zwangere forumjunkies 2!!!

Goedenmorgen meiden!

Fijne voetbal avond gehad??Jammer genoeg niet gewonnen, maar ja....

Annelies hoe is het met je? Hopelijkblijft je bloeddruk stabiel!!!.

Hier maken we er een lekker aanrmmel dagje van. Laatste dingen even klaar maken, kamertje nog evenschoon enzo.

Fijne zondag

Groetjes

Annelies; Fijn dat het wel goed gaat met de baby. Ik hoop dat je bloeddruk wel stabiel blijft. Laat je nog wel wat van je horen maandag?

Mama30; Nog 3 korte weekjes werken. Dat is echt wel lekker zeg. Voorje het weet is je baby er al. Fijn dat je zoontje bij goede vrienden terecht kan. Dan hoef je je daar al geen zorgen meer om te maken. Heb je ondans een negatieve uitslag van gisteren nog wel kunen genieten van het voetbal gisteren? Wij zaten bij de opa van mijn vriend omdat hij ook jarig was geweest. Het was wel even gezellig.

Sandra; Shoppen was echt leuk om te doen. Kamertje is nu bijna klaar. Ik moet nog een gordijntje hebben en eigenlijk wil ik nog wat aan de mur of zo maar dan wil ik eerst weten wat het wordt. Dus dat doen we nadat de baby is geboren. We hebben een groen dekentje gekocht maar die is eigenlijk appeltjesgroen en iet lime. Dus hij past voor mijn gevoel niet bij het kamertje. Maar dat laat ik nu zo want ik wil een roze of blauw dekentje zodra de baby is geboren.

hoi meiden..

noiu ben ik weer hoor....raar ik zou zweren dat ik gisteren al had geschreven ...? ,maar misschien heb ik t op de andere kant geschreven,,, okee dementie slaat toe...hihi
ik ben minder misselijk!!!! HOERA!!! ben nog wel super moe [een trap en ik sta te hijgen hahaha] maar als ik een b eetje op tijd eet   dan ben ik niet echt meer super ziek.
moet wel opletten dat ik weinig eet anders voel ik me net een luchtballon.....
ben nu 12 weken en 1 dag hahahha t begint wat te worden   vergeleken met jullie he...
ik heb ff snel gelezen   maar sandra   als ik het goed begrijp moet je evn in t zkhs blijven door je bloeddruk....? en dan krijg je over 28 dagen een keizersnee... spannend dan weet je al wanneer je precieze datum is... heeft ook voordelen ...toch..?
ik a dadelijk ff nalezen want ik ben echt ff niet geweest iv,m die heerlijke misselijkheid   hahahhaha...
maar mama30 jij hebt ook al bijna verlof wow wat gaat t snel he.... lekker

nou ik voel me iets beter dus..di echo   en woe nekplooimeting.
als di alles er goed uitziet dan ben ik weer een stapje verder in geloven dat t wel eens goed zou kunnen gaan.
de vorige x met de mk kreeg ik een blieddruppeltje bij mijn plas op de 11 w + 4 dgn... dus daar ben ik al voorbij en ik voel me nog steeds heel zwanger dus ik denk dat alles goed zit..!!
ik laat snel weer van me horen..ok ..nu eerst alles eens ff bijlezen hahhaha..

xxx lilian

joyce, Ik herken het helemaal! Toen onze zoon geboren was, is het eerste wat je wilt.... kleren kopen en spullen in BLAUW!! Dat is net even die puntjes op de i. Maar een groen dekentje mag de pret niet drukken. Past heeel goed hoor!!!

Lilian, HOERA de misselijkheid is minder! Goed nieuws meid! Heb vertrouwen in je lichaam he! Komt goed!! Dinsdag heb je de echo, een spannend moment maar geniet er wel van he!!!

Sandra, al aan het idee gewend dat je over bijna  28 dagen je meidje in je armen hebt????

Lilian; Gefeliciteerd! je bent de eerste mijlpaal al weer voorbij. Veel plezier aanstaande dinsdag met je echo. Ik hoop dat je je ukkie lekker mag zien rondzwemmen. En hopelijk krijg je ook een goede uitslag met de nekplooimeting. Krijg je gelijk de uitslag?

Bij mijn schoonzusje zijn de weeen begonnen. Sinds gisteravond om de 20 minuten. Maar ze hebben mijn neefje nog niet weggebracht dus het wil nog niet vlotten denk ik. Maar misschien ben ik morgen wel weer opnieuw tante geworden. Spannend!!!!!! ik kijk er nu toch anders tegen aan omdat ik zwanger ben.

Hallo allemaal,
Jammer van de voetbal, maar ja, met penalty's winnen hadden ze niet verdiend, want ze speelde zo ontzettend slecht. Veel te veel naar achteren en aanvallen, ho maar. Kunnen alle welpies ook weer opgeruimd worden...

Mijn zoontje heeft afgezwommen en is geslaagd. Hij kreeg van ons voetbalschoenen, want we hadden altijd gezegd, dat hij die zou krijgen als hij A en B had,maar ja, misschien duurt B nog heel lang en hij gaat na de zomervakantie op voetbal. Als het aan hem ligt, slaapt hij bijna met die schoenen, geslaagd kado dus.

Ik heb ook al een idee hoe ik het wil hoor met mijn bevalling. Ik zou graag de kleine zelf pakken (als dat gaat lukken). Dat lijkt me zo geweldig. Daar had ik pas de laatste keer aangedacht en toen was het te laat, maar ja, nu heb ik toch nog weer een kans, dus afwachten over 14 weken. De tijd vliegt voorbij.

Gelukkig las ik dat de misselijkheid van Lilian wat minder wordt. Succes met je echo en nekplooimeting. Hopelijk is alles prima in orde.
Ook de anderen heel fijn om te lezen, dat de bloeddruk   (annelies, geloof ik) en Sandra (toch) de beweeglijkheid van je kindje weer in orde zijn.

Ik moet donderdag weer naar de verloskundige, dus dan hou ik jullie weer op de hoogte.

Groetjes Mira

Hoi allemaal,
Daar ben ik ook weer 's een keer na tig weken...  Ik lees bijna iedere dag mee, maar om te reageren... Kost me wat teveel energie of zo, ik weet het niet.

Mira: Gefeliciteerd met het zwemdiploma van je zoontje. Dat moet wel een opluchting zijn hè! Eindelijk er even vanaf, tot  'ie voor z'n B gaat natuurlijk... Maar de eerste is binnen! Zelf je kindje pakken bij de bavalling... wel mooi, maar ik zou volgens mij bang zijn dat ze wegglibbert of zo... Jij hebt natuurlijk al meer ervaring. Wel heel bijzonder om het zelf te doen!
Sandra: Jij gaat bevallen op de dag dat ik uitgerekend ben! Grappig zeg. Alleen een keizersnee is natuurlijk wat minder, erg spannend lijkt me dat. Nog maar vijf weekjes! Ben je weer helemaal opgeknapt van je buikgriep? Lijkt me niet echt een pretje zo hoogzwanger en alles... Sowieso al geen pretje namelijk!
Johanna: Lekker zeg dat je misselijkheid weg is! Heeft nog best lang geduurd! En nu al last van je bekken... echt vervelend! Had met je te doen toen ik je hormonen-verhaal las, wel lief bijgeknuffeld gelukkig!
Natasha: Bedverhogers al! Gaat echt supersnel nu. Waar haal je die dingen eigenlijk? Over anderhalve week is het hier namelijk ook zover. De thuiszorgwinkel, zit die in iedere plaats?
Annelies: Je ligt nog in ieder geval één nachtje in het ziekenhuis. Hoop echt dat je daarna weer naar huis mag. Al lijkt me dat ook wel spannend, in het ziekenhuis kunnen ze je natuurlijk heel goed in de gaten houden! Sterkte!
Joyce: Leuk hè, de Prénatal! Vooral nu ze zoveel aanbiedingen hebben! En heerlijk zo'n rustig weekend. Is 't echt rustig gebleven? Soms plan je niks en heb je toch ineens vanalles! Je schoonzusje is nu aan het bevallen!  Misschien al wel klaar inmiddels... Wat heeft ze gekregen?
Mama30: Heerlijk, bijna verlof! Hoe lang heb je vooraf genomen? Vier of zes weken? Schattig zeg wat Yoran allemaal loopt te kletsen! Hoe oud is hij nu? Heb je vast weleens verteld...
Lilian: Wat goed om te lezen dat het eindelijk beter met je gaat!!! En twee echo's deze week. Spannend, maar waarschijnlijk ook erg leuk! Ben benieuwd!

Ik ben inmiddels  dus ruim 35 weken onderweg. 't Gaat zo superhard aan de ene kant en te langzaam aan de andere. Ik ben nog echt in de fase van 'wat gaat er allemaal veranderen/hoe gaan we onze tijd indelen/blijft er nog tijd over...' dat soort dingen. Geniet erg van m'n vrijheid nu, ook al zie ik enrom uit naar ons kleintje. Beetje dubbel allemaal.
Het kamertje is zo goed als af, finally. Eén muur egaal groen, een schuine wand off-white en de andere 1 1/2e muur wit met zwart en grijze bloemetjes, zelf vind ik 't erg mooi geworden. Echt meisjes, maar niet zoetig...
Ik geniet met volle teugen van m'n verlof! Echt lekker al die vrije tijd. Al is de eerste week voorbij gevlogen met vriendinnen bezoekjes en kleertjes wassen, Prénatal en meubeltjes in elkaar zetten...
Morgen weer vrij, haha. M'n man is een beetje jaloers af en toe...
Ik hoop dat ik de volgende keer iets sneller wat van me laat horen...

Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan