zwangere forumjunkies 2!!!

hoi joyce
ja we weten het al precies ...hihi de lange muur en plafond worden heel licht paars en de andere 2 muren ecru tegen de paarse muur komt het ledikantje te staan met een donker roze klamboe met vlinders het dekentje lime en de lakens wit met een donkerroze randje.. dan een witte commode met een heel mooi aankleedkussen in het roze en daarnaast wordt dezelfde giraffe geschilderd die op het geboortekaarte komt en die moet op de baby kijken als die verschoont ligt te worden op de andere ecru muur komt een beer die door de muur komt spieken en op de lange paarse muur komen wolken met schaapjes...hihi ja   hoor ik weet t precies.... en onder t raam het roze badje..
dus het wordt een heel vrolijk kamertje....
ik zou me echt niet druk maken over de kraamzorg hoor en jij als kersverse mamie weet uit instinkt wat het beste is voor je baby!

he gipsy en anja??????gister niks gehoord???
zou het zo zijn??????

liefs sandra

Hoi meiden,

jammer he, dat het vandaag zo regenachtig is! Het ziet er meteen zo somber uit!
Maarja, beetje regen is ook wel goed voor de plantjes :D

Anja: leuk om weer wat van je te horen! Ben echt super benieuwd wanneer jouw kleintje komt!

Gipsy: al nieuws?? :)

Joyce en San he: lekker hoor, om met het kamertje bezig te zijn :D Bij ons is het gelukkig klaar! Manlief had heel enthousiast de gordijnrails opgehangen, maar had geen rekening gehouden met een uit stekende vensterbank, dus dat moet ie van de week nog even opnieuw doen. Ook wacht ik nog op een aankleedkussenhoes die precies bij het kamertje past. Maar verder is het klaar! :D

Fijne zondag allemaal!

Groetjes Nathasja (32+1)

Sandra; Je weet inderdaad al precies hoe het er uit gaat zien. Super mooi hoor en die kleuren zijn echt leuk voor een meid. Leuk dat je de giraffe ok terug laat komen in het geboortekaartje.

Natascha; En jij moet inderdaad alleen nog maar wat kleine details. Leuk he om zo bezig te zijn met de babykamer. Weten jullie iegenlijk al wat het wordt?

hoi meiden  
in brabant schijnt dus wel de zon!! gelukkig want wij hebben vandaag een bbq feest [verassing voor mijn ouders ] dus met een beetje geluk zon en in ieder geval droog!!! [al vanaf 9 uur vanmorgen hoera]   ik hoop dat ik niet te veel kokhalz neigingen krijg hahahha ik heb gelukkig al mijn zetpil gepakt!!

gipsy niet gehoord ?? mmmmmmmmmmmmm zou t dan   en   anja??
ooh weer 2 forumjun kies baby's misschien erbij....

ik moet echt weg nu xxx lilian

Gipsyd and Anja, is de kleine er????????????? Heb de afgelopen twee dagen niets van jullie gelezen, zal het dan toch zover zijn en mogen jullie mij vergezellen als Forumjunkies mamas??? Zoja, geniet van de kleine en kom snel terug om ons op te daten!!!!!!!!!!

Joyce, Gideon moet over anderhalve maand weer terug komen voor een tweede onderzoek en dan gaan ze kijken of het is verergerd. Dan is hij drie maanden. Als het erg is, dan wordt hij meteen opgenomen en geöpereerd.
Zo anders moet hij terug komen als hij 6 maanden is, en anders daarna met 9 maanden en dan wordt hij waarschijnlijk in één van de volgende maanden geöpereerd (tussen de 8-12 maanden oud, zeiden ze). Dus het is nog allemaal onzeker, maar het is zeker dan hij nog voor zijn eerste verjaardag wordt opgenomen.

Sorry meiden, heb geen tweede venster, maar ik hoop dat alles goed gaat met iedereen????

Heey lieve meiden,

Hier nog geen babietje..............Hij wilt echt nog niet of hij lijkt op mij en heeft moeite met de weg vinden! hahaha...kunnen we hem geen navigatiesysteem geven!

Ben maar weer aan de poets gegaan....echt raar, we hebben al weken vooraf alles in orde gemaakt, zowel grote schoonmaak als boodschappen in huis en zelfs beide naar kappertje geweest, ik mijn beentje geharsd, nageltjes gedaan etc...maar het ziet er naar uit dat we weer van voor af aan kunnen beginnen!!!!!!! Ach ja ...we wait!

Joyce: DAT MEEN JE!!! maar 18 uur en dan huishoudelijke hulp? Oke dat is wel aardig, maar dan nog...wie checkt jou en je kleintje dan? Ik weet nog steeds niet beter dan dat ik 45 uur krijg en waarschijnlijk nog eens 20 uur extra ivm mijn royale verzekering?! Kon ik jou maar wat uur van mij geven dan!

Sandra: Nog lekker geshopt van de week?

Wat wel frustrerend is, is dat ik over 3 weekjes 3 bruiloften heb en allemaal leuke kleding zie, maar niks kan passen en kan kopen, omdat het onderhand zoooo lang duurt dat ik waarschijnlijk nog dik ben als de feesten eraan komen!!!!!Kan ik alsnog die positiejurken aan doen...hahaha...nee, maar hoop toch echt dat ik er dan een beetje leuk uit zie!

XXX

Hai meiden,

Hier helaas ook nog geen babynieuws te melden.
Zit al wel de hele dag te rommelen.....misschien dat het doorzet als die meiden straks op bed liggen....maar ik krijg er een steeds harder hoofd in. Heb wel ineens last van lekboobs haha, maar de kleine is ook erg bewegenlijk vandaag zeg, doet af en toe gewoon intens pijn haar bewegingen.
Na ga even wat drinken, geen trek in eten.

Liefs Anja

Gipsyd and Anja, ik hoop dat jullie beide snel gaan bevallen zodat jullie niet NOG langer hoeven te wachten!!!!!!! Hopelijk zetten de weeën snel door, en harde buiken is een begin!!! Succes dames!!

Terug
Bovenaan