zwangere forumjunkies 2!!!

Hi Meiden!

Poeh....wat schrijven jullie een hoop zeg. Heb net even alles doorgelezen.........

SAN HE: Moest wel lachen om jou verhaaltje over de benen wijd (zo ook na het knuffelen, hihi), dat dat de pijn verergerd. Wel vervelend dat wel, maar je schreef het wel erg grappig .

ANNELOES: Ben blij voor je dat de placenta niet voor de opening ligt! Kun je waarschijnlijk normaal bevallen. Toch prettig om te weten. Bij mij ligt de placenta  voorin, maar ook niet gelukkig voor de opening.

GYPSYD: EN....EN....EN....zit er al wat  te broeden bij je?  Vanaf deze plek wens ik je veel  succes! En zet  m op....voor je het weet heb je die  kleine in je armen!

MIRA: Wat is  er een hoop gebeurd zeg met  je zoontje! Gaat het nu  al weer  iets beter?  Veel sterkte nog in ieder geval. En haha: 3 gaatjes bij vrouwen?  Die  onthouden we!

KOEKELTJE: Ja....er is weer lekker mooi weer op komst! Heerlijk.....Merk alleen wel dat ik er iets minder tegen kan dan normaal....maar ik zoek wel weer de schaduw op!

ELLE: Jeetje meid, wat een verhaal over je pasgeboren zoontje! Ik schrok ervan. Ik hoop dat ze met de operatie het kunnen verhelpen! Sterkte!

LILIAN: Ben blij voor je dat de eerste echo goed was, en dat  het er 1 is! Heel  fijn....ik duim voor je dat het goed blijft gaan..........
Je vroeg hoever ik nu  ben....vandaag precies 29 weken. Nog  5 weken werken en dan heb ik verlof.  Op zich gaat het goed. Voel me prima,  het  fietsen wordt wat lastiger, veel steken onderin mn buik. Maar ik mag niet klagen volgens mij.  

Afgelopen zaterdag was ik jarig, en zondagmiddag vierde ik het...uiteraard kreeg ik allemaal roze  kleertjes voor de kleine!  haha, ik hoef echt niets zelf te kopen. Nu moet het maar ook  echt een meisje worden!  Al  met al een  leuke middag geweest.  
Maar die dag zelf  was toch niet echt helemaal  geweldig.  
's ochtends vond ik mn man al huilend in de slaapkamer, hij had de foto's van Danny* zitten bekijken. Dus ik heb m flink zitten troosten. Meestal is het andersom, maar goed....nu had hij toch wel erg veel moeite.
Na mn verjaardag werd  mn man gebeld door de vriendin van mn schoonvader (heb ik toch wel eens verteld? Russische vrouw...kan bijna geen nederlands. Mn man zn moeder is 11 jaar geleden overleden). Ze zei dus dat zn vader overstuur/boos was, en dat mn man hem maar even  moest bellen. Dus wij hadden zoiets van: Wat is er aan de hand?  Dus mn man heeft hem teruggebeld. Blijkt dat hij op de verjaardag had vernomen dat mn moeder gaat oppassen op de kleine als ik weer ga werken! Ja, dat is onze keuze ja. We hadden het alleen nog niet tegen hem gezegd (had ie ook niet naar gevraagd hoor, hij vraagt nooit naar de zwangerschap). Nu is hij  boos, dat we niet zijn vriendin hebben gevraagd (hij werkt zelf nog)!!!!!!! NOU  WORDT IE HELEMAAL MOOI!!!!!!!!  
Ze is russisch, kleedt zich als een straatdel  (sorry hoor,  korte truitjes, strakke leren broeken etc. terwijl ze ergens 50 is). Kan bijna geen nederlands. Heeft zelf geen kinderen, dus ook nooit een baby verzorgd! NOW  F$&CKING  WAY! (sorry!!!).
Mn man  heeft m uitgelegd dat we er beiden  een goed gevoel bij moeten hebben, en iemand moeten kunnen vertrouwen. En eigenlijk kennen we haar gewoonweg niet! Maar goed....dat valt allemaal niet in goede aarde.
Mn man helemaal van slag....ik die hele avond harde buiken. Maar ik heb me voorgenomen dat ik  me er niet meer druk om moet maken. Het is ons kind, onze keuze. En hij heeft zich er maar bij  neer te leggen! Helaas  komt het gemis van mn man zijn moeder nu extra naar boven.

Heel verhaal. Maar dan ben ik het weer ff kwijt.

Hebben/nemen  jullie trouwens een wiegje voor  naast  jullie bed voorlopig? Ik zit nog even te twijfelen.  A.s. donderdag komen  de meubels (dus ledikant enzo), en kinderwagen, box etc. Ben  echt benieuwd. We gaan ook maar eerdaags kijken naar een geboortekaartje. Wordt nu toch wel eens tijd lijkt mij zo.

Nou, lieve meiden.

Tot gauw...

Liefs, Kitty

Heey Kitty,

Nou jouw "schoonouders" maken het ff mooi! Trek je er niks van aan. Zoals je als zei: jullie beslissen en het is jullie kind! Vervelende kwestie he...i kken het wel, heb me er eerst druk om gemaakt. Toen dacht ik:Rot allemaal maar mooi op(sorry hoor), ik ben zwanger, het moet een mooie tijd voor me zijn en ik maak me druk om het feit dat jullie je druk maken wie er op ons kind past! Nou dacht het toch van niet. En toen hebben mijn vriend en ik het ook goed naast ons   nee kunnen leggen. Ik ga me er ook niet meer schuldig over voelen.

Aah wat sneu voor je mannetje dat ie zo verdrietig was om Danny...ook wel weer goed, want tranen helpen het een plekje te geven. En nu je al zover bent, maakt het soms extra moeilijk en emotioneel voor jullie. Maar Danny krijgt nou een zusje en die in haar zal een klein beetje van hem zitten...hij is altijd bij jullie.

Nou lieverds, hier wat meer buikpijn en 1 kant van mijn zij staat gespannen, vreemd, maar wie weet een goed teken!

XXX

hey meiden!

Ikke, Jeetje meid wat een drama met je zoon. Ik hoop dat hij snel weer lekker opkanpt en zich weer lekker in z'n velletje voelt zitten.   Geef m maar een dikke knuffel!

Kitty, Niets van aantrekken hoor!!! Doe wat jullie willen, het is jullie kindje!! Het moet toch niet gekker worden wel??

Gipsyd..... je maakt het spannend!!!!! 'zet 'm op he!! (hey enne..... misschien gewoon ff knuffelen met papa??? Wil wel es helpen.....)

sandra, Blij dat je weer bent opgeknapt, super!

Lilian: SUPERRRRRRRRRRRR en over 2 weken weer!! VInd dat ze er goe dmee omgaan in het ziekenhuis. Voor jullie ook goed gevoel!!! Geniet er van meid! Enne dan maar lekker misselijk zijn!!!! alles voor het goede doel!

Ik heb even geen 2e schermpje open. Me tde rest van de meiden gaat het goed las ik. Heerlijk! Reageer snel even uitgebreider.

Ik ga nu bijkomen van 2 dagen chaos op het werk, ben moe en had ook echt last van mijn buik net... (misschien toch te druk geweest). Na het douchen ging het over. (gelukkig.)

TOt snel!

Groetjes, anneloes

ps.... (volgens mij krijg ik giga gekneusde ribben.... (zou het dan toch.....???)

Hallo Dames,

Hoe gaat het met alle zwangere forumjunkies?

Gipsyd; nog steeds geen baby in aantocht? Nou ja brood bakken is ook een leuke bezigheid. hihi Ze zeggen wel dat wanneer je de aandrang krijgt om te gaan poetsen dat het dan bijna zo ver is. Dus misschien moet je gewon even lekker met een poetsdoek door het huis heen.<<BR>
Kitty; Jem man heeft het dus nog wel steeds moeilij met het verlies van Danny. Logisch vooral nu de geboorte van jullie dochter dichterbij komt. Wat betreft je schoonmoeder...trek je er niet te veel van aan! Jullie hebben een bewuste keuze gemaakt en daar moet iedereen zich gewoon bij neerleggen.

Anneloes; Gekneusde ribben. Jeetje dat lijkt me echt niet prettig. Ik hoop voor je dat de baby niet te hard blijft trappen want dat maakt het alleen maar erger. Maar je zei: Zou het dan toch..." Hoort er een fabeltje bij gekneusde ribben?

Sandra; Wat zielig dat die kleine van je alweer ziek is. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter. En hoe gaat het met je meisje in je buik? Is ze nog flink aan het trappelen?

Natascha; wat grapig dat je de baby zo duidelijk voelt hikken. Ik benbenieuwd of ik dat allemaal ook nog ga voelen. De baby had trouwens tijdens de   weken echo wel de hik. Dat was wel leuk om te zien.

hier gaat alles goed. We hebben last minute besloten om toch op vakantie te gaan en we hebben net via het internet geboekt naar Rhodos! We vertrekken lekker op  1 juni al. Dus nog anderhalve week werken. Gisteren zat ik op mijn werk en ik wou er gewoon echt even tussenuit. Dus we hebben gelijk vrij genomen en geboekt. Lekker nog even met elkaar bijkomen voordat de drukke tijden er aan komen.

hoi meiden

kitty laat ze maar lekker boos zijn het is jullie keuze en even voor de eerlijkheid ik zou mijn kind ook niet achterlaten bij een vrouw die geen nederlands spreekt enzo...
ook heel begrijpelijk dat je mannetje het juist nu heel moeilijk heeft.....lekker samen uithuilen dat helpt!
nog gefeliciteerd met je verjaardag....

mama 30
gekneusde ribbetjes? bah ....ja dat doet echt pijn met zon hummeltje die er ook nog steeds   tegenaantrappelt! en misschien toch wat minder hard werken ???

en gipsy???? heeft al je broodgebak geholpen???? en je buikpijn doorgezet in weeen???
ik hoop voor je dat je in elk geval voor het weekend mama mag zijn

joyce wat lekker rhodos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stiekum jaloers hoor!!haha
en jullie vertrekken op onze trouwdag hihi
nee meis je hebt gelijk even nog saampjes genieten!

en nu vergeet ik vast alle andere meiden (geen 2de schermpje)

liefs sandra

Hoi Sandra; Hoeveel jaar ben je 1 juni getrouwd? Mooie datum trouwens!

En meiden; Zijn de meeste kindjes allemaal weer wat opgeknapt? ik hoop het maar.

Mama-Elle; weten jullie al wanneer jullie zoon geopereert gaat worden?

Werkse allemaal vandaag!

Joyce.... mag ik mee in je koffer.......zal heeeeel rustig zijn... haha.. wat heerlijk......Jullie hebben groot gelijk om nog even weg te gaan. Ik heb ook al geopperd dat ik volgend jaar wil luieren ergens... met onze 2 guppies... waar het lekker warm is... en we niets hoeven...

Succes nog met je laatste 1 1/2 week werken!!

Geen fabeltjes hoor. Ons kindje ligt/lag in stuit (tot afgelopen vrijdag sowiso). De verloskudnige zei al dat hij/zij nog gewoon alle kanten opkan. Onze zoon lag vanaf dag 1 koppie beneden en draaide alleen van links naar rechts.. dus ik had er een beetje een hard hoofd in. Nu gisteren voelde ik dus getrap in mijn ribben.. Vandaar dat iks chreef...zou het dan toch....gedraaid zijn. Daar hopen we dus nu op.

nou fijne dag... ga hier voor mijn zieke husband zorgen....en een zoon die ook niet helemaal fit is.....

Groetjes anneloes

Hoi meiden,

ben vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles was goed. Het hoofdje ligt omlaag en het was een klein beetje ingedaald. Toch kan hij of zij nog wel alle kanten op hoor. Maar goed, de kleine weet in elk geval hoe het moet :D Mijn bloeddruk is gelukkig nu iets gezakt, dus dat is wel heel fijn. Over 3 weken moet ik weer terug.

Mama30: ik hoop voor je dat de kleine echt gedraaid is, zou   toch wel fijn zijn he?

Joyce: lekker zeg, nog even ertussen uit! Lekker van genieten!

Nou meiden, geniet van het mooie weer vandaag!

Groetjes nathasja

Terug
Bovenaan