Hindi, wat goed om even weer van je te horen! Ben blij dat het goed met je gaat, en lekker aan het klussen in de babykamer. Vertel....wat voor kleurtjes doe je??
Sandra... fijn dat het goed gaat! De verloskundige was dus ook tevreden! Hey enne goe dplan om lekker de woensdag vrij te houden. Tenslotte ben je toch bij na hoogzwanger!! Knap hoe je het volhoud!
Joyce, vervelend meid dat je slecht hebt geslapen! HElaas horen de ongemakjes erbij... Ik slaap al tijden met de voedingskussen in bed, lekker ter ondersteuning aan mijn buik. Hierdoor lig ik iets lekkerder. Kan trouwens nog steeds op mijn rug liggen, kon ik bij onze zoon al heel snel niet meer. Misschien slaap je vannacht beter omdat je natuurlijk slaap hebt!! Truste voor straks...
Lilian... al 9 weken weer meid! wanneer had je de echo ook al weer?? Nog maar 3 weken en je zit op de 12! Hey enne alles voor het goede doel he! Hou vol!!
Ben benieuws hoe het met gpsyd is... ze moet toch haast wel aan het werpen zijn wel???? Spannend hoor!!
Nou hier hhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeellll goed nieuws!!! Ben bij de verloskundige geweest vanmiddag.. en je raad het nooit.... HIJ/ZIJ ligt met koppie beneden!!! JIPPIE!!!
Ze heeft even heel goed gevoeld, en twijveld er niet aan. Ook het hartje was onder mijn navel te vinden... dit betekend dat het kindje dus met koppie naar beneden ligt. We zijn helemaal blij.... Ben nu druk aan hetpraten tegen guppie dat dit toch zooooo lekker ligt...hahahah! Dat ie maar niet meer moet draaien!
Ben er best even overdonderd van.. had al van alles door mijn hoofd laten gaan mbt een stuitbevalling/keizersnee en hoe het nou allemaal moest... (zullen de hormonen wel zijn...)Nu ligt zomaar weer de kans op een thuisbevalling voor het grijpen... zooo onwerkelijk... Nu maar hopen dat hij/zij de komende 4 weken niet meer gaat draaien. Kans word wel kleiner nu........
Verder was ook alles goed. Bloeddruk blijft gewoon net als in het begin... groei is op de dag af goed.... buik is zo groot als die hoort te zijn.... wat willen we nog meer...
We zijn helemaal happy!!!
Nou meiden fijne avond!