zwangere forumjunkies 2!!!

Sandra... de dag dat ik volgens de VK uitgerekend ben dan..., volgens de 1e echo is 't 2 dagen eerder en daar hou ik me aan! Maar de VK vond er te weinig verschil in zitten om het op de papieren te veranderen...

zo hindi jij was laat vannacht! laatste loodjes he? ik slaap nu ook steeds slechter
heerlijk toch dat het kamertje af is..en ook al lekker met verlof..
en ja wat grappig ik krijg mijn meisje waarschijnlijk op jouw uitgerekende datum!
als ze blijft zitten teminste...ik heb vannacht de halve nacht voorweeen gehad maar ze zeggen dat dat vaak zo is met een 2de...we zullen zien....

annelies ben je weer thuis?
hoe voel je je?
en je kindje?
ik hoop echt voor je dat t nog even mag duren.....

joyce en????? tante??????
spannend he?

en mira (dacht ik heb geen tweede schermpje open) jij wilt je eigen baby aanpakken wat speciaal! en wat mooi!
ik moet een lijstje maken van de gyn want normaal met een keizersnee als je niks zegt wordt de baby weggehaald en zie je die pas op zaal weer....en daar moet ik niet aan denken...
maar mijn gyn luisterd heel goed naar mij en doet er alles voor zodat ik minder bang wordt...echt super petje af voor t mca

lilian joepie!
de eerste 3 maanden zijn een fijt!
en ook al minder misselijk...
heerlijk hoor
heel veel succes deze week bij je echo en nekplooimeting...

liefs sandra

Mira; Van harte gefeliciteerd dat je zoontje A heeft gehaald.

Hindi; leuk om weer eens van je te horen. Nog geen 5 weekjes en je bent al uitgeteld. Spannend hoor en wat fijn dat jenog volop kan genieten van je verlof. Lekker he?

Sandra; Jeetje dat lijkt me inder leuk om voorweeen te hebben. Ik hoop maar dat je er niet te vaak last van zal hebben. Kan je ze al echt vergelijken met normale weeeen en houd het wel een keertje op of blijven de weeeen dan de hele tijd dor gaan?

Mijn schoonzusje is nog niet bevallen. Lekker spannend dus. Ik had van te voren al gezegd dat het dinsdag geboren zou worden dus heel misschien krijg ik nog wel gelijk. Al hoop ik dat niet voor haar omdat de eerste weeeen zaterdagavond al zijn begonnnen.

Hallo dames,

Met mij gaat het goed de enige klachten die ik heb zijn hoofdpijn...

Ik had er stiekum al rekening meegehouden dat ik moest blijven dan kon het alleen maar meevallen als ik naar huis mocht...

Net als vandaag de gyn had gezegd dat ik minimaal tot vandaag moest
blijven maar heb nog niemand gezien vandaag die me verteld of ik naar
huis mag...

Dus ga er gewoon vanuit dat ik de hele week nog in het ziekenhuis lig...

Mijn bloeddruk was vergeleken met gisteren weer wat gestegen dus ga ik er vanuit dat ik moet blijven...

Ik moet straks nog een keer gemeten worden...

Maar het is nu eerst rust uurtje... voor de mama's met baby's hiero...

Ik ga ook ff een slaapje doen das goed voor mijn bloeddruk...

Gr Annelies

hey allemaal!

annelies gelukkig dat je je niet al te beroerd voelt maar in het ziekenhuis blijven is ook geen pretje!
maar hebben jullie internet daar?
ik wist niet dat dat al kon hopelijk heeft t mca dat ook kan ik ook even een berichtje voor jullie posten als onze meid er is!

joyce nee voorweeen doen niet zo zeer als echte weeen soms zijn ze wel pijnlijk maar het houd niet aan....afentoe voelt het als steken die doen wel zeer...
maar als de echte bevalling is gbegonnen dan weet je het hoor  en we zijn vanmiddag wezen zwemmen maar dat hield ik snel voor gezien de oefenweeen kwamen meteen weer op en das niet prettig...zeker niet als er een boel mensen om je heen zijn maar nu is alles weer rustig...
morgen heb ik weer een druk dagje dus hopelijk blijft t uit maar ach ja t hoort erbij!

mira ik ben je helemaal vergeten te feliciteren!
en leuk he/als je kind zoooooooo blij is met een kadotje!
hij heeft t verdient!

liefs sandra

Hoi meiden,

ben net weer bij de verloskundige
geweest. Alles was weer prima. Ze schat de kleine nu op ongeveer 6
pond, dus dat gaat goed :D. De kleine ligt nu goed ingedaald en ligt
al met z'n hoofdje vast in het bekken. Dus ook dat is erg positief :D
Ik heb foto's van mijn buik en het
kamertje op de hyves van de forumjunkies gezet. Vond ik wel leuk.

Mira: super zeg, dat je zoontje
z'n A heeft gehaald! En zelf je kleintje pakken. Dat lijkt me wel
heel bijzonder!

Joyce: is je schoonzusje
inmiddels al bvallen? Spannend hoor!

Hindi:
leuk om weer wat van je te horen! :D Volgens mij heb je niet in
iedere plaats zo'n thuiszorgwinkel, maar vast wel ergens in de
omgeving. Ik heb de bedverhogers trouwens niet gehaald want ze
blijken te laag te zijn. We gaan het bed nu op kratten van frisdrank
zetten, dan hebben we wel de goede hoogte. Wat ik wel nog meegenomen
heb is een rugsteun voor in bed. Dat lijkt me in de kraamtijd wel
prettig. Ook heb ik een bedzijl gehaald voor ons 2 persoonsmatras.
Het bedzeiltje in het kraampakket schijnt heel erg te kraken, endit
schijnt minder te kraken, dus dat leek me wel wat. Misschien heb je
wat aan deze tips?

Lillian:heerlijk
zeg, dat je misselijkheid minder is! En ook al over de
“gevarenzone”heen! Super hoor! Ik hoop dat je bij de echo een
mooi plaatje kan zien van je baby! :D

Annelies:
weet je al wat meer over wanneer je naar huis mag? Als je bloeddruk
inderdaad weer iets omhoog is gegaan, zal je denk ik nog wel moeten
blijven. Wel balen hoor. Gewoon lekker je rust pakken en hopelijk mag
je dan snel weer naar huis.

Sandra:
gelukkig heb ik nog niet zo'n last van oefenweeën. Lijkt me soms
wel lastig.

Rustig aan doen
he?

Groetjes Nathasja

Natasja! Wat goed zeg dat jullie kindje al helemaal ligt zoals het moet! HEERLIJK!
Nog eventjes geduld!

Mira Van harte gefeliciterd met et halen van diploma A van je zontje! En dan die voetbalchoenen.......wa kunnen kinderenblij zijn!!!!

Sanda.. doe je het rustig aan meid met de oefenweeen?? Straks wil ze nog eerder komen....

Joyce: EN al tante???

Hindi: Wat fijn om even weer van je te horen!! Alles klaar las ik. En lekker aan het genieten van je verlof. Ik moet nog 6 dagen!!! Dan ben ik 36 weken als ik met verlof ga. Ach al met al schiet het dus erg op. Morgen ben ik op de kop af 34 weken. Ik weet niet waar de tijd blijft!!!
Yoran is nu 2 jaar n 8 maanden.

Annelies, Hou je bloeddruk laag he!We horen graag weer van je!

Meiden, fijne avond

Groetjes,

anneloes

Daar ben ik alweer!!!

Was inderdaad laat Sandra. Ik heb 's avonds veel meer energie dan overdag... Nou ja, vanmiddag maar even geslapen, dat kan nu lekker. Hmm, last van voorweeën tijdens het zwemmen... ik dacht dat dat juist zo lekker was altijd. Ben zelf paar weekjes terug nog geweest, maar dat was meer poedelen dan zwemmen eerlijk gezegd... haha.

Is je schoonzusje inmiddels bevallen Joyce? Ben benieuwd! Laat wel ff weten hè?!

Hé Annelies, balen zeg dat je nog daar moet blijven, maar in ieder geval wel internet blijkbaar! Kan je wel beetje meekletsen!

Die rugsteun had ik ook gehoord ja, Nathasja, lijkt me heel prettig. En een ander bedzeil... hmm. Ik dacht zelf gewoon aan zeil van de praxis eerlijk gezegd, of zeg ik nu iets heel doms...

Als je met 36 weken met verlof gaat, Anneloes, heb je lekker twee weken extra erna, toch?! Wel fijn als dat kan. Met die kleuters van mij trok ik dat echt niet meer. Plus dat ik al 4 uur per week in de 'ziektewet' zat, dan moet je 6 weken van tevoren vrij. Nou, ik vind 't prima.

Hé dames, ik ga ff douchen, zometeen verjaardag. Lekker taart, hmm, nu al zin in, hihi...
Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan