zwangere forumjunkies 2!!!

quote: san he reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2008 13:10:57'));

hoi mama30

ik heb geen idee
dat hebben ze niet gezegd ik was zo blijdat ik vandaag niet heen hoefde dat ik helemaal ben vergeten te vragen hoe of wat als het maandag   niet beter ging maar ik blijf positief en die antibiotica zal toch wel helpen?

liefs sandra

Ik zou zeggen van wel. Het is nog maar woensdag en meestal slaat AB vrijwel direct aan (zo'n 2 dagen). Wij gezonde mensen gebruiken haast nooit AB en dan gaat het vrij snel hoor. Toen ik zo'n 12 weken terug die kaakholte ontsteking had, had ik verlichting na 1 1/2 dag!. Lekker rusig aan doen, en goed drinken en rust nemen..... als ze je echt hadden willen zien, hadden ze je vandaag wel laten komen.
DIt is alleen maar goed nieuws!

Groetjes, Anneloes

hey anneloes
dank je wel voor je steunende woordjes doet mij goed!
ik denk het ook wel....
liefs sandra

Hee Dames.

ik heb vandaag de dopetone van angelsounds binnen gekregen. Het koste enige moeite maar ik heb het hartje gehoord!!!
Moet wel goed zoeken.
Liet het mijn vriend ook horen en die vond het ook geweldig. Toen mijn eigen hartslag opgezocht en je hoort een heeeel groot verschil in snelheid dus kan niet missen.

Toen zou ik weer het hartje opzoeken en opnemen op de computer maar nee hoor.
Ons beebje laat zich voor geen mogelijkheid mee horen.
Zwemt mooi heen en weer.

Zoo coooool Ben zoo gelukkig. Vandaag heb ik ook een goede dag. Niet misselijk en voel me redelijk fit.
Zou er dan toch een einde aan komen???

Groetjes jo 10 weken 2 dagen, (maar zeg altijd in de lefde week. Klinkt wat verder hahaah)

Johanna; Ik had het al gezegd maar super meid dat je het hartje al hebt kunnen horen!

Sandra; Fijn dat je nu nog niet naar het ziekenhuis hoeft. ik hoop dat je snel wat merkt van de antibiotica en je jezelf weer wat beter voelt.

hoi johanna wat leuk!
en wat vroeg dat je het hartje al kan horen!
lekker van genieten!
liefs sandra

Hallo Dames; Hoe gaat het hier? Zo weer werken. Pff met dit weer heb ik er echt geen zin in. Het valt me ook op dat ik steeds meer moiete heb met opstaan. Maar ja we gaan maar even door.

Is trouwens iedereen hier getrouwd? Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd dus wij moeten het kindje gaan erkennen. Dat gaan we 26 mei doen. Om ook zoveel wettelijk goed te regelen gaan we een geregistreerd partnerschap aan. Hier moeten we nog wel een afspraak voor maken. Ik denk dat we dit  aanvragen wanneer we het kindje gaan erkennen.  Ik vroeg me af hoe de anderen dit geregeld hebben.

Werkse allemaal vandaag!

o ja, Sandra werkt de antibiotica al een beetje?

hoi meiden

sorry dat ik niet zo veel schrijf   maar ik ben moe!!!!!!!!!! en de misselijkheid slaat nu echt  
toe!! iik kan de ijskast niet meer open doen of ik moet al kokhalzen...[sorry!!]
maar ik ben zo moe ..ik lees dus wel mee maar t lukt nu ff niet om op iedereen te reageren moet ook nog werken haaha,,maar probeer van t weekend ff op jullie te reageren meiden!
sandra ik hoop dat je snel beter bent en dat de antibiotica aanslaat!!! komt vast goed!!

ik heb maandag dus mijn eerste echo     dan ben ik 7 weken en2 dagen ... hahahha de tijd staat echt stil hoor gaat zo langzaam ..maarja niet zeuren ...ik hoef niks te doen alleen een beetje gezond eten he..

meiden tot snel xxx een moeie en misselijke lilian haha maar ik klaag niet hoor !!!

hoi meiden

joyce ja balen als je e hele dag moet binnen zitten met dit prachtige weertje!
wij zijn getrouwd dus dat erkennen enzo heb ik geen verstand van haha

lilian
eindelijk! hoi hoi kwaaltjes !!!!!!!!!!!
haha keelpijn wel wat minder....
en volgende week al een echo wat super spannend!
welke dag mag je heen?

hier merk ik nog weinig van de ab maar volgens mij duurt dat een paar dagen...
vanmorgen mijn zoontje weggebracht naar de speelzaal en hij wil echt niet hij gaat dan echt hartverscheurend huilen......(ik pik dan meestal ook een traantje weg)
en klampt zich helemaal vast aan mij....
juf zegt dat als ik weg ben dat het allemaal wel goed gaat maar toch...ik vind het zooo moeilijk ja wat moet ik nou als ik stop dan heeft hij gewonnen (als je het zo kan noemen) en als ik doorga waneer wordt het beter?
milan heeft echt een probleem met bij mij weggaan wij kunnen nooit eens weg zonder hem uiteten ofzo dat pikt hij niet....daarom is hij op de speelzaal zodat hij kan wennen zonder mama te zijn....maar wat zoouden jullie doen moet ik gewoon doorzetten?

liefs sandra

Terug
Bovenaan