zwangere forumjunkies 2!!!

Lieve meiden,

Mijn vriend en ik hebben vandaag heel slecht nieuws gekregen! De echo was niet goed!! Het kindje was met 9 weken gestopt met leven!! Ik moet nu wachten tot er spontaan een miskraam optreedt!!
Jullie zullen wel begrijpen dat wij er helemaal kapot van zijn!!

Zodra ik er aan toe ben zal ik weer van mij laten horen!!

Liefs Sjors...

oo Sjors; Wat vind ik dit erg voor jullie om te horen. Ik wens jullie heel erg veel sterkte!

lieve sjors
wat vreselijk erg voor jullie
woorden schieten te kort....ik wens jouw en je man heel veel sterkte om dit verlies te kunnen verwerken ...
liefssandra

Lieve Sjors,

Wat een vreselijk nieuws meid.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe om dit te verwerken!!!
Een dikke knuffel voor jou

Veel liefs Jossie

Hoi meiden,

FF snel weer eens op dit forum neuzen en wat zie ik....Lilian je bent weer zwanger! Van harte meissie.

En ooh lieve Sjors...meid wat vreselijk voor jullie! Ik was 1 van de eerste die toendertijd op jou topic reageerde ....... door jou heb ik eigenlijk wat meiden hier leren kennen en werd het forum mijn levensonderhoud... en nu lees ik dit...meid wat een ramp. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt kletsen en schrijven....geef het een plekje....het komt goed!!!!

Nou hier nog rustig op een rommelende buik na..vandaag 39 weken en 3 dgn...het schiet op meisjes....

Ik denk aan jullie en tot gauw!

XXX

Lieve Lieve Sjors en man ......... Wat ontzettend slecht nieuws! Neem de tijd met z'n tweeën. Ik denk aan jullie!

Voor jullie allebei een dikke knuffel!!!

Groetjes, Anneloes

Gipsyd... toi toi toi met de laatste loodjes! Laat je het wel ff weten???

Zet 'm op he!!

Groetjes, anneloes

lieve lieve sjors   en vriend
Wat vind ik dit erg voor jullie!!!!!!!!!!! ik weet precies wat je nu meemaakt meisje...en ik gun dat niemand!!!! ik hoop dat jullie er samen heeel veel over praten en er samen sterk in kunnen staan..
Laat het gebeuren bij mij kwam het   5 dagen na het eerste drupje bloed, toen kwam het vruchtje los...
Ik heb geprobeerd alles goed bij]  te houden wat je verliest{sorry] maar als laatste komt je vruchtje en je merkt t   het is anders....als al t andere...
wij hebben het in de tuin begraven en toch een soort van afscheid er van genomen want dat vruchtje  was jullie toekomst droom.....en daar moet je nu afscheid van nemen.
lieve sjors ik hoop dat jullie samen veel aan elkaar hebben in de komende tijd ,jullie moeten t samen doen! praat veel en gewoon huilen want jullie droom is aan diggelen en dat moet een plaatsje krijgen heel langzaam................

lieve sjors als je iets wil weten of vragen [of niet, begrijp ik ook] ik ben er voor je meid..
en ik hoop dat als je iets kwijt wilt dat je bij ons[ de forumjunkies] terugkomt wij zullen er voor je zijn!!!!!

sterkte voor jou en je mannetje...
xxxx lilian

Terug
Bovenaan