zwangere forumjunkies 2!!!

Heee meiden!!!

Heel erg bedankt voor jullie gerust stellende woorden!!! Ik ben blij te lezen dat het er waarschijnlijk allemaal bij hoort!!! Mocht het gevoel toch pijnlijker worden, dan ga ik inderdaad de verloskundige maar bellen. Pffff soms wordt ik gewoon een beetje gek van mijzelf!!! hihi!!! Ik ben gewoon veel te onzeker!!! Maar ja, het is ook zo'n kostbaar iets een zwangerschap!!!

Sandra!!
Wat leuk zeg, samen zwanger met je schoonzusje!! leuk om alles samen te kunnen delen!!!
Hoe is het verder met je??

Joyce!!
Leuk hoor!!! Je zwangerschapsbroek aan!!! Je hebt groot gelijk, zodra hij past zou ik m ook gaan dragen!!!

Lillian!!
Fijn te lezen dat alles zo goed met je gaat!!! en je bent al weer 5 weken!! Nog even en je mag je kleine kindje bewonderen op een echo!!!

Ikke!!
Hoe is het met jou?? Hoeveel weken ben jij nu ook al weer zwanger??? Gaat alles goed in je zwangerschap??
Heel veel sterkte morgen met de OK van je kindje!!!

Jennifer!!
Welkom bij de forumjunkies!! gefeliciteerd met je zwangerschap!! 5 december, hihhihi, dat is inderdaad een leuk sinterklaascadeautje!!!

Liefs Sjors!!

Hoi Joyce,

de eerste echo heb ik overmorgen (woensdag) en ben best een beetje zenuwachtig...wat kan je verwachten, binnenwaarts of buitenwaarts......vorige zwangerschap is misgegaan in de 8e week...dus altijd die spanning of het nu wel allemaal goed gaat.......

Jennifer

Hoi Lilian,

ben dus 33 en dit is mijn uhmm tja hoe zeg je het eigenlijk 2e kindje want de eerste zwangerschap (een jaar geleden) ging mis bij de 8e week.
Zit nu in eind 10e en dus begin 11e week en heb woensdag mijn eerste echo. Vrijdag voor het eerst naar de VK (die wilde namelijk eerst een echo en dan pas een afspraak...zo werkt zij.....).
Vind het allemaal wel spannend. Niemand uit mijn omgeving die ook zwanger is dus niemand om dingen mee te delen.....maar gelukkig kan dat heel goed hier!

gr Jennifer

Jennifer; Ik kan me voorstellen dat je het nu ontzettend spannend vindt om de eerste echo te laten doen. Hopelijk hebben ze al een goed beeld met een echo van de buitenkant. Voel je je verder wel goed?

Lilian; Nog steeds geen last van zwangerschapskwaaltjs zo te lezen. Wie weet heb je er deze zwangerschap wel helemaal geen last van. Ik hoop het wel voor je. maar tijdens de vorige keren kreeg je er pas met de 8e week last van toch. Nou wie weet deze keer niet.

Sjors; Gewoon bellen als je het niet vertrouwd hoor. Het is tenslotte hun werk en als jij het niet doet dan doet een ander het wel. Maar verder gaat alles wel goed dus. Wat lekker he.

hoi meiden even heel kort
heb sinds gisteravond 40 graden koorts....voel me zo kl*te!
laat snel wat uitgbreider van me horen.............

Sandra; Jeetje 40 graden is echt hoog hoor! Doe je Aljeblieft rustig aan?! En als de koorts aan blijft houden dan moet je wel even de dokter bellen hoor!! Of de verloskundige.
Vandaag heb ik er weer een mijlpaal opzitten dames. Ik ben precies 20 weken zwanger!! Hihi nu kan ik gaan aftellen. haha al is 20 weken lang aftellen natuurlijk een beetje lang. Morgen de 20 weken echo. Wel spannend hoor. Dat voelt ook echt als een mijlpaal die we even door moeten. Ik heb zo'n zin om mijn kindje weer te zien. We willen trouwens niet weten wat het wordt.

Hey wat stom. Er zit geen spatie meer tussen mijn teks. Nou ja.

hoi allemaal

jennifer   hoi . bij mij is het in mijn vorige zw schap ook misgegaan met 8 weken een miskraam gehad ....daarvoor was ik 24 weken zw van onze lieve tweelingjongens   STorm* en Daan  * en toen heb ik een vroeggeboorte gehad met 24 weken ...en dat was helaas te vroeg voor mijn lieve kindjes...maar ze zijn voor altijd onze kindjes en zijn zitten in ons hart!!!!!
maar nu weer zwanger al weer 5 + 2 hahahaha maar ik blijf positief!!! deze x moet t goed gaan ... sorry voor t korte   ik moet gaan werken meiden   ...tot straks   xxx lilian

Terug
Bovenaan