zwangere forumjunkies 2!!!

He dames,

Ik was de oprichster van de forumjunkies (zwanger worden) en ik geloof dat ik nu einddlijk (na 11 rondes) naar het zwanger zijn forum mag!!!!!!!!!!

We hebben net een test gedaan en we zaken een hele lichte streep....

Het is nog nauwelijks te bevatten!

Hoi mamaroos; Wow ik had het al gezegd maar super meid. Zet anders je mooie test ook op hyves!! Maar echt super dat je ons mag vergezellen de aankomende maanden. Van harte gefeliciteerd.

oh, mamaroos..... YES!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD, streep is streep he!
Wat ben ik blij voor jullie! enne WELKOM!!!

meiden, sorry dat ik even niet reageer.... ben druk en ook nog druk met werken gisteren en vandaag, ben een beetje stuk, maar wilde even snel roos feliciteren.
het gaat wel goed met iedereen las ik.... super hoor!

Reageer snel even!! Morgen heb ik controle, kitty ook zag ik..

Tot snel! ga nu snel mijn bedje in....

mama roos gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
wat geweldig zeg!!!!

kitty wel grappig he wij schelen echt maar een paar dagen...
de kleine van mij is ook vooral snachts actief....worden slapeloze nachten voor ons haha
en goed om te horen dat alles goed gaat en dat jullie bezig zijn met de laatste voorbereidingen...ja we zijn echt aan het aftellen nu..

ik moet zeggen de zenuwen komen wel hoor nu...ik ben vooral bang dat nu mijn vliezen breken en dat ik een spoedkeizersnee krijg...
maar ach ja ik maak me druk om alles de laatste tijd!

vandaag weer een rust dag jammer van het weer heb ik eens vrij kan ik nog niet naar t strand....maar ik verzin wel wat anders leuks...

liefs sandra

Kitty en Mama30; Veelplezier vandaag op de controles. Super leuk om weer even het hartje te horen.

Sandra; Jammer dat het niet zo heel mooi weer is maar er zijn ok zat andere dingen te doen om lekker t egenieten van je vrije dag. En je schoonouders zijn ernog steeds toch?MIsschien leuk om zemee te nemen naar bijv. Madurodam of zo_Of gewoon lekker een beetje winkelen.

Mamaroos; Super dat je na 11 rondes eindelijk zwanger mag zijn. gelukkig hoef je nu niet meer langs bij de gyn.Wanner denk jenu uitgerekend te zijn?

hey joyce

nee mijn schoonouders zijn niet zo goed ter been en slapen tussende middag enzo...
verder spreken ze alleen frans en raken ze snel in paniek in de winkel de supermarkt gaat nog net maar ik kan ze echt niet meer meenemen naar de stad ofzo...

eerst komt om 9.00 de kraamzorg even langs de intake wordt gedaan door mijn vorige kraamverzorgster wel leuk hoor!
ik heb veel leuke herinnireingen aan haar...

mama30 en kitty veel plezier strakjes bij de vk!
ik mag volgende week voor t laatst en dan het ziekenhuis...spannend hoor

liefs sandra

Hoi meiden!

Hier ben ik dan, uitgerust en wel....haha

Lilian, wat fijn dat je het hebt kunnen vertellen aan je familie! Scheelt een hoop en je kan lekker je zelf zijn bij ze. Dat is belangrtijk! Hopelijk is je misselijkheid nu heeeeel snel over!!!

Sandra, nog 1x bij de vk, oh man...wat gaat het snel he! Wat leuk trouwens dat je schoonouders over zijn gekomen. blijven ze lang? of komen ze straks weer als jullie meisje geboren is?? Voor Milan is het feest denk ik!!!

joyce< het was leuk op rhodos las ik! lekker bijgekomen en relaxed! lekker hoor! nog 3 daaagjes en dan de pretecho, spannend en leuk! Anders meld je toch even voor de echo dat je het geslacht absoluut niet wilt weten, dan houden ze daar rekening mee hoor!]

Kitty! Leuk om van je te horen! ook met jou gaat ook alles goed gelukkig! ook zo verlof heerlijk, we boffen maar met dit mooie weer!!

hebben jullie er last van trouwens?? vocht enz?

Veel plezier bij de verloskundige vandaag kitty! Succes met het zoeken van een naam! Tip kijk es in tijdschriften bv d ekinderen enzo. Op internet kan ik niet mee overweg...daar word je overspoeld met namen!

Annelies, voor jou zijn de laatste loodjes begonnen! Toi toi toi!!!! Kraamzorg ook geweest las ik... bij mij doen ze rond de 34e week een intake via de telefoon en komt onze kraamverzorgster ws langs met 36-37 weken. Het is dezelfde kraamverzorgster als bij onze zoon. WE verhueugen ons er erg op, gezellige tijd!

joyce..... succes met je eerste werkdag weer.......!

mamaroos! Heb je nog weer getest vandaag?? moeilijk te bevatten he als je zoooo lang erop hebt moeten wachten!! Geniet ervan meid!!!!

Nou hier alles goed, ben na een dag werken wel moe, maar heb mijn werktijden nu van 7.30 uur - 16.00 uur. Zelfe aantal uren, maar wel eerder op de dag zeg maar..... s'ochtends ben ik echt het fitst en na een uur of 3 is het wel zo langzamerhand klaar. Mijn vervangster is er nu 1 week en dat gaat heeel erg goed. Goed gevoel geeft het ook. al met al   na deze week nog 2 weken van 3 dagen werken en dan nog 2 weken van 2 dagen werken. Het schiet dus echt op nu. Straks mag ik om 12.15 uur naar de verloskundige, verheug me er weer op. ben benieuwd of ons kindje nog steeds met zijn/haa koppie beneden ligt.....heb neits voelen draaien.....

meiden fijne dag!

Groetjes

Hi Meiden,

Even snel, want mn moeder kan zo voor de deur staan (komt de gordijntjes voor de baby-kamer opmeten, om te naaien):

Alles was goed bij de verloskundige, ons kindje is al helemaal ingedaald! Joepie! Gaat helemaal prima, hoofdje beneden etc.

Over 2 weken weer controle en een driedubbele afspraak, voor het bevallingsverhaaltje. Ze hebben ons even extra tijd gegeven, omdat ik heb aangegeven dat ik er tegenop zie. Niet qua pijn, maar wat er evt. allemaal naar boven komt van de vorige bevalling van Danny*. Ik ben bang voor alle emoties. Ik weet het, we moeten er even doorheen. Maar ik mag mn hart dan even luchten.

MAMA30: Jij ook heel veel succes! En hopelijk zal het hoofdje ook beneden liggen!

Oh....daar gaat de deurbel....

doeiiiiiiiiiii

Groetjes, Kitty

Terug
Bovenaan