zwangere forumjunkies 2!!!

Gipsyd en Anja... jullie maken het wel spannend meiden!!

Maar euh.. Anja... klinkt goed meid! Soms heb je net even wat meer rust in je hoofd als de andere kids in bed liggen he.... ik hoop het in iedergeval!!! Dat je maar een heeeeeeel drukke nacht mag krijgen... (met in de morgen een beebietje he!!)

Sandra en Joyce.... dat klinkt goed meiden die beeb kamers! Leuk he om er mee bezig te zijn!!

Lilian is nog steeds kotsberoerd las ik..... Hou vol meid! Alles voor het goede doel, nog een dikke week en je hebt weer een echo! Was de BBQ leuk??

Hier alles naar wens. Nog 6 weeekjes werken!!!!

Fijne avond enne dat het maar een bevallige nacht mag worden!!!

Ps... heb geen 2e scherpje open..... rest van de meiden alles ok?

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Mijn zoontje zijn oren waren gelukkig donderdag weer goed. Maar zijn oordoppen laten water door, zegt hij. Dus ik ze ingesmeerd gedeeltelijk met vaseline, zodat ze beter plakken, maar dat vond hij maar niets, wilde niet meer zwemmen, tranen met tuiten. Ik hem even toegesproken, dat ze er echt niet uit zouden glijden (voelde nl. zo) en ja hoor, hij deed super zijn best (ik was zelf aan het zwemmen en het 2e deel van zijn les, kwamen ze in de baan naast mij oefenen, dus kon ik het allemaal heel goed zien). En na de les kreeg hij zijn lintje. Helemaal blij. Nu nog 3 volle weken oefenen en wieweet mag hij dan over 4 weken afzwemmen. Gisteren had hij nog priveles (met 3 anderen) en toen zei zijn juf, dat het echt scheelt, dat hij nog 2 x per week groepsles heeft, zodat hij zijn borstcrawl goed kan oefenen, zodat hij er waarschijnlijk gewoon bij zit over 4 weken. Het zou zo heerlijk zijn......
Hij vindt het gelukkig zelf helemaal fantastisch, dus 3 x les is voor hem geen straf. Zaterdag ben ik met allebei naar het buitenbad gegaan en heeft hij lekker gespeeld en zelf geoefend (dat hoefde van mij niet, 3 x les vind ik voldoende). Nu maar duimen.

Gipsy, ik had bij mijn dochter ook 3 dagen voordat ze werd geboren enorme weeen,maar helaas zakte ze iedere keer weer af. Toen het echt was, wist ik meteen dat dit ze waren, dus heel veel sterkte met je oefenweeen en hopelijk is het snel gepiept.

Anja, jij ligt nu vast te bevallen of het gaat vanavond beginnen, als je theorie van de echo zo klopt. (hoop dat het bij straks dan ook klopt, maar dat duurt nog een kleine 18 weken).

Joyce, waar ben jij verzekerd??? We zijn nl. gelijk uitgerekend en ik heb niets vernomen van mijn verzekering. De kraamhulp van mijn dochter komt weer, als het goed is. Leuk, gezellig en ze woont vlakbij. Dus dan is ze tenminste ook bij de bevalling (want bij mijn dochter was er geen kraamhulp, dus had ik een stuk minder foto's).

San, wat balen dat ook jouw zoontje zo loopt te kwakkelen. Het is ook wel erg raar weer hoor. Gisteren lag ik nog in mijn bikini bij het zwembad in de zon en vandaag liep ik in mijn lange broek en laarzen, want bij ons in N-Holland was het ook van dat zeikweer. Het moet gewoon eens een keer een hele tijd rond die 20 graden blijven en dan af en toe 's nachts regenen voor de plantjes e.d.

De rest ook een fijn weekend gehad???

Lilian, hoe ging je bbq? Was het ook de bedoeling om je ouders in te lichten??? Of wachten jullie daar nog even mee???

Wij hebben bij mijn broer gebbqd, maar wij zaten binnen, want buiten was echt veel te koud.

Dinsdag weer naar de verloskundige en dan 's avonds naar Toppers. Heb er wel zin in. Overdag dan maar wat rustig aan doen, zodat ik geen last krijg van mijn buik. (begint pas om 21uur).

Groetjes en tot op het forum weer!
Mira

Ikke; Fijn dat je zoontje nu toch weer durft te zwemmen en hij is hard aan het oefenen dus ik hoop echt vor hem dat hij zin diploma zal halen.

Mama-Elle: Maar hoe gaat het verder met je zoontje? Merk je dat hij ergens last van heeft of gaat het verder wel goed? En wat zou het beste tijdstip voor een babay zijn voor een operatie? Het zou het mooiste zijn als hij dat lekker zou halen tot die tijd.

Anja; Veel succes vandaag! Als je theorie klopt dan zou het vandaag toch geboren worden? Ik wen je een spoedige bevalling.

Gipsyd: Volgens mij gaat het bij jou ok gebeuren vandaag. Druk aan de poets en meestal is dat toch nesteldrang? Ik wens  jou ook  een voorspeodige bevalling.

Lilian; Hoe was het bij de BBQ? En heb je het nog steeds geheim gehouden? Ik vind het echt super knap dat je het vol houd!

Sandra; Zijn jullie ver gekomen met de babykamer? We hebben alles kunnen schilderen en we hebben daarna ook gelijk de meubeltjes er maar ingeschoven. Nu kan de aankleding beginnen. Super leuk en toch wel even raar om te beseffen dat er straks echt een baby in zal liggen.

Werkse allemaal meiden!

hey lieve meiden

oh anja ik hoop zo voor je dat de kleine er is!
en gipsy jij maakt het wel heel spannend ...woensdag strippen anders he?
bij mij begon het precies 24 uur na het strippen en de beeb was er in 6 uurtjes dus wie weet ....
en ja ik heb lekker geshopt hoor...
nog een tip voor de meiden de voedingsbhs bij de hema zijn maar 12 euro!!!!

lilian heb je het nog droog gehouden????
en iemand wat vanje misselijkheid gemerkt??

mira ....gelukkig is mijn zoontje weer beter !
maar je wordt er wel gek van we lopen maar te kwakkellen met zn allen al sinds sinterklaas ben er eigenlijk wel klaar mee nu!

natasja
jullie kamertje ook klaar??
ik ben benieuwd hoe iedereen hem heeft gemaakt misschien een idee om ze strakjes op het forum te zetten hihi...
ik wilde je nog wat zeggen maar kan niks verzinnen

anneloes
gaat het een beetje?
jij was er al helemaal klaar voor toch? ja super mooi kamertje maar heb je verder ook alles in huis?

joyce nog een weekje en dan lekker naar de zon!
wat fijn!
werk ze

dikke kus sandra

Hai meiden,

Nou ik "loop" nog steeds rond met m'n toeter.

Vanaf gisteravond 21.00 uur wel telkens weeën maar die zijn zo onregelmatig, geen pijl op te trekken.......zucht.
Tot
vannacht een uur of 2 weeën gehad die toch wel sterker werden maar niet
regelmatiger. Als ik dan dacht dat ze regelmatiger werden dan zwakte ze
weer wat af. Toch in slaap gevallen en vanochtend werd ik om kwart voor
6 wakker door weeën. Mannetje blijft maar thuis en ik ga zo maar bellen
met de vk voor overleg want ik weet het zo ondertussen niet meer.
Pffff.......gelukkig in iedergeval de rust dat mijn mannetje thuis is
en dat de andere kids er niet ineens alleen voor zouden staan. (nu
alleen nog zijn werkgever lesgeven in calamiteitenverlof,zucht...)
Meiden ik houd jullie op de hoogte.... word knettergek momenteel van mijn lichaam.

Meiden ik lees wel jullie verhalen maar ik moet echt een 2e scherm openen om terug te kunnen reageren want ik vergeet het net zo makkelijk als ik lees....alleen nu even geen puf voor.
Meiden succes allemaal en een prettige dag vandaag!

Liefs Anja

hey anja
oh wat spannend voor je zeg ik hoop voor je dat het vandaag dan toch echt gaat doorzetten!
dus wel een onrustige nacht gehad.....probeer vandaag nog wat te slapen want je (oer)krachten heb je strakjes hard nodig..
heb je al contact gehad met je vk??? vliezen al gebroken?

nou we houden je in de gaten hahah

liefs sandra

Hai meiden,

Net de verloskundige aan de tel gehad.
Omdat het nu dag is doen ze weinig aangezien de kans om op de dag te
bevallen veel kleiner is dat in de nacht. Afspraak gemaakt dat ze
vanaaf om 21.00 uur komen en dan kijken wat er nog gebeurd. Als het
mogelijk is dan strippen ze en mocht ik al heel erg veel ontsluiting
hebben dan prikken ze mijn vliezen. Uiteraard hoop ik dat het gewoon
uit zichzelf doorzet.
Dacht vanmorgen heel even dat mijn vliezen
waren gebroken, verloor vocht. Maar nu na al die uren geen vocht meer
verloren geloof ik. De kans dat het mijn vliezen zijn is zeer klein,
kan wel maar zeer klein.
Dus we wachten maar weer af, doe erg rustig aan.
Pfff
waarom gaat het nu niet gewoon zoals het moet.....maakt mij echt niet
uit dat ik overtijd loop (al beval ik over 2 week pas) maar dat
gerommel, het welles nietes in mijn lichaam, ken ik dit helemaal niet
(andere keren begon gewoon de bevalling) en nu stopt het telkens.......
Nouja we zullen zien.

Liefs Anja

oh Anja... Ik hoop zo dat het doorgezet heeft in tussen tijd! Al die weeen moeten toch iets doen...... zou je zeggen.....

Succes meid he!

Gipsyd.... hoe is het bij jou?? Hoop zo dat jij in je kraambed ligt momenteel!

Duim voor jullie!!

Terug
Bovenaan