Daar ben ik alweer!!!
Was inderdaad laat Sandra. Ik heb 's avonds veel meer energie dan overdag... Nou ja, vanmiddag maar even geslapen, dat kan nu lekker. Hmm, last van voorweeën tijdens het zwemmen... ik dacht dat dat juist zo lekker was altijd. Ben zelf paar weekjes terug nog geweest, maar dat was meer poedelen dan zwemmen eerlijk gezegd... haha.
Is je schoonzusje inmiddels bevallen Joyce? Ben benieuwd! Laat wel ff weten hè?!
Hé Annelies, balen zeg dat je nog daar moet blijven, maar in ieder geval wel internet blijkbaar! Kan je wel beetje meekletsen!
Die rugsteun had ik ook gehoord ja, Nathasja, lijkt me heel prettig. En een ander bedzeil... hmm. Ik dacht zelf gewoon aan zeil van de praxis eerlijk gezegd, of zeg ik nu iets heel doms...
Als je met 36 weken met verlof gaat, Anneloes, heb je lekker twee weken extra erna, toch?! Wel fijn als dat kan. Met die kleuters van mij trok ik dat echt niet meer. Plus dat ik al 4 uur per week in de 'ziektewet' zat, dan moet je 6 weken van tevoren vrij. Nou, ik vind 't prima.
Hé dames, ik ga ff douchen, zometeen verjaardag. Lekker taart, hmm, nu al zin in, hihi...
Liefs, Hindi.