zwangere forumjunkies 2!!!

hey anneloes
wat lekker dat je wat bent uitgerust en dat je nu eindelijk je vervanger hebt ...zal je een stukje rust geven....
en dat je kindje goed is ingedaald is ook fijn! wil je thuis bevallen?

kitty ook fijn dat alles goed was!
en leuk dat je moeder de gordijntjes komt maken!

mijn schoonouders zijn een week bij ons en dan een week bij mijn schoonzusje en dan zien we ze pas met kerst weer ....jammer genoeg....

maar ik ga nu even wat doen.....
liefs sanfdra

Hoi meiden,

Wat is er weer een hoop geschreven!!

Joyce:
super zeg dat het zo heerlijk was op Rhodos! Daar ga je ten slotte
voor op vakantie :D

Sandra: jammer dat je je
schoonouders zo weinig ziet.Maarja, je gaat ook niet even heen en
weer naar Frankrijk. Geniet lekker van de tijd dat ze er zijn.

Kitty: fijn zeg dat de kleine
ingedaald is! Dat gaat dus allemaal heel voorspoedig, heerlijk!
Ook super zeg dat de vk meer tijd aan
het bevallingsverhaal wil besteden. Ik kan me voorstellen dat dit erg
belangrijk is voor jullie.

Mama30: Hoe was het vandaag bij
de vk? Lag de kleine nog goed?

Mamaroos: Meid, van harte
gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? Echt super dat je
je eindelijk bij de zwangeren kan voegen! Geniet er lekker van!

Ik ben gister naar de vk geweest. Het
zag er allemaal prima uit. Het hartje klopt heel mooi, en de kleine
is ook begonnen met indalen, met het hoofdje omlaag. Ook mijn
bloeddruk blijft nu keurig. Ik heb wel sinds gister meer last van
harde buiken. Echt bij alles wat ik doe! Vandaag werd ik er zelfs mee
wakker, en het ging niet weg. Dus toch maar even de vk gebeld. Eerst
maar gekeken of ik een blaasontsteking had, dat was niet zo. Toen
moest ik gaan douchen, paracetamol nemen en een paar uur in bed. In
bed werd het wel rustiger gelukkig. Wel heb ik nog steeds als ik wat
doe last van een harde buik, dus vandaag maar nix gedaan, hopelijk is
het dan morgen een stuk minder.

Nou meiden, fijne avond nog, spreek
jullie snel weer

Groetjes Nathasja (34 w+ 4)

hey meiden
ja we genieten er echt van dat mijn schoonouders hier zijn ze zijn toch al erg oud en moeten we echt genieten van wat we hebben saampjes...

natasja lastig van die harde buiken maar hget kan geen kwaad toch? alleen als je ze kan timen ....dus als ze regelmatig komen....ik hoop voor je dat je ukkie nog even blijft zitten...

met mij gaat t best goed....ja een beetje last van mijn rug en ben vaak wakker snachts maar ja hoort erbij...volgende week naar t ziekenhuis ....kijk er echt naar uit...
ik wordt ineens op t schoolplein aangesproken door moeders die over mijn keizersnee beginnen terwijl ik ze helemaal niet ken....wat zijn vrouwen toch een roddeltantes!
dan horen ze het via via maar ik wil er helemaal niet overpraten met wild vreemden....
ik ben doodsbang en helemaal niet blij dat ik een keizersnee krijg en dat snappen ze niet ze denken wat wil je nou toch meer? bevallen zonder pijn!
maar goed ik ga even aan t werk mijn   kindjes komen zo....

liefs sandra

Natascha wat fijn dat de kleine al aan het indalen is. Nog een paar weekjes en je mag je kleintje al in je armen houden. Gelukkig gaat alles verder goed met je.

Sandra; Het lijkt mij ook eng hoor om een keizersnee te krijgen. Maar ze gyn zal je vast wel alles goed uitleggen en hopelijk geeft je dat wat meer rust. En vrouwen zullen bijna altijd blijven roddelen. haha. En als je geen zin hebt om er over te praten dan moet je het gewoon afkappen hoor!

Kitty; Je hebwel een aardige verloskunidge hoor. Fijn dat ze wat extra tijd voor jullie uittrekken. Ik hoop dat het jullie wat meer gerust zal stellen.

mama30; Voor jou is je vervanger al lekker begonnen. nu kan je lekker wat rustiger an doen. Wel fijn dat je in de middag wat vroeger naar huis kan door vroeg te beginnen. Heb je geen moeite met vroeg opstaan?

Meiden; Werkse allemaal!!

hey!

Natasja... doe je het rustig aan meid met je harde buiken!! Goed dat je gebeld hebt naar de verloskundige!! Beter een keer te veel dan te weinig!! Maar het werd al minder schreef je, gelukkig!

Bij de verloskundige was alles super goed!! Groei is perfect, bloeddruk prima en koppie ligt nog steeds beneden. Ze heeft even weer goed gevoeld. Wil het toch elke keer even zeker weten!!!! Ons Kindje ligt erg laag, en ze durf bijna al te zeggen dat hij/zij ingedaald ligt. Das best vroeg met 32 weken voor een 2e! Maar nog altijd kan het draaien.... maar de kans word steeds kleiner zo. Over 2 weken mogen we weer!

Joyce....tja vroeg opstaan.... ik mis de tijd van het uitslapen wel... maar je went eraan als er kleine kinderen zijn thuis die om 6!!! uur al wakker zijn, haha! Dus al met al hebben wij op een doordeweekse werkdag om 7.00 uur het ontbijt op en gaan we naar de opvang. En dan ben ik om 7.30 uur al op mijn werk. Dus opstaan geen probleem hier!!!!

even een leuk nieuwtje nog.... onze grote gup is al 6!!! (jaja) nachten zomaar droog...slaapt dus zonder luier al 6 dagen en doet netjes zijn plas op de pot! DUS VOLLEDIG zindelijk!! we zijn zoooo trots op 'm! Wilde ik even met jullie delen!

Zaterdag ga ik even met hem een leuke kado uitzoeken hebben we beloofd....ach papa en mama vinden het super natuurlijk, voor hem is het de gewoonste zaak van de wereld en denkt ie.....krijg wat leuks, hahah!

Fijne avond meiden!!!!

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008 wordt gehaald laatste week juli

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  27 juni controle VK

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,
Denise,  

Sandra,  19 juni overname gyn 2juli krijgen we datum keizersnee
Joyce, 9 juli, afspraak vk. (dan 29w1, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  24juni, 4e afspraak bij de verloskundige.
Jossie:  26 juni 3e afspraak vk.  (dan16wkn5dgn)
lilian:
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985:  18 juni vk met 36+5  wkn, 26 juni vk met 37+6 wkn, 3 Juli met 38+6 wkn, 10 Juli met 39+6 wkn...

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

gaat een beetje half/half vandaag......

Kitty, las dat het bij jou ook allemaal goed is!! YES! hey en wat fijn dat ze zoveel tijd willen vrijmaken! SUPER van je verloskundigen!! Het is ook niet niks!! Neem de tijd en bespreek alles wat je dwars zit!!

Sandra, lekker aan het genieten van je bezoek??? Ik ga idd (als het aan ons ligt) weer thuis bevallen. Lekker samen en knus...de harde weeën trotseren!! haha!

Nou fijne avond!

He dames,

Ik moet rer nog een beetje inkomen hier hoor! Iedreen een beetje leren kennen etc!
Maar idd mama30 wat fijn dat alles goe dis met de kleine! En al inegdaald....super toch!
Dat schiet ook al op...32 weken! Ik weet nog dat je vertelde dat je zwanger was!

Vanochtend heb ik nog een test gedaan! En ja hoor! Positief! En al dudidelijker dan de vorige test! Het besef begint langzaam tot me door te dirngen!

We hebben ook al wat afspraqken gemaakt!

30 juni komt moeders voor moeders langs! 10 juli krijgen we de eerste echo. En 17 juli voor het eerst naar de VRL! Spannend allemaal weer!

Maar eerst verftrekken we komende zaterdag voor 2 weekjes naar het zwarte woud! Heerlijk....

Terug
Bovenaan