volle/pijnlijke borsten, buikpijn, rugpijn, vermoeidheid en honger.
Dus hoewel ik in m'n achterhoofd hou dat je het fout kan gaan, krijg ik er steeds meer vertrouwen in!
Morgen is officiele NOD, dus dat vind ik alsnog wel een spannende dag. Maar de afspraak met de verloskundige is gemaakt op de 29e![/quote]Ohh fijn dat ze oplopen!! Ik gun het je zo erg he??
En op dit soort momenten zijn alle kwaaltjes welkom natuurlijk?

 
[quote quote=10510594]Momofbibi heb je eisprong al gevonden? Spannend hoor ik nog niet denk morgen??hoe is het met jou veder?[/quote]Geen eisprong gevonden want ben hem deze maand niet aan het zoeken ?
Maar verder gaat het goed, erg druk om mijn werk. Gelukkig nu een aantal dagen vrij.

Hoe gaat het met jou Kim?
 
Ja gaat goed de ovulatietest geeft aan dat hij eraan komt dus ben benieuwd morgen?en we zijn vrijdag begonnen met klussen zondag dinsdag en nu morgen weer dus het komt super goed uit zo?ik hoop dat we mooi kerstcadeau krijgen??we gaan het zien ga niet te veel hopen hoor.
 
Meiden ik heb vanavond mijn eisprong dat kan niet anders omdat mijn testen zo donker zijn en ik steken voel gisteren nog sex gehad dus dat moet helemaal goedkomen zou je zeggen???
 
Terug
Bovenaan