zwangere forumjunkies 2!!!

hoiii
zoooooo jullie schrijven echt veel ..kan wel zien dat jullie niet zo moe meer zijn als in t begin [net als ik nu!!] hahahhahahahha
ff snel heb niet alles gelezen komt nog hoor....
maar kitty   sorry dat ik t zeg maar wat een rare reactie van je schoonvader...hihi je ziet je kind al met je "schoonmoeder"wandelen hahahahah [sorry hoor] maar pech voor m daar moet ie zich maar bij neerleggen zo zal je nog wel meer dingen tegenkomen in t leven ....maar fijn dat t goed gaat met je meid,,, ik hoop ook zo ver te komen ...

ik heb dus zetpillen gehad serafane [zoiets] en ze werken redelijk ben   minder misselijk maar nog steeds zoooooo moe.... maarja volhouden t gaat over hahah
zondag hebben we een verrasingsfeest voor mijn papa en mama [bbq] maar ik vind eten nu niet zo interessant hihi maar de hele fam is er dus t mag niet opvallen dat ik een beetje misselijk ben oooooh man dat word wat hihi..
maarja ik moet nu weg ..probeer snel weer iets te schrijven maar ben 24 uu per dag moe   dus t kan ff duren soms ....

gypsi   succes .....wie weet vandaag???

xxx lilian

haha lilian ja nu moest ik ons weer zoeken onder aan de pagina!
ben blij voor je dat de pilletjes iets helpen maar helemaal weg zal het er niet van gaan

joyce 4 jaar 1 juni ja wij vonden het ook een hele mooie datum....
maar nog even en jij zit lekker op rhodos wat heerlijk!
hoe voel jij je?
ben je nog moe ofzo?
en je buikje begint nu vast te groeien!

anneloes
zou wel lekker zijn als je uk is gedraaid!
wanneer mag je weer naar de vk?
voel je je verder goed?

jeetje nu ben ik alweer de rest vergeten wat ik wilde schrijven

liefs sandra

Sandra;Ja hoor ik voel me nog steeds goed. Al heb ik zo nu en dan wel last van mijn stuitje. Maar ik heb begrepen dat dat een beetje onder bekkenpijn valt? Maar voor mijn gevoel kan ik het dat niet noemen want het alleen zo nu en dan. Ik heb wel veel moiete met optaan de laatste tijd. Pff ik blijf liever een uurtje langer liggen. Hoe gaat het eigenlijk met jou? Ben je al weer opgeknapt? Je zit nu niet meer aan de AB toch?

Lilian; Door de misselijkheid voel je je in iedere geval zwanger! Nog een kleine 4 weekjes en je gaat het tweede deel van je zwangerschap in en dan zal je je hopelijk een stuk beter voelen. Wanneer is je tweede afspraak ook al weer.

Anneloes; Spannend. het zou mooi zijn als de baby al goed zou liggen toch? Dan moet hij natuurlijk wel zo blijven liggen. haha.

Maar ik ga snel weer naar mijn werk. Ik ben een beetje te laat maar ik wou toch even snel nog op het forum kijken. Het werkt soms best wel verslavend. Vinden jullie ook niet? Dat wordt afkicken op Rhodos. haha.

Ben nog steeds geen mama!!!!!!!

Naja....die kleine is er gewoon nog niet klaar voor. Ik "Knuffel "me rot, drink bitterlemon en loop me de tierelier...niks helpt, dus hij wilt gewoon nog niet!

Gisteravond weer erg buikkramp, wat maar aanhoud.....en verders niks. Vanochtend werd ik met hoofdpijn wakker en was ik   misselijk, voelde me niet echt in mijn hum. Nu gaat het wel weer lekker, alleen veel harde buiken. Ik snap niks van moedertje natuur........

En nog een probleempje...ik weet niet wat ik vanaaf nu weer moet koken! hebben jullie dat ook? Vanaf het begin af aan van de zwangerschap, had ik echt het gevoel "beperkt"te zijn met eten. Ik hou enorm van lekker eten. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, want je mag best veel. Maar toch.....en nu weet ik het weer niet. Elke dag weer een ramp om boodschapjes te doen...iemand een idee?

XXX

hey gipsyd
balen zeg!!!!!
maar die buikpijn en harde buiken klinkt als goede (oefen)weeen wie weet komt hij toch snel?

wat dacht je van zeevruchtenpasta heb ik zelf zin in hihi

liefs sandra

Gipsyd; Je kleintje maakt het wel spannend zeg!!! ik hoop voor je dat je je kleintje snel in je armen mag hebben liggen. Ik vind het rouwens ook erg Moeilijk om iedere keer weer te beslissen wat we moeten eten. Is het niet zo dat pittig eten de bevalling kan opwekken? Wie weet helpt het dus ik zou lekker pittig gaan eten.

Hoi Meiden,

ik ben van het andere forum(zwanger worden)
maar lees iedere dag wel even mee op het forum zwanger zijn

Gripsyd nog geen mama de kleine vind het nog veel te lekker in je buik
maar geloof dat het nu toch niet lang meer zal gaan duren
en dan kunnen jullie eindelijk gaan genieten van jullie wondertje
wachten duurd altijd lang als je er ergens op wacht
meid ik wens je heel een hele goede bevalling en ik lees het wel
als je mama bent geworden

alle meiden geniet van jullie zwangerschap

Gr
Monique
(zwanger worden forum)

Terug