zwangere forumjunkies 2!!!

Elle, wat een schrik zeg, hopelijk gaat alles goed en valt het allemaal mee.

Gipsy, ik had mezelf helemaal leeggepoept voordat mijn weeen begonnen. Ik was bij mijn schoonzusje en ik had 1 kopje koffie op en bleef maar poepen en een paar uur later begonnen de weeen en weer een aantal uren later was mijn zoon er.

Lilian, wat heerlijk dat je 1 kindje hebt gezien op de echo. Super hoor! Lekker proberen te genieten nu.

De rest ben ik vergeten... en heb geen 2e scherm open.

Ik heb vandaag weer gewerkt en kwam ik thuis, was mijn zoontje niet naar zwemles.... je raadt het al, foute boel. Mijn man had hem omgekleed en al en deed zijn oordoppen in, hij huilen. Ja hoor, andere oor, loopoor, dus weer naar huis. Zo balen!!!   Nu maar hopen dat het snel over is, want over 5 weken is het afzwemmen en dan gaat het zwembad ruim een maand dicht, dus we hopen dat hij er eigenlijk nog bijzit over 5 weken, maar dan moet dit gedoe wel ophouden, want anders schiet het niet op. Hij moet nog 1 lintje halen en dan nog het cruciale lintje wat je moet hebben voor afzwemmen. Hij zwemt nu 3 x per week, 2 x groepsles en 1x prive... tenminste als zijn oren weer goed zijn.... Duimen allemaal maar dat het gaat lukken!

Verder gaat het allemaal goed hier. Ben tot volgende week vrijdag vrij en er komt inderdaad tot volgende week donderdag weer mooi weer aan. Tussen de 20 en 23 graden, gewoon lekker dus om te genieten en ook nog wat te kunnen doen.

Groetjes Mira

Lilian, hopelijk werken de Gravitamon (die je nu niet meer gaat slikken...) en de zetpillen inderdaad en voel je je stukken beter.

Natasjha, (hopelijk heb ik het goed geschreven...) ik herken de hik niet. Wel krijg ik regelmatig een por. Vanmiddag terug uit mijn werk op de fiets met armen op het stuur werd niet gewaardeerd door de kleine, dus moest ik toch weer rechtop en mijn tempo aanpassen. Geweldig, zo klein en nu al laten weten wat lekker is....

Groetjes Mira

Mama_Elle; dat is wel even schrikken zeg! Ik kan me voorstellen dat het je dan even te veel wordt. Ik hoop echt dat je zoon straks na de operatie weer helemaal beter wordt. Voor zo ver dat kannatuurlijk. Maar gelukkig dat jullie dit vooraf te weten zijn gekomen!

Ikke; Wat zielig dat je zoontje nu ooklast heeft van zijn andere oor. En nu ook nog met dat afzwemmen. Dat vinden ze op die leeftijd juist heel belangrijk he? Sterkte en ik hoop dat hij snel weer beter is.

Hey meiden,

Nathasja: Die kleine van mij heeft ook heel veel de hik gehad. Vanaf week 30 helemaal!!! Zo vaak dat ik er soms gek van weerd. Maar de hik is een heel goed teken. Dan werken de niertjes en drinken ze vruchtwater en wordt hun middenrifje getraind.

Sandra:eek:oh ik hoop het zo dat vandaag bij mij ook iets gebeurd...vruchtwater en dan de weeen....maar net wat je zegt het is bij iedereen anders...je kan er echt geen peil op trekken.  

Lilian: super die echo! Nou en toch weer eentje die er in zit. Over 2 weekejs weer...laat je niet gek maken he......

Elle:nog van harte gefeliciteerd met Gideon!!!
Wat een schrik dan weer zeg....en vooral omdat bij Gideaon het nog erger is dan bij Leah. Maar meid, de artsten zeggen dat ze het kunnen verhelpen! En dat is wel positief. Geniet maar lekker van je kleine man!!!

Mira: oooh ik hoop op poep!!Dat ik dit nog eens zou zeggen...hahahaha.

Iedereen, geniet al van de eerste zonnestralen van deze week!!!!

XXX

hey meiden allemaal!

mira jeetje zeg balen je kindje weer oorpijn! en het zou wel lekker zijn als hij voor de schoolvakantie zijn diploma heeft.....maar ja er is niks zieligers dan een ziek kind!
die van mij heeft nu weer de buikgriep ik krijg er een beetje een punthoofd van al sinds sinterklaas is er gewoon altijd wat!

hoi elle
wel fijn dat je zeker weet dat alles goed komt...maar ja zon klein hummeltje laten opereren is zeker moeilijk!
met mij gaat alles weer goed morgen de laatste ab....mijn temp is nu 37.6 dus daar ben ik erg blij mee.
nog 10 weekjes en dan kan ik ook ons meisje knuffellen ik kan haast niet wachten!
wel heb ik het best druk met mijn opvang maar ja niet klagen beter zo als anders...

lilian ik had ook emersafan en dcat hielp redelijk je blijft moe en slapjes en ook wel wat misselijk maar het neemt het ergste weg...
op naar je volgende echo.

nou ik ga mijn zieke kindje even een knuffel geven

xxxxxxxxx sandra

en gipsy???????

Hoi allemaal,

Ik heb geen 2e venstertje open dus kan niet op iedereen reageren...

Gipsy: leuk om te horen dat de kleine van jou ook regelmatig de hik heeft. Klopt het inderdaad dat het voelt als een regelmatige tik in je buik? Of voelt het bij jou weer anders?   Trouwens, iedere keer als ik je naam zie staan denk ik: zou de kleine er al zijn?? Hahaha! Ik leef vol spanning met je mee!!

Ik weet niet meer wie er zieke kindjes thuis had, maar veel beterschap!

Volgende keer zal ik weer uitgebreider schrijven.

Groetjes Nathasja

Hoi Nathasja,

De hik voelde idd als telkens een tik in mijn buik. Wel 8 keer op een dag en dat hield soms wel 10 per keer aan!!! Irritant soms, maar ook ooo zo schattig!

Hier nog niks, ben maar aan het  bewegen, wandelen, lopen in de hoop daar iets mee op te wekken.

Ben van ellende al zelf brood aan het bakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XXX

Hahaha! :D wel lekker, zelfgebakken brood! :D

Ik kan me voorstellen dat deze dagen heel lang duren! Ik ben daar zelf ook wel bang voor hoor, dat je dan de uitgerekende datum voorbij bent en dan is het er nog niet. Je kijkt zo naar die datum uit! Nou meid, nog even volhouden het is echt bijna zover!
En mocht je je vervelen, dan bak je nog meer brood, heb je in elk geval een vooraadje. Hahaha! LOL!

Gr. Nathasja

Terug
Bovenaan