Hoi allemaal,
Daar ben ik ook weer 's een keer na tig weken... Ik lees bijna iedere dag mee, maar om te reageren... Kost me wat teveel energie of zo, ik weet het niet.
Mira: Gefeliciteerd met het zwemdiploma van je zoontje. Dat moet wel een opluchting zijn hè! Eindelijk er even vanaf, tot 'ie voor z'n B gaat natuurlijk... Maar de eerste is binnen! Zelf je kindje pakken bij de bavalling... wel mooi, maar ik zou volgens mij bang zijn dat ze wegglibbert of zo... Jij hebt natuurlijk al meer ervaring. Wel heel bijzonder om het zelf te doen!
Sandra: Jij gaat bevallen op de dag dat ik uitgerekend ben! Grappig zeg. Alleen een keizersnee is natuurlijk wat minder, erg spannend lijkt me dat. Nog maar vijf weekjes! Ben je weer helemaal opgeknapt van je buikgriep? Lijkt me niet echt een pretje zo hoogzwanger en alles... Sowieso al geen pretje namelijk!
Johanna: Lekker zeg dat je misselijkheid weg is! Heeft nog best lang geduurd! En nu al last van je bekken... echt vervelend! Had met je te doen toen ik je hormonen-verhaal las, wel lief bijgeknuffeld gelukkig!
Natasha: Bedverhogers al! Gaat echt supersnel nu. Waar haal je die dingen eigenlijk? Over anderhalve week is het hier namelijk ook zover. De thuiszorgwinkel, zit die in iedere plaats?
Annelies: Je ligt nog in ieder geval één nachtje in het ziekenhuis. Hoop echt dat je daarna weer naar huis mag. Al lijkt me dat ook wel spannend, in het ziekenhuis kunnen ze je natuurlijk heel goed in de gaten houden! Sterkte!
Joyce: Leuk hè, de Prénatal! Vooral nu ze zoveel aanbiedingen hebben! En heerlijk zo'n rustig weekend. Is 't echt rustig gebleven? Soms plan je niks en heb je toch ineens vanalles! Je schoonzusje is nu aan het bevallen! Misschien al wel klaar inmiddels... Wat heeft ze gekregen?
Mama30: Heerlijk, bijna verlof! Hoe lang heb je vooraf genomen? Vier of zes weken? Schattig zeg wat Yoran allemaal loopt te kletsen! Hoe oud is hij nu? Heb je vast weleens verteld...
Lilian: Wat goed om te lezen dat het eindelijk beter met je gaat!!! En twee echo's deze week. Spannend, maar waarschijnlijk ook erg leuk! Ben benieuwd!
Ik ben inmiddels dus ruim 35 weken onderweg. 't Gaat zo superhard aan de ene kant en te langzaam aan de andere. Ik ben nog echt in de fase van 'wat gaat er allemaal veranderen/hoe gaan we onze tijd indelen/blijft er nog tijd over...' dat soort dingen. Geniet erg van m'n vrijheid nu, ook al zie ik enrom uit naar ons kleintje. Beetje dubbel allemaal.
Het kamertje is zo goed als af, finally. Eén muur egaal groen, een schuine wand off-white en de andere 1 1/2e muur wit met zwart en grijze bloemetjes, zelf vind ik 't erg mooi geworden. Echt meisjes, maar niet zoetig...
Ik geniet met volle teugen van m'n verlof! Echt lekker al die vrije tijd. Al is de eerste week voorbij gevlogen met vriendinnen bezoekjes en kleertjes wassen, Prénatal en meubeltjes in elkaar zetten...
Morgen weer vrij, haha. M'n man is een beetje jaloers af en toe...
Ik hoop dat ik de volgende keer iets sneller wat van me laat horen...
Liefs, Hindi.