zwangere forumjunkies 2!!!

Mama30; Super dat je kindje nu voledig zindelijk is. Dat is toch echt weer de volgende fase. gefeliciteerd.

mamaroos; Fijn dat de tweede test ook positief was. Nu lekke rgenieten van je zwangerschap. Maar eerst vakantie. Heel erg veel plezier voor het geval ik je niet meer schrijf.

Vanavond gaan we naar vrienden, lekker voetbal kijken. dat is altijd wel weer gezellig. Maar eerst nog even een dagje werken en dan is het weer lekker weekend. De tijd gaat echt snel. Eerst zitten we nog op Rhodos en zo zijn we alweer een week aan het werk. Verder gaat alles goed. Ik heb de baby gisteren wat minder gevoeld dan anders maar op het moment dat ik dit nu schrijf krijg ik 1 heel klein trapje. Pff toch wel fijn.   Morgen hebben  de pretecho. Zo leuk om mijn kindje weer te zien.\

Gisteren hadden we de eerste partnerles van zwangerschapsbegeleiding. Het was een infoavond waarin ze het verloop van de bevalling uitlegde. De volgende partnerles (er zijn er 2) krijgen we een film te zien en krijgen we puflessen. haha. dat wordt vast wel leuk.

hey meiden ik heb eindelijk de fotos geplaatst haha
groetjes sandra

Hoi meiden,

even snel...want ik ga zo naar zwangerschapsyoga!

Mooie wedstrijd gisteren trouwens he! En ik had nog wel voor dat alles begon, toch echt geen vertrouwen in het nederlands elftal! Haha, ik schaam me diep .

Gaat op zich goed hier. Alleen rommelt het al in mn buik. Is dat wat vroeg? (zit nu op 32 wkn, en 4 dgn). Afgelopen donderdag kreeg ik heel veel pijn in mn rug....trok aan het einde van de dag door naar mn onderbuik, met steken. Ik kon amper zitten en lopen.  Donderdags even mn plas weggebracht voor blaasontsteking te onderzoeken. Kwam niets uit. Vrijdags nergens last van. En vannacht werd ik wakker met menstruatiekrampen, onder in mn buik! Nou, ik hou het maar even goed in de gaten. Anders bel ik maandag de verloskundige even.

Ik wilde in ieder geval even MAMAROOS feliciteren!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je eerdaags een mooie echo mag zien, de eerste blik van jullie tweede kleine!

En hoe is het met Lilian? Want die heb ik hier al een aantal dagen niet gezien? Gaat het goed Lilian?

Nou, ik ga relaxen bij de yoga............hopelijk val ik niet in slaap, want ben nog vrij moe....gaaaaaaaaaap!

Liefs, Kitty

Hey Kitty26...

Het klinkt als indalings weeen... Heb ik op dit moment ook last van... En das alleen maar goed... Betekend dat je kindje zich nu al gaat voor bereiden op de bevalling...
En dat kan giga kramp veroorzaken en pijn in je onderrug en onderbuik...
Bij mij is het voornamelijk in mijn bekken...
Maar als je je zorgen maakt gewoon vk bellen daar zijn ze voor...

Verder hier 36 wkn en 1 dag...
Afgelopen donderdag hadden we een info avond georganiseerd door de verloskundige over wat we allemaal kunnen verwachten bij de bevalling wat ze allemaal mee brengen en wanneer wel en  wanneer niet te bellen...
Best informatief maar het meeste was al bekend via internet en boeken... Maar toch fijn dat je bevestiging krijgt over dat wat je leest ook echt waar is...

Begin nu toch wel kriebels te krijgen... Volgende week vrijdag ben ik precies 37 wkn en mag ik vanaf dan thuis bevallen...
Maar eerst nog naar de verloskundige de 18e want dan hoor ik of die kleine echt is ingedaald wat ik wel denk...

Gr Annelies

Kitty; Jeetje spannend meid. Ik hoop dat Annelies gelijk heeft en dat het indalingsweeen zijn en anders zou ik het de verloskundige even vragen hoor.

Annelies, Voor jou ois het wachten ook bijna voorbij. Nog een kleine 4 weekjes en je mag je kleintje al in je armen houden. Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Sandra; het kamertje is echt super mooi geworden hoor!!! En die giraffe is echt heel erg mooi geworden. Nu nog even wachten op die kleine meid.

Gisteren ebben we de pretecho gehad. Het was echt super leuk maar ik had er wat meer van verwacht. Zij zei dat 28 weken eigenlijk de beste tijd was maar dat hadden ze niet voraf tegen mij gezegd dus dat is wel jammer. Maar het was wel super om ons kleintje weer te zien alleen wou het zijn/haar gezihtje niet laten zien want het zat de hele tijd met de handjes en armen voor het gezichtje. hahaha. Maar we heben een leuke dvd en wat leuke foto's. Ik zal er zo 1 op hyves zetten.

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, uitgeteld 4 augustus 2008 wordt gehaald laatste week juli

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  27 juni controle VK

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,
Denise,  

Sandra,  19 juni overname gyn 2juli krijgen we datum keizersnee
Joyce, 9 juli, afspraak vk. (dan 29w1, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  24juni, 4e afspraak bij de verloskundige.
Jossie:  26 juni 3e afspraak vk.  (dan16wkn5dgn)
lilian: 24 juni 9:15 3e echo bij gyn. 12+ 3 wkn, 24 juli 14:50 16+3 wkn.
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985:  18 juni vk met 36+5  wkn, 26 juni vk met 37+6 wkn, 3 Juli met 38+6 wkn, 10 Juli met 39+6 wkn...

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

hoi meiden
sorry dat ik al een week niet heb geschreven.....maar ik had internet problemen met ziggo ik kon er niet op!!!aaagghhh.....
maar mamaroos nog een x gefeliciteerd!! en ik ben nog steeds misselijk en moe hahhahahah ....ben nu 11+ 1 dus ik geef t nog 2 weken en dan zal t toch wel over zijn???.....
ik ga dadelijk naar guus meeuwis in t stadion ..heeel leuk maar ik hoop dat ik me lekker voel vanmiddag...op goed geluk he!!!

kitty   wauw al indalingweeen [denken ze]   het gaat snel he!!! fijn dat alles goed gaat en je kan t!!!!! tuurlijk zal de bevalling wel heel emotioneel zijn denk ik ook , maar laat t gebeuren ..............t komt goed ....!!

nou ik moet nu weg ik hoop snel weer iets te kunnen schrijven ..xxx lilian

hoi meiden

kitty klinkt idd als indalingsweeen maar als je het na het weekend nog steeds heb zou ik wel even de vk bellen.....

annelies nog 4 weken! gaat t toch snel he?
ik maandag nog 6 weken! ongelooflijk wat gaat t snel volgende week naar de vk en voor de eertse keer naar de gyn vindt het wel spannend hoor ze gaan me vertellen over de keizersnee....

he lilian gaat alles nog een beetje meis?
zijn we niet van je gewent dat je niks laat horen maar je zal wel goed beroerd zijn...

anneloes een beetje uitgerust? ik ben blij als ik morgen weer in mijn eigen bedje mag slapen!
die gebroken nachten...maar wel heel gezellig hier ....ik zal ze ook wel weer missen!

joyce dank je wel voor het compliment voor de baby kamer maar ik kan eigenlijk niet echt mooie fotos plaatsen omdat de giraffe te groot is maar ben zeker super trots op mijn kamertje!
echt meisjes he?
en vind je het badje ook niet helemaal geweldig? haha
ja het geboortekaarte is uitgezocht alles is in huis dus kom maar op met de baby!
echt zat ben ik het nog niet komt vast omdat ze erg rustig is met milan wilde ik dat ze hem eruit haalde met 30 weken was het toen al zat ! haha maar nu.... ik ben wel nieuwsgierig dat wel!
ook leuk dat je je kleine nu steeds vaker voelt!
maar wat jammer voor je dat je het gezichtje niet hebt gezien! maar dat kan nu toch ook nog veel veranderen tot 28 weken en dan kan je idd een beetje zien hoe het kindje strakjes uiteindelijk wordt maar toch fijn dat je weer even hebt mogen spieken ...en geslacht niet gezien?

nou alle andere meiden nog een fijne vaderdag
\
liefs sandra

haha lilian schrijven we tegelijk!
naar guus meeuwis leuk!
maart je bent wel een beig bijtje he? haha
veel plezier!

Terug
Bovenaan