zwangere forumjunkies 2!!!

Mira; Jeetje meid wat een verhaal. Ik kan me helamaal voorstellen dat je dan even geen zin meer hebt om achter de pc te kruipen. Wat moet je zoontje zich ziek hebben gevoeld de afgelopen weken. Ik hoop dat hij snel weer mag opknappen en dat die 2 kilo er ook snel weer aan zitten.

Sandra; 29 weken alweer. ja de tijd gaat echt wel snel. En volgens mij gaat het helemaal snel zodra je in de 30 weken gaat zitten. Dan is het echt aftellen.

Gipsyd; En is de tweede forumjunkiebaby al geboren? Hopleijk gaat de bevalling voorspoedig en duurt het niet al te lang.

Lilian; Eerste echo vandaag toch???!!!!!!!!!!!!! Veel plezier!

Nou meiden; er moet weer gewerkt worden vandaag. Eigenlijk niet zo veel zin maar ja we moeten we vor de centjes. Het zonnetje schijnt al weer heerlijk dus dat maakt het werken al weer een stuk leuker.

Heey meiden,

Vandaag de 19de...ben uitgerekend...maar nog NIKS! Wel weer wat buikpijn, maar er zet niks door ofzo. Verloor ik maar wat slijm, bloed of vruchtwater...ook al weet ik dat dat ook niks zegt, maar dan ben je voor je gevoel weer wat dichterbij!

Die van mij zit denk ik gewoon prima daar!

Mira: ook wat met je zoontje. Gelukkig krabbelt hij er nu langzaam weer bovenop. Dat je het uithoud, die warmte, je kindjes, ziek kind en dan ook nog zwanger zijn! Maar goh....die kleine beeb van jou heeft zekers lange benen. Maar gelukkig waren ze allebei uit dezelfde week. Mijn schoonzusje haar kindje had met 20 wkn echo de beentjes allebei in een andere week. De ene was 21 weken en de ander 20 weken!! En later moest ze terug komen en toen zaten ze allebei op hetzelfde. Maar dat is toch ff schrikken. Ik had dat met de niertjes en uiteindelijk ook goed gekomen!

Voor degene die al eens bevallen zijn....wat zijn nu nog meer voortekend dan het bekende slijm, bloed en vruchtwater?

XXX

Hoi meiden,

hebben jullie het ook gezien op
teletekst? Er iswat beter weer in aantocht! Niet te warm, maar
gewoon lekker :D Ik kijk er nu al naar uit!

Niesje: vandaag je laatste
werkdag! Heerlijk zeg! En het wordt gelukkig lekker weer dus beter
kan je niet treffen! :D:D Geniet lekker van je verlof!

San he: fijn dat het weer beter
met je gaat en je ook beter voelt! Hopelijk blijft dat nu zo!
Wij zijn van plan om de kleine gewoon
in zijn/haar eigen kamertje te laten slapen. Onze slaapkamer is niet
zo groot en als er dan nog een wiegje moet staan, kan je je kont niet
keren! Hahaha!

Mama30: het zou inderdaad super
zijn als de kleine gedraaid is met het hoofdje omlaag!

Lillian: hoe was je echo?
Hopelijk hebben jullie een prachtig beebje gezien!

Mira: Meid, wat een verhaal!! Ik
ben blij dat het nu wat beter gaat met je zoontje! Ik kan me
voorstellen dat het laatste waar je dan aan denkt het forum is.
Gelukkig ben je er weer bij! :D
 Gipsy: ik hoop echt van harte dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten! Je leeft toch naar die datum toe! Naja, in elk geval heb je zeker over 2 weken je kleintje in je armen :D

Trouwens, het lijkt wel alsof die
kleine van ons iedere dag de hik heeft. Ik voel dan een regelmatig
getik in mijn buik. Echt een heel apart gevoel. Ik moet woensdag naar
de verloskundige, dan zal ik het nog even navragen of dit de hik is.
Waarschijnlijk wel hoor, want volgens mijn moeder had ik dat ook heel
regelmatig. Herkennen jullie dit?
Nou, ik ga ff boodschappen halen.
Spreek jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

hey allemaal
gipsy ja dat wachten de laatste daagjes weekjes duren echt het langst!
met milan merkte ik ook helemaal niks geen slijmprop bloed oid..... ineens had ik een plas vruchtwater....ja die middag voelde ik me niet zo lekker ik had een middagtukkie gedaan wat ik toen nooit deed....maar verders???niks hoor en mijn weeen kwamen ook meteen nadat mijn vruchtwater was begonnen te lopen.....maar ja elke vrouw is anders....ik hoop voor je dcat het vandaag nog mag beginnen!

natasja ja beter weeer !!!! kan ik toch nog genieten van het voorjaar hihi
en dat je het verschil voelt van de hik of trappeltjes! wat goed! en wat leuk!
ik mag volgende week dinsdag weer naar de vk als alles goed blijft gaan maar daar gaan we vanuit!

lilian je houd ons nu al in spanning! hoe was het?
liefs sandra

hoiiiiiii

ik heb dus net mijn 1e echo gehad...ben vandaag 7 weken en 2 dagen ..[ja t word al wat ] maar het was er dus gelukkig maar eentje.!![was stiekem toch bang dat t er weer 2 zouden zijn , en dat is wel heel eng na   mijn lieve storm* en daan*]
en het groeide goed!! en het hartje klopte goed...!!! dus alles zag er goed uit...!!! ooh ben erg blij maar ik wacht met heeeel blij zijn tot de 12 weken dan ben ik pas echt overtuigd hoor....
maar ik ben wel fucking misselijk!! en dat is een heel goed teken he en en moe!!!!!!!!! hahahhahah jaaa shit happens   hoort erbij he...
dus ik mag over 2 weken weer etugkomen met 9 weken en 2 dgn..

nou er is veel geschreven zeg..okee hier komt ik hahhaha

gypsi   hou vol nog heeeeeeeeel even......en dan heb je je kindje gewoon in je armen waow!! he ... xx en heeeel veel succes meis..

ikke     zoooo erg is bij jullie heeel veel gebeurt zeg!!ik hoop dat alles nu goed gaat ... en ja ik slik gravitamon!! mmmm probeer nu wel ff alleen foliumzuur..wie weet ??
en ik heb dus ook zetpillen gelkregen van emesafene{?}   ik hoop zo dat ze werken ...want ik weet dat t erbij hoort maar niet fijn de hele dag misselijk zijn he!!

joyce laat lekker je man schilderen ahhahha doe jij t leuke werk "inrichten"....hihi

niesje   laatste werkdag heerlijk!!!!!genieten he...

sandra   fijn dat je je weer beter voelt ..ikke ook somns hhahaha maar griep ofzo is weer weg{?}

natasha   hihi leuk als ie de hik heeft ..misschien wel erfelijk omdat jij dat ook vaak had ??

nou meiden ik zal de lijst ook ff aan passen en dan ga ik ff naar t kruidvat hhihi
xx lilianGipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008
Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008 wordt gehaald laatste week juli
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:
Mama 30:     16 mei echo om te kijken waar placenta ligt. 28 mei controle VK
Hindi,  
Anja,
Kitty26,  woensdag 28 mei VK
Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise, 16 mei vk, 26 mei overname door gyn
Gipsyd,
Sandra,12 mei vk  
Joyce, 3 juni, afspraak vk. (dan 24w)  
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Ikke, 14 mei 20wk echo (20+3 of 21+2). 27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian:2 juni , 2e afspraak gyn.9w+2dgn 10:20..
Sjors: 15 mei, 1e echo (dan ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger)
Jennifer33, 7 mei 1e echo
Vera ,20 mei vk

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

Wow, ik ben hier al hééééééél lang niet meer geweest zeg. Eigenlijk al een maand niet  Jullie hebben zelfs al een tweede topic aangemaakt, een tweede versie bedoel ik dan!

Voor degenen die mij niet kennen (of niet meer  ), mijn naam is Elle, ik ben 25 jaar en getrouwd met een lieve man. Moeder van drie kinderen; dochters Anna [3,5jr], Leah [14mnd] en onze pasgeboren zoon Gideon [1mnd] - geboren op 11 april.

Nou, ik heb geen zin om tientallen pagina's door te spitten, maar de laatste paar posten heb ik wel even doorgelezen om te kijken hoe het hier aan toe is, dus...

Gipsyd, wow, jij bent vandaag uitgerekend! Hopelijk beval je binnenkort en kun je, net als mij, lekker gaan genieten van je kleine baby!

Anja, ik zie dat jij over een paar dagen ook bent uitgerekend. Hoe is het met je? Gaat alles nog goed? Veel sterkte de laatste paar dagen.

Lilian, gefeliciteerd met je eerste echo!! Ik ben blij dat alles goed gaat!

Sjors, het spijt me zozeer om te horen dat het niet goed is gegaan bij de echo en je baby gestopt is met leven  Ik weet niet wat ik moet zeggen: sterkte voor jou en je vriend!!

Nathasja, ja het zou inderdaad de hik kunnen zijn, maar ook kleine trapjes. Je kunt het beste even vragen, maar wel spannend hoor!! Goed dat alles goed gaat!!

Nou, met mij gaat ook alles wel goed. Een paar weken geleden zijn we met Gideon naar het ziekenhuis geweest omdat mijn man een syndroom heeft en het erfelijk is (het kan lichtelijk zijn, maar ook ernstig en gevaarlijk). Dit onderzoek hebben we ook met onze dochters gedaan nadat ze geboren waren; Anna heeft het syndroom niet, Leah wel.  
We hebben het onderzoek dus laten doen omdat we zeker wilden zijn of hij het had of niet. Helaas heeft Gideon het wel. Hij heeft een verwijde aorta. Omdat hij zo wijd is, moet hij waarschijnlijk voor zijn eerste verjaardag nog geopereerd worden, wants als de aorta scheurt heeft dit dodelijke gevolgen. Het kwam als een schok over, maar ze vertelden dat ze dit konden verhelpen. Over een paar maanden moet hij terug op controle om te kijken of het is verergerd. Is het verergerd, dan wordt hij meteen geopereerd, anders wachten ze tot hij 8-12 maanden oud is.
Pas een paar dagen na dit bericht kwam bij mij de grootste schok. Ik kon amper eten, drinken, slapen of andere dingen. Ik heb een week lang niets kunnen doen omdat ik gewoon té bang was dat er iets mis zou gaan.
Gelukkig gaat het nu beter - met hulp van mijn man, vrienden en familie - en weet ik dat het goed komt.

Dat was het zo zo'n beetje wat het afgelopen maand is gebeurd. Ik ben nu weer volop bezig met de kinderen en het huishouden en alles gaat goed!! Hoe is het met jullie allemaal??

Groetjes, Elle

lilian
yes meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een goed nieuws en ook heel fijn dat je over 2 weken weer een echo krijgt!
kan je toch stiekumpjes een beetje gaan genieten!

elle jeetje wat eng zeg .....is leah ook geopereerd?
maar als de artsen zeggen dat ze het kunnen verhelpen moet je daar maar op vertrouwen...hoe moeilijk ook ik snap zeker wel dat je van slag bent en moeilijk kan eten enzo .....
ik ben wel heel blij voor je dat je zoveel steun aan je mannetje en familie en vrienden hebt.
en schrijf hier maar lekker van je af hoor! we zijn je zeker niet vergeten!

liefs sandra

Hey sandra,
bedankt voro je lieve woorden.
Nee, Leah is niet geopereerd omdat het bij haar niet erg was, maar ze wordt wel regelmatig gecontroleerd. Zo wie so elke zes maanden.
Ja, ik weet zeker dat het goed zal komen, maar het blijft toch eng.
Maar hoe gaat het met jou?

Terug
Bovenaan