zwangere forumjunkies 2!!!

Hindi; Johanna heeft de www.forumjunkies.hyves.nl opgericht. Als je je hier aanmeld en even je naam erbij zet zoals je op het forum zet dan zal ze je vast toevoegen. Je krijgt geen bevestiging van een aanmelding dus je moet het daarna zelf even in de gaten houden.

Mama30; lekker nog 2 weekjes werken. En dan lekker genieten van je verlof.

Mijn nichtje heeft de ziekte van Pierre Robin. vandaag hebben ze een afspraak over de behandeling. Dus ik hoop dat het allemaal positief uit mag vallen.

hey joyce
hoe is het nu?
heb je al wat meer info gekregen? ik hoop echt voor jullie dat alles goed komt...
doe rustig aan vanmiddag als je op bezoek gaat het zal wel erg emotioneel worden ... vergeet jezelf niet meis....

mama 30 nog 5 daagjes heerlijk hoor!
volgens mijn aanvraag zez ben ik sinds maandag met verlof maar ik heb nog niks gehoort dus ik durf niet te stoppen met werken alhoewel ik weet dat dat t beste zou zijn...
veel last van oefenweeen gister dacht ik een paar keer zal ik even bellen ? vannacht ook een paar keer wakker geweest...vandaag maar 3 kindjes dus dat scheelt...
nu is alles rustig...

lilian je laat ons wel in volle verwachting zitten hoor meis!
alles goed?????

nou ik ga maar weer eens wat doen!

xxx sandra

Goedenmorgen meiden!

Sandra. KUn je niet bellen naar die instantie die de uitkering regelt? Dan weet je van hoe en wat. Doe het wel alsjeblieft rustig aan he! Oefenween heb je niet voor niets!!!

Joyce, spannende dag vandaag. Succes!

Lilian... waar benje???? VERTEL!!! Hoe was de echo?

Groetjes

Hi meiden!

Ietwat laat weer. Sorry .

Afgelopen vrijdag heb ik mn werk voorlopig vaarwel gezwaaid! IK HEB VERLOF!!!!!
De donderdag zijn we met de afdeling wezen lunchen ter afscheid van mij, en vrijdag aan het eind van de middag moest iedereen even in de kantine komen, en toen kreeg ik een hele grote bos bloemen (waar ik nu heel allergisch voor ben, hihi, zit constant te niezen).
Was dus erg leuk, en ik vind het raar om voorlopig even niet terug te komen, maar er staat me iets bijzonders te wachten, en dat is veel mooier dan werken!

Helaas gaat het met mijn beste vriendin (ken haar al 13 jaar) niet zo goed. Afgelopen vrijdag kreeg zij te horen dat ze borstkanker heeft! Ze is  even oud als mij: 28. Ik wist niet wat ik hoorde! Ik stond in de Prenatal dat ze me belde, ik wist wel dat ze die vrijdag de uitslag kreeg van haar borst (die was aan het ontsteken). Ik zou haar na het bezoekje aan de Prenatal bellen, maar zij dacht dat ik inmiddels wel weer thuis zou zijn. Ik zocht even snel een krukje op, want ze zei al tegen me: Is Chris bij je (mn man). Toen wist ik al genoeg. Gelukkig was het niet druk in de Prenatal, dus heb daar even zitten huilen. Haar borst moet er af gehaald worden, want die is niet meer te redden. Aan beiden kanten zit er 4 cm (!) kanker, geen knobbels, maar het zit aan klieren vast als een soort verkleving. A.s. donderdag krijgt ze nog meer uitslagen (gisteren hebben ze nog meer onderzoeken gedaan), en dan krijgt ze te horen of ze ook aan de chemokuren moet. Waarschijnlijk kan ze dan voorlopig niet eens bij mn kleintje zijn, als ze pasgeboren is! Ben die zaterdag naar haar toe gegaan, en ze was alleen maar aan het huilen. Gisteren had ik haar aan de lijn, en toen was ze wel wat positiever....Nou, ik hoop maar dat ze het allemaal gaat redden, ik zou haar nog niet willen missen! Maar ze heeft nog een lange weg te gaan. Over 3 weken word ze geopereerd. Voor die tijd gaan zij en haar vriend nog even een paar dagen weg....Gelijk hebben ze.

Geen fijn verhaal, maar ik ben er nog zo van onderste boven. Ik zit eigenlijk in een hele mooie periode nu, en zij absoluut niet!

Even nog een paar reacties naar jullie toe:

Joyce: Ik hoop zo dat het goed gaat komen met je nichtje! Jammer dat je ouders het niet direct hebben verteld. Ze zullen je hebben willen sparen, maar op dat moment kan ik me voorstellen, dat je er boos om bent! Toen Danny* van ons overleden/geboren was, toen in diezelfde periode, moest mijn broertje (3 jaar jonger) naar het ziekenhuis met een overdosis (wist niet eens dat hij aan de drugs zat). Hij was er bijna geweest. Mijn ouders vertelden dit pas een driekwartjaar later. Ik was ook heel boos en verdrietig dat ik het niet direct heb gehoord. Maar ja....ook zij wilden ons sparen met nog meer verdriet. Het gaat nu trouwens iets beter met mn broer en zn drugsgebruik.

Lilian: Hoe gaat het met je? Heb je uitslagen? En zijn ze goed? Ik zit hier te duimen hoor!

Mama30: Jij nog niet met verlof! Trek je het nog wel een beetje? Ik ben blij dat ik nu vrij ben hoor....langer had ik het denk ik niet getrokken.

Vandaag ga ik kleertjes wassen en het kamertje schoonmaken......

Tot snel.

Liefs, Kitty

Hoi allemaal,

Hé Kitty, wat een verdrietig verhaal van je vriendin, ze is nog veel te jong! Wat een enge ziekte is dat toch, helemaal als ze geneens een bobbeltje voelde! Ik hoop dat het allemaal goed mag komen met haar!

Johanna, ik heb me toegevoegd bij de forumjunkiehyves. Weet niet precies wat m'n naam daar is, Hiriët of Hinika... Eén van beide... Zou ej me toe willen voegen? Thanx.

Ik ben net een half uur wakker... Heerlijk, heb vandaag niks op de planning dus lekker uitgeslapen.
Nog een weekje en dan mag ik thuis bevallen van ons meisje!

Doeidoei!

hey kitty
jeetje wat erg! en nog maar 28!
maar als ze haar borst hebben afgezet is het dan klaar? of komt ze echt in de chemos enzo?
ik wens jouw en je vriendin echt heel veel sterkte en moed....

hindi nog een weekje en je mag thuisbevallen wat heerlijk! andere meiden weten jullie al waar jullie gaan bevallen?

en joyce heb je al wat meer nieuws?
jij ook sgterkte vanmiddag

liefs sandra

Kitty; Jeetje wat erg van je vriendin en ze is inderdaad nog zo ontzettend jong. Raar je denkt altijd dat het niet in je eigen omgeving kan voorkomen. Het lijkt me heel erg als je je borsten moet laten verwijderen Ik hoop dat ze helemaal beter mag worden. Probeer ondanks dat toch echt te genieten van je zwangerschapsverlof voor jezelf en ook vor de baby.

Hindi; Ik oop dat Johanna je snel toevoegd op Hyves. ik ben wel nieuwsgierig. Kan je een mooie buikfoto plaatsen. Die zal wel enorm zijn nu met 36 weken. Wat lekker dat je al over een weekje thuis mag bevallen.

Sandra; Hoe gaat het eigenlijk met jou en je bloeddruk? Red jeje nog een beetje met al die kindertjes om je heen? Wanneer stop je nu even met de kinderopvang zodat je toch ook een beetje kan genieten van je verlof? En hebben de nieuwe regelingen van kinderopvang ook invloed op jou straks.

Met mijn nichtje gaat het beter. Het buisje is uit de keel en mond en ze leert goed omgaan met ademen. Verder moet ze nu nog leren drinken. Vorlopig blijft ze wel even op de IC van het ziekenhuis. Waarshcijnlijk zal ze voor het eerst rond haar eerste levensjaar geopereerd worden. Eerst verwachten ze dat de onderkaak een groeispurt gaat maken en dan hoeven ze daar nietrs meer aan te doen. Dan hoeven ze alleen het gaatje in het gehemelte te dichten. Gelukkig gaat het verder elemaal oke met haar. Ik ben zelf ook bijgekomen van de schrik en kan het goed relativeren. Ben ook niet zo verdrietig meer. Maar ik ben wel moe. Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed.

Ik heb trouwens ook wat foto's van de babykamer op hyves gezet. Het is nog een beetje rommelig maar zodra alles echt helemaal af is dan zal ik ze vervangen door wat mooiere foto's

Terug
Bovenaan