zwangere forumjunkies 2!!!

Jose, wat fijn dat je echo goed was.! De 12 weken gepasseerd, lekker gevoel he! Geniet er van meid. Nu wachten tot de broeken te strak gaan zitten hahaha!

Gipsyd.... jaja klinkt echt als weeeen.... Hoop dat je nu ondertussen uitgepuft bent...... en kindje in je armen hebt!

Anja. lekker genoten van het weer? Of euh... toch bevallen....

Sandra.. Hoe is het met jou meis? Ben je weer helemaal fit? En milan?

Hier alles ok qua zwangerschap..... qua werk is het bah.! Het is zoooo druk... ben laveloos savonds. Nog een kleine 5 weken.......Zie er echt naa ruit. Mijn vervangster (ja de 2e al ondertussen, de eerste heeft afgezegt helaas). komt woensdag 4 juni.. dus kan nog even inwerken en de laatste 2 weken lekker aanrommelen.

Rest van de meiden, heb even geen 2e scherm open.....

Groetjes!

hey meiden

en gipsy??? en anja????

jose heerlijk! nu kan je het van de daken schreeuwen!

anneloes balen zeg heb je al je inwerk werk voor niks gedaan!
ik hoop dat het beter gaat met je vervangster!

lilian fijn dat jullie het zo lekkker hebben gehad afgelopen wekend!

en joyce ik wilde wat zeggen maar weet het toch niet meer.....de buurman is geweest en er is een kleine wijziging gekomen in het kamertje de schaapjes worden te druk want de indeling wordt anders dus nu alleen mijn beer en giraffe met vlinders maar ook super leuk hij is het al helemaal aan het uittekenen....

vandaag weer bij de vk geweest alles was prima alleen een erg lage bloeddruk maar dat geeft niks zei zij ...mag morgen het ziekenhuis bellen voor een afspraak over 5 a 6 weken en een intake afspraak zsm...begint nu toch wel erg dicht bijte komen...
ja nog max 8.5 weekjes......
xxxxxxxx sandra

Hoi hoi.

Ik ben vandaag voor de 12 weken echo geweest en alles ziet er goed uit.
Armpjes en beentjes en zelf kon ik vijf vongertjes zien.
Hartje klopt en de hersentjes zijn in aanmaak. Mooi om te zien hoor.
Ben nu al zoo trots op de kleine!!!
Zo mooi om het te zien bewegen en ze apart dat je er nog niks van voelt.
Ons poppetje is nu met beentjes en al 8 centimeter. Vandaag ben ik 12 weken en 1 dag.
op echo stond 12 weken precies.
Foto heb ik op hyves gezet.

Groetjes een blije moeder.,

Mama30; Jeetje nog maar 5 weekjes werken. Wat gaat de tijd snel zeg. ik hoop dat je volgende vervangster wel blijft. dat scheelt toch weer een hoop stress.

Jossie en Johanna; Wat fijn dat jullie allebei een goede echo hebben gehad. Ik zal zo even op hyves kijken hoe de echo's er uit zien.

Sandra; Girafjes zijn echt wel super leuk!!!! jammer dat je de schaapjes moet laten maar misschien kan je dat weer terug laten komen met wat knuffeltjes? Leuk he om nu lekker met de kamer bezig te zijn. Hoe gaat het verder met je? Voel je je wel weer goed en red je je nog een beetje al met al die kindjes elke dag?

Gipsyd; Ik hoop zo voor je dat de baby al lekker is geboren of dat hij er bijna mag zijn. Heel veel succes en hou ons op de hoogte.

Anja; Zijn de weeen ook bij jou al dorgezet of nog niet? Spannende tijden hoor! Veel succes alvast en ik hoop dat ook jij snel je kindje mag vast houden.

Hier gaat alles goed. ik heb alleen veel last van mijn rug. Ik heb vandaag hoge hakken aangehad en misschien moet ik dat niet meer doen. Zit nu lekker op de bank en ga lekker v oreg naar bed.

Bah ik heb niet zo goed gelapen vannacht. Ik ben de laatste tijd snel wakker of ik moet vaak plassen. Echt lastig hoor. Het opstaan wordt daardoorecht moielijk. haha. Maar mijn rugpijn is gelukkig weg. Nou ja weg.. het zit er nog wel maar het is bijna weg.

Hoi allemaal!
Daar ben ik ook weer een keer... Ik lees wel telkens mee, maar reageren komt er niet van. Beetje druk in m'n hoofd.
Heel spannend voor Anja en Gipsy!!! Ben erg benieuwd wanneer 't nieuws komt!
Hier gaat alles z'n gangetje, vanochtend VK, alles oké, beetje lage bloeddruk, 120/40, maar beter te laag dan te hoog. Wel Hb beetje in de gaten houden, was nog net boven de ondergrens. Ze was erg tevreden.
Ik zie dat er een paar dames erg actief aan 't forummen zijn, de rest wat minder, net als ik... Vind het wel superleuk om telkens jullie verhalen te lezen.
Fijn Ken dat je nu een positieve gyn-ervaring hebt gehad, was toch echt ff niet leuk! En Lilian; kan me goed voorstellen dat 't moeilijk is om voor je te houden, maar straks des te leuker om te vertellen!
Wij zijn druk met 't kamertje, eindelijk dan toch. Wordt denk ik heel mooi. Vrijdag meubetljes halen en ik hoop dat 't voor die tijd lukt om te verven en te behangen...
Ben echt benieuwd naar ons kleine meidje! Begin wel al zenuwachtig te worden voor de bevalling, probeer er maar niet teveel aan te denken...
Doei maar weer! Liefs, Hindi.

hoi meiden

zo lekker een dagje vrij!
dat was lang terug..hihi

hindi wat leuk om weer wat van je te horen ook druk in de weer met de babykamer vertel! welke kleurtjes enzo?
tja ik ben niet nieuwsgierig ofzo haha
en ook een lage bloeddruk ik ook de vk zei gister nou je zal afentoe wel sterretjes zien ...nou ik niet hoor voel me prima

joyce ja dat met dat opstaan zal wel steeds erger worden...het enige wat je kan doen is meer rusten en op tijd naar je bedje!

met mij gaat alles lekker...wel drukkig want ja ik plan zon dag altijd helemaal vol maar ik denk dat ik zoiezo maar ga proberen om de woensdag nu geen kindjes te krijgen heb ik toch een beetje tijd voor ons...

liefs sandra

ja en niks gehoord van gipsy en aja dus zou t???????

Hai meiden,

Vanacht om 01.44 uur is onze dochter geboren!! Een
super bevalling!! In nog geen 5 uur tijd heb ik haar op de wereld mogen
zetten.
De weeën begonnen goed regelmatig te komen rond 20.30/21.00
uur en om 22.00 uur heb ik de vk gebeld want toen kreeg ik enigzins
vertrouwen dat dit het wel eens kon zijn hihi. Was erg bang dat het
weer zou stoppen. De weeën zijn heerlijk in een rustig tempo steeds
sterker geworden. Met 8 cm ontsluiting heeft de vk mijn vliezen
gebroken en ben ik mee gaan persen. Wel heb ik even keihard moeten
werken om haar daadwerkelijk op de wereld te zetten. Heb een half uur
flink moeten persen.
Afgelopen maandag werd ze geschat op 3500 gram maar niets is minder waar.

Ons
dametje is 50 cm en 4510 gram!!! Ze behoort tot de zwaarste baby's
geboren rond deze zwangerschapsduur dus moest gelijk geprikt worden op
suiker. De eerste keer prikken was iets te laag. Moet 2.6 zijn en ze
had 2.2. 2e keer prikken was perfect! Namelijk 3.0

Haar doopnamen zijn:

Eduarda Catharina Johanna

Haar roepnaam is:

Neomy

De borstvoeding loopt onwijs gemakkelijk en goed! Ze is een echt natuurtalent!

Ik
voel me echt super!. Wel doe ik heerlijk rustig aan en laat me lekker
in de watten leggen door iedereen. Alysha en Jennifer zijn helemaal
verknocht op Neomy en willen het liefst de hele dag knuffelen en kusjes
geven. Onwijs lief! Papa is mijn grote steun en toeverlaat!

Nou meiden ik ga weer heerlijk genieten van mijn gezin enne ik houd jullie op de hoogte!!

Liefs Anja

Terug
Bovenaan