zwangere forumjunkies 2!!!

hoi meiden

ooh ik ben helemaal van   het padje door het nieuws van sjors...........!!
maar toch wil ik gipsyd even heel veel succes wensen!!! hihi bij jou duurt het echt niet lang meer meis!!! spannend ..ik weet nog dat we op de junkies zaten en dat we allebij aan t wachten waren tot dat we zwanger waren.....en nu ben je al bijna klaar ...hihi
he hou ons op de hoogte he meid en heel veel succes!!! xx lilian

hoi meiden

gipsy het is bijna zover spannend!
we houden het hier in de gaten hoor!
veel succes strakjes ja nog even en jij hebt je beeb in handen!

nou vandaag wordt het wordt het minder mooi weer...dus weer lukker binnen in de weer...

liefs sandra

Gipsyd; Jeetje meid het kan nu elk moment gaan gebeuren. Dan ben je straks een mama!! Succes met de laatste loodjes.

Sandra; Lekker binnen bezig? Ja met dit weer is het fijner om bine evente poetsen en zo dan buiten. Hoe gaat het met je? Is de koorts al een beetje gezakt?

Gisteren heb ik mijn eerste les zwangerschapsbegeleiding gehad. Viel wel een beetje tegen. We waren met 5 vrouwen en 1 daarvan kwam uit spanje en ze sprak dus alleen engels. De begeleidster kan niet zo goed engels dus het werd een beetje tweetalig. Daardoor hebben we niet echt gemakkelijk ons aan elkaar kunnen voorstellen. Wel jammer. Maar misschien komt dat nog. De lessen zouden ook alleen op maandag zijn maar omdat ze een vole agenda heeft wordt het bijna elke week een andere dag. Dat is gewoon minder leuk.

Maar meiden we moetennog 1 dagje werken en dan is het gelukkig weer weekend. Ik slaap al twee nachten slecht dus ik heb echt zin om morgen even uit te slapen.

Hoi Sjors,

heel veel sterkte met dit verlies! Ik heb er geen woorden voor...

Groetjes Nathasja

Hoi meiden,

jammer he, dat het mooie weer van afgelopen weken weer afgelopen is!
Hopelijk is het gauw weer zonnig :D

Joyce: balen zeg, dat de gym zo is tegengevallen! Ook heel onhandig dat er iemand bij zit die geen nederlands spreekt. Ook super onhandig dat het steeds op een andere dag is.

Gipsy: spannend meid, de kleine kan nu echt elk moment komen! Wat gaat de tijd toch snel!

Nou meiden, mijn logeerkinderen komen vanavond weer dus ga nog even wat doen in huis.

Groetjes Nathasja

Sjors,

Wil nog even reageren op jou nieuws, vreselijk zeg. Ga je 'leuk' voor een echo, krijg je dit te horen! En wachten lijkt me het ergste. Je weet dat het niet goed zit, maar het zit er nog wel. Misschien ook een periode om het een plekje te geven, maar toch heel naar. Ik wens jou en je man heel veel sterkte de komende dagen en weken erna.
Liefs, Hindi.

We hebben vandaag de kleuren bepaald vor de babykamer! Super leuk en we hebben de verf ook al gehaald. Ale muren worden wit (noga) en de 1 muur gaan we groen maken. De kleur groen neigt een beetje naar lime maar dat is het niet helemaal. Het heet trouwens Mojito. Maar super spanend. Volgende week gaan we eigenlijk beginnen.

De verf is niet op waterbasis maar ik wil eigenlijk toch wel graag helpen. Hoe doen jullie dit? Ik durf namelijk ook niet goed het rsico te nemen om wel te helpen. Ach misschien moet ik het wel gewoon van me af zetten en het aan mijn vriend over laten. hihi...ik heb graag de touwjes in handen wat betreft klussen. Mijn schoonvader wil gelukkig ook wel helpen dus mijn vriend hoeft het ook niet helemal alleen te doen.

Ik verheug me er echt op dat de kamer geverfd is want dan kunen de meubeltjes al naar binnen en dan kunnen we echt verder met inrichten zoals schilderijtjes en gordijntjes en beddengoed.

Lieve Sjors, ik vind het zo erg voor jullie. Heel veel sterkte.

...................

San, gaat het al weer wat beter met je?
Hoe oud is Milan ook al weer? Ik zou gewoon doorzetten. Damian gaat twee dagen naar het kdv en heeft het ook een periode moeilijk gehad met afscheid nemen (en soms nog weleens) Maar als ik eenmaal uit beeld ben is het meestal over en als ik hem ophaal heeft hij zoveel verhalen te vertellen en is het heel duidelijk dat hij een leuke dag heeft gehad. Bovendien vind ik dat hij ook veel leert daar zoals sociale omgang met andere kinderen maar ook knutselen etc. Dus ik zou doorzetten als ik jou was.

Gipsy, spannend meid als het goed is lever jij ons forumjunkiebaby nr 2. Alvast heel veel succes met de laatste loodjes en met de bevalling!!

Voor de rest weet ik het even niet meer.
Ik moet alleen nog maandag werken en dan gaat mijn verlof in. Ik voel me supergoed maar heb met slapen nu wel last van mijn onderrug/bil/heupen.

Terug
Bovenaan