zwangere forumjunkies 2!!!

hoi meiden

nou ok ik ga proberen op jullie allemaal te reageren....[met een   soepje erbij moet dat lukken ahhaha]

anja en gypsi     nog niks he.... misschien dat jullie nu wel bezig zijn   hihi
anja bij jou komt straks de vk kijken?? ik ga aan je denken ....

ikke     jij morgen lekker naar de toppers   leuk !!!! wij hebben nog steeds niks gezegt tegen [bij na] niemand   de ouders krijgen echt pas na de 11 weken echo t te horen ..en de rest ook ...maar het is wel moeilijk hoor   , omdat ik zo misselijk en moe ben he...hou dat maar eens geheim hahahhaha...maar we zeggen niks haha!!

bij ons was dus gisteren echt wel goed t weer...een buitje om half 1 en de rest van de dag droog zelfs zonnig na 1700 uutr...dus was super gelukt ....
fijn dat je zoontje weer lekker kan zwemmen .....nog ff lessen en dan dipiploma..

joyce   dus t kamerte is eigenlijk bijna af???leuk!!!! wij hebben nu dus ook al een complete kamer ..want die was helemaal klaar voor Storm* en Daan* maar hij is gewoon heel leuk...dus hij blijft zo ..nu is ie niog even voor Storm* en Daantje* en dan moeten ze delen [hihi] ja voor ons is t zo normaal dat we t over ze hebben , misschien klinkt dat raar voor jullie....maar ze zijn voor altijd onze kindjes !!

sandra   ook al ver met de kamer???klinkt wel heel leuk al die kleurtjes !!

nou sorry dit was t weer ff hoor hahahhaha ....ik wil graag meer reageren maar dat komt echt wel als ik me beter voel.....
dinsdag weer echo ..
ben nu 8 weken en 2 dagen ...wat gaat t lqangzaam zeg..... maar dat is natuurlijk  
omdat ik zo graag naar die 12 weken toe he...!!

nou morgen nieuws over 2 nieuwe baby's ???? we zullen zien...

xxx lilian

Lilian; Wat zullen je ouders straks verrast zijn als jullie ineens vertellen dat jullie al weer 11 of 12 weken zwanger zijn. Super leuk om het geheim te houden. Ik vind het trouwens niet gek hoor dat je het over het kamertje van Storm en Daan hebt. Het zijn tenslotte je kindjes en dat mag toch iedereen weten?!

Anja; Spannend. Straks de verloskundige over de vloer. Ik hoop dat je toch al wat ontsluiting hebt en dat de baby vanavond of vanacht mag komen.

Gipsyd; Hoe gaat het meid? Lig je al lekker te genieten van je kindje? Ik hoop het zo voor je. Het lijkt me niets om nog te moeten wachten terwijl de uitgerekende datum al voorbij is.

Wij hebben vanavond het kindje erkend. Lekker officieel allemaal. Maar het was ook wel leuk. We hebben ook gelijk een afspraak gemaakt om een geregistreerd partnerschap aan te gaan en dat is op 8 juli. Dan hebben we het in iedere geval goed geregeld als de baby is geboren.

Anja en Gipsyd; Liggen jullie al lekker te genieten van jullie heerlijke babietjes? Ik hoop het zo voor jullie!!!

hoi anja en gipsy

de kans is redelijk dat jij anja nu je kindje mag vasthouden ja t lijkt mij ook niks om maar steeds te moete stoppe elke keer denk je nu komt het en dan stopt t weer grrrrr
maar meiden we wachten vollop op jullie nieuws!

nou ik ben laat ik zal later wel even uitgebreider reageren...

liefs sandra

Hoi meiden,

Ben helemaal in een feeststemming...vanaf vanochtend 8.15 verlies ik mijn slijmprop met slierten bloed!!! En heb ik meteen dikke krampen, zijn dit nou echte weeen. Ben zo hyper!!! OOh ik zou het zooo fijn vinden. Het doet soms echt ff zeer en ze trekken me naar de onderrug en benen, maar vind het ook een heerlijk gevoel! Jullie snappen me wel.

Ik hoop dat het doorzet...heeft die homeopaat toch het juiste spul gegeven wat het extra zetje moest geven. Maar voor hetzelfde geld zakt het straks weer af!

In ieder geval...probeer ik jullie op de hoogte te houden.

XXXX

joepie!!!!!!!gipsy
klinkt als echte weeen hoor!
ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!11111
liefssandra

Gipsyd, ook al op meiforum gedaan maar ik hoop ontzettend voor je dat dit het begin van de bevalling is! Zet hem op!

Gisteravond is de vk wel geweest maar heeft me niet gestript omdat ze mijn nachtrust niet extra wilde verstoren.

Vanmorgen is de vk geweest en heeft me ff goed gestript. Heb er weinig van
gevoelt eigenlijk. Had meer last van de vingers die buiten bleven zeg
maar hahaha want die drukte tegen mijn schaambeen aan (beetje kleine
handen hihi) Ben benieuwd of het hierdoor wel doorzet.
Heb vanacht
geslapen als een blok! Heerlijk! Ben helemaal uitgerust en zie het
helemaal zitten. Voor mij part komt ze pas over 2 weken vind het
allemaal best. Voel me zo anders dan gisteren en eergisteren. Heb
energie voor 10 en voel me als herboren! Hahahahaha, ik snap af en toe
mezelf ook niet dus geen probleem als jullie me niet meer kunnen volgen
hahaha.

Meiden ik ga heerlijk genieten van het weer, het word
gelukkig niet zo ontzettend warm zoals ze hadden gezegt dus ik ga het
er even lekker van nemen met mijn gezinnetje vandaag. Mocht dit alles
niet helpen dan gaat mijn mannetje morgen weer gewoon werken en draait
alles weer normaal dus gaan we het er vandaag maar eens van nemen (of
'even' bevallen natuurlijk hihi)

Meiden ik 'spreek' jullie snel weer!

Liefs Anja

Hallo meiden,

Gipsy: dat klinkt als weeen, jij gaat bevallen meid.( ik werk al 9 jaar in de kraamzorg dus dit klinkt me zo bekent in de oren.)  ik wens jou een hele goede en normale bevalling toe. Zet hem op meid!!!!

Anja:Ook als jij eraan toe bent zet hem op meid. en tot die tijd lekker van je dag genieten.

Ik heb gisteren de 12 weken echo gehad, hartstikke mooi om te zien en heel bijzonder, het zwaaide nog tussen door en was heel beweeglijk, op een echo afdruk is heel goed het oogje en handje te zien. Verder was alles goed. Dit vond ik wel heel fijn hoor. Over 4 weken moet ik weer.

Meiden nog een fijne dag.

Groetjes José

Terug
Bovenaan