zwangere forumjunkies 2!!!

Hey dames,

ik heb even een baalmoment hoor! Ben ik gewoon vergeten dat ik zwangerschapsgym heb. Dus heb ik weer een les gemist. Met de vakantie heb ik ook al een les gemist. Verder is de auto niet door de apk en moet er toch veel gerepareerd worden. mijn schoonzus is ook nog niet bevallen. Ze ligt al wel de hele dag in het ziekenhuis maar het schiet nog niet op. Maar balen, ik heb gewoon de les gemist en we hebben er nog maar 3 te gaan.

Morgen reageer ik weer even op iedereen hoor maar ik wou even mijn baalmoment van me afschrijven.

Gr. Joyce

Dag Dames,

Ik ben gisteren toch nog tante geworden. Mijn schoonzusje is bevallen van een dochter genaamd Fiene.

Helaas waren er na de geboorte direct complicaties met de ademhaling. Het blijkt dat ze een open gehemelte heeft waardoor ze niet zelfstandig kan ademhalen. Ze heeft ook een te kleine onderkaak waardoor haar tong schiet namelijk de hele tijd naar boven schiet. Ze heeft nu een buisje in haar keel en mond waardoor ze wel kan ademhalen. Jammer genoeg ligt ze nu op de intensive care en mag ze ook nog geen bezoek hebben. Mijn broertje weet nog niet hoe het verder gaat maar ze hebben vandaag een afspraak met de kinderarts.

Ze is om half 8 geboren maar door alle commotie heeft mijn broertje niet meteen gebelt. Dat zouden mijn ouders doen maar die hebben dat niet gedaan omdat ze bang waren voor mijn reactie omdat ik ook zwanger ben. Nou ben ik toch wel even boos geworden. Dat slaat nergens op. Ik mag toch wel weten wat er aan de hand is. Ik ben geen klein knd meer maar 29. Dat doen ze wel vaker met meer dingen. Ach laten we het Joyce maar niet vertellen. Nee dan krijg ik op de sterfdag van oma te horen dat het niet zo heel goed gaat. Grrr ik haat dat.

Al met al heb ik dus bijna niet geslapen vannacht en sta ik op het punt om voor de zoveelste keer in huilen uit te barsten dus dat wordt nog wat vandaag.

Groetjes Joyce

hoi joyce

jeetje meis wat een ellende allemaal en ik snap dat je het vreselijk vind om zo behandelt te worden....maar ze bedoelen het vast goed....
ik hoop dat alles strakjes wat beter gaat met fienne wat zal dat eng zijn allemaal...

ik heb hier ook een kindje met open kaak en opengehemelte hij is 10 weken te vroeg geboren en haar werd toen verteld dat ze een dood kindje zou baren maar dat is nu een heel lief en levendig ventje....hij is nu net weer geopereerd om zijn gehemelte te sluiten...je zal verbaasd zijn hoe vechtlustig die babys zijn!
ik hoop dat je strakjes wat beter nieuws gaat krijgen!
en lieverd huil maar lekker uit dat zal zeker wel wat opluchten!

en neem voor jezelf wel even rust want je hormonen spelen je ook parten ....zoals gister met gym en de apk enzo...

liefs sandra

hoi dames,

ik wilde even op me vriendin joyce reageren

hey meissie ik begrijp hoe jij je moet voelen om het altijd als laaste te horen
toen mijn schoonzusje zwanger was van een tweeling was ook ik het laaste die het pas weken later hoorde acht laten we monique dat besparen ze heeft het al zo moeilijk dat ze niet zo zwanger kan worden bullshit aan de ene kant ben je blij met de geboorte van je nichtje maar aan de andere is het een toestand zielig dat die kleine dat al mee moet maken maar het komt vast goed meis je weet me te vinden he als je wild praten of lekker uit huilen zal ik er voor je zijn daar zijn vriendinnen voor
ga je vandaag of vanavond wel naar zwolle toe om je nichtje te bewonderen?

liefs
dikke monique

Sandra; Ik doe zeker wel even rustig aan. Ik voel me al weer wat beter hoor. Maar vannacht heb ik slecht geslapen en ik had al een baaldag maar ik heb vandaag ngo even lekker uitgehuild en nu voel ik me ook al wat beter. Het was even de schik van alles. Je wordt jezelf zo bewust van wat er allemaal kan gebeuren. Ze hebben straks een gesprek met de kinderarts. Ik hoop dat het allemaal todch positief voor ze mag uitpakken en dat mijn nichtje snel geholpen kan worden.

Monique; Ik ga morgen even bij hun langs maar ik mag zelf niet bij de baby. Alleen papa's en mama's en opa's en oma's mogen op de intensive care.

Hindi; Lekker al met verlof nu he?? Fijn dat het zo goed met je gaat en lekker dat je toch nog wat energie hebt. Trouwens ik dacht zelf ook om tegen die tijd een bedzeil van de gamma te gebruiken en daarover misschien het zeil van het kraampakket.

Mira; gefeliciteerd met het a-diploma van je zoontje. Heerlijk he dat een kind zo blij kan zijn met zijn kado.

Mama30; vandaag al precies 34 weken. Wat gaat het toch snel he? Ben je al met verlof of ga je 4 weken vooraf. Je zal het vast al wel hebben verteld maar het is me even ontschoten.

Annelies; Hoe gaat het met je? Lig je nog in het ziekenhuis of mocht je toch weer lekker naar huis toe?

Natascha; Fijn dat de baby al vast ligt in het bekken. Dan is het er toch bijna klaar voor. Ik heb je foto’s van de babykamer gezien. Echt super mooi!

Zo even vanafijn werk gereageerd. Ben ik weer helemaal bij. Super dat ik hier even van me af heb kunnen klagen. Nu kom ik alleen nog maar met positief nieuws hoop ik.

Lilian; Hoe was je 12 weken echo??? Vandaag de nekplooi gehad toch?? Hoe was het? Krijg je dan ook gelijk de uitslag

Hoihoi,
Jullie hebben het telkens over hyves... Welke is dat? Is er een forumjunkieshyves???
Lijkt me leuk om daar ook eens te kijken!
Liefs.

He Joyce meid... W\at een ellende. Huil maar even goed uit hoor als de tranen achter je ogen branden. Dit kan erg opluchten. Ik hoop dat het met je nichtje snel goed mag gaan. Ze gaan nu kijken hoe ze haar gehemelte dicht gaan maken? Of is hiern og niets over bekend.

Doe het lekker rustig aan meid!!!. Denk goed om je eigen kindje in je buik. Denk aan je en je broer/schoonzus/nichtje!!

Ik ga over 2 weken met verlof. Nog 5 dagen!!! joehoe. ben nu net terug, mijn man is laat en net met mijn zoontje gegeten, maar ben helemaal stuk. Lekker douchen en vroeg op bed vanavond.

Hindi. Weet even niet meer wat je aan me vroeg... geheugen van een vergiet. kijk zo nog even.

Lilian... EN????????????? Laat je nog wat van je weten ???

Meiden heb even weinig anders te melden.. ben er ff klaar mee voor vandaag. KOm straks nog ff neuzen.

Iedereen rustig aan he!!!

Knuffel voo rieders hier!

Groetjes anneloes

Terug
Bovenaan