zwangere forumjunkies 2!!!

haha natasja wat herkenbaar die nesteldrang!
maar bij mij kan ik elke dag wel echt aan de slag met mijn kids hihi
lekker al je kleertjes fris en fruitig?

jose
das wat minder als je nu meer moet werken maar de nieuwe mamas zullen erg blij zijn met je!
mijn kraamzorgburo garandeert ook volledige kraamzorg....echt lekker!
maar nog 8 weken tot je vakantie ja das best lang maar als je je lekker voelt en druk bezig ben is het ook zo weer voorbij!
en al bijna je 20 weken echo leuk!
wil je weten wat het wordt?

anneloes hier nog zon chocofan!
en nog maar 9 kilo? ik nu 13 ja maak nu wel een groeispurt hoor!
al bijna en dan heb je verlof dan zal je zien dan komt t wel!
haha

joyce hoe is het met je nichtje ?
heb je al nieuws?
en je was toch geregistreerd partnerschap aangegaan ?
gefeliciteerd!
het is erg fijn als alles goed is geregeld voordat je ukkie er is...

ik ben gister niet meer mijn bed uitgeweest....vanmorgen om 7.00 dacht ik oke t word wel eens wat ...
ik ga vandaag lekker niks doen....op wat huishoudelijke dingetjes na (kan ik niet laten hihi)
en ja maandag ik heb geen keus ik zal moeten werken maar vanaf nu heb ik wel minder kids...
er staat gewoon max 8 weken voor bij het uwv en dat kan je niet bespoedigen...
mijn lichaam begint op te raken ....van mij mogen mijn vliezen breken hoor! dan komt ze wel te vroeg maar volgens de gyn mag ze nu komen ze is sterk genoeg....

liefs sandra

Jossie; Ik had ookal gereageerd op de andere kant maar fijn dat alles goed met je gaat. geniet maar lekker van je buikje en naturlijk over 2 weekjes de 20 weken echo. Mag je lekker je kleintje zien rondzwemmen.

Sandra; Probeer het alsjeblieft rustig aan te doen. Ik weet dat het heel moeilijk is en dat je eigenlijk moet werken voor de centjes maar misschien heb je wel recht op een ww uitkering of zo. En k denk dat de mama's er ook wel begrip voor hebben. Is het een idee om misschien wat hulp te vragen van een goede vriendin of zo? Dat er iedere dag iemand anders bij je is om te helpen

Mama30; 9 kilo is helemaal niet veel!! Ik ben nu 27 weken en ik zat vanochtend op 10 kilo. Grrrr maar ja niets aan te doen. Ik eet niet meer of minder sinds ik zwanger ben. Maar ik zal natuurlijk wel wat harder moeten sporten om het er af te krijgen. Maar 9 kilo is echt netjes hoor! Geniet er maar van.

Jossie: spannend, over 2 weken de 20 weken echo! Leuk hoor! Lekker van genieten!

Mama30: 9 kilo is echt heel netjes. Ik zit nu op zeker 14 kilo!! Ik hoop dat ik hierop blijf hangen, maar ben bang van niet.... :) Ach, allemaal voor het goede doel!   :D

Sandra: Ja, heerlijk hoor dat alle kleertjes helemaal fris en fruitig zijn! Zoiezo is nu bijna alles in huis fris en fruitig :D

Ik hoorde trouwens net dat van de gym de 2e baby geboren is! Het komt zo echt steeds meer dichtbij! Vanaf gisteravond staat mijn bed omhoog, dat maakt het allemaal nog echter! Wel ff wennen hoor, dat in en uitstappen, maar tis op zich wel lekker.

Nou fijne dag vandaag!

Groetjes Nathasja

Hoi allemaal!

Wat fijn Joyce dat het met je nichtje beter gaat! Hoe heet ze eigenlijk? Misschien nog een idee voor ons, we zijn er nog steeds niet uit, begint nu wel beetje spannend te worden. Voor een jongen wisten we meteen wat het zou worden, of tenminste de keuze uit twee superleuke namen, maar voor een meid... Krijgt je nichtje nu voorlopig zo'n plaatje over haar gehemelte? Heb ik toevallig laatst op TV gezien. I.v.m. eten en drinken. Lekker dat het met jezelf ook weer wat beter gaat nu.Jij was ook van de groene kamer hè!? Echt grappig, groen is helemaal in denk ik. Vond 't een handige kleur. Niet super-meisjes, maar met de bloemetjes weer wel natuurlijk. Oh trouwens, je vroeg nog hoeveel we ons kindje voelen. Volgens mij, toen ik zover was als jij, had ik 't zelfde als jij hoor. Gewoon zo nu en dan. Nu voel ik 'r de hele dag door zo'n beetje. Ze ligt wat te draaien en te porren en zo. Anders even navragen, misschien krijg je gewoon een heel rustig kind!
Wat lastig allemaal Sandra, dat verlof-gedoe. Hoeveel kinderen heb je nu nog over? Echt uitkijken hoor. Dat van een vriendin die meehelpt is misschien wel een heel goed idee, al is het voor een paar uurtjes hier en daar! Kan je wel van je eigen zwangerschap genieten nu? Lijkt me dat je daar amper aan toekomt! Echt stom dat ze d'r niet een beetje vaart achter zetten, jij hebt toch spoed zeg maar!!! Gaan trouwens al die nieuwe ideeën van 't kabinet pas in 2010 in? Ook van die kortingen op opa's en oma's en zo? Ik snap echt niks van de ideeën, zo tegenstrijdig allemaal; wel werkende moeders willen, maar iets meehelpen in de opvang ho maar! Wel een fijn idee voor je dat jij er niet zoveel mee te maken zal krijgen waarschijnlijk!
Hé Nathasja; jij ook ijsjesverslaving! Ik ook! Haha. Alle soorten ijs, dat wel. De ene keer waterijs, de andere keer met chocola... Ach, ik eet ze maar gewoon, na de bevalling ga ik wel weer opletten. Heb ook Magnums in de vriezer liggen, net als Joyce en af en toe Mc Donalds... Raar toch dat je trek in ongezonde dingen krijgt! Ach, fruit eet ik ook veel. Nog een paar weekjes voor ons Nathasja! Vind je het spannend worden? Ik wel namelijk... Best een beetje zenuwachtig. Iedereen zegt; gewoon over je heen laten komen en zo, maar ja, ik weet niet hoe ik ga reageren als ´t begint...  Dat zeil, tja... misschien dan ook maar 's bij de thuiszorgwinkel kijken. Was 't een duur ding?
Nog maar 9 kilo Anneloes! Pak nog maar een chocolaatje hoor! Haha. Ik al bijna twintig... Maar op één of andere manier zie je het niet echt zo bij me. Was vlak voor ik zwanger werd veel afgevallen en dat zit er nu weer aan. Maar ben ook weer alles gaan eten... Straks ga ik weer dingen laten staan, maar nu vond ik ´zwanger zijn ´ een excuus om me niet teveel te ontzeggen en lekker te genieten. Ben ook lang en de verloskundige zei dat het helemaal niet erg was. Ze verwacht ook een heel normaal kind, qua gewicht. Hoe was ´t bij de verloskundige? Vorige week was ik ook 35 en toen was ´t al ingedaald, nog wel ruimte, maar toch. Moet volgende week weer, ben ook benieuwd.
Nog 8 weekjes José... best lang als je ervoor staat, maar als ´t zover is heerlijk genieten. Leuk bijna je 20 weken echo! Willen jullie weten wat ´t wordt? En wat harder werrken, tja, er zijn echt grote tekorten hè! Ze garanderen mij niks qua kraamzorg, ja, in ieder geval 24 uur... Maar heb officieel recht op 49 geloof ik... M ´n ouders gaan hier een vakantiehuisje huren als ik ben bevallen, zijn ze lekker in de buurt en kunnen ze een beetje meehelpen. Wel fijn idee. Leuk hé, dat je buikje begint, dan kan iedereen het zien!
Ben wel heel benieuwd hoe ´t met Lilian gaat... Duurt wel wat te lang eigenlijk dat ze reageert, meestal is ze wel sneller! Hoop van harte dat ´t allemaal goed gegaan is. Misschien is ze wel weer misselijk geworden, of weinig puf of zo... Hoop dat je snel wat van je laat horen!

Hier alles goed! Gister nog personeelsfeestje gehad, eigenlijk al verlof natuurlijk, maar feestjes zijn altijd leuk. Morgen ben ik jarig en dinsdag m ´n mannetje, dus veel feest dit weekend. Heb er wel zin, is altijd gezellig. Ga nu maar ´s ff kopje koffie drinken.
Doei! Tot later!!!

Liefs, Hindi.

Hi meiden,

Bedankt voor jullie medeleven naar mn vriendin toe. Helaas heeft ze gisterenavond aan de telefoon nog meer uitslagen gekregen welke niet zo best zijn. In dr tepel is het ook gevonden, dus direct een reconstructie van haar borst is voorlopig niet aan de orde. Daarnaast moet ze na het afhalen van dr borst aan de bestralingen en chemo's! Eerst stond de operatie gepland op 17 juli, maar dit wordt nu vervroegd. Ik vind het zo vreselijk voor dr. En ze wil ook zo graag kinderen. Nu gaan ze waarschijnlijk eitjes bij haar weghalen en invriezen, voor later. Ze zal dus hoogstwaarschijnlijk niet bij mijn kleine meid kunnen zijn, als ze pasgeboren is. Want met chemokuren mag je geloof ik niet bij baby's in de buurt  komen. Volgende week gaan we naar de film samen. Even wat afleiding. Wat een ellende er in de wereld kan zijn, dat bevestigd dit maar weer. Sorry, voor dit depressieve bericht....maar ik moet het even van me afschrijven.

Voor de rest gaat het met mij goed. afgelopen woensdag hebben mn man en ik bij de verloskundige het bevallingsverhaaltje gehad. Normaal ga je bij 5 cm ontsluiting naar het ziekenhuis, maar gezien ons verleden lijkt het hun beter, dat we bij 2 a 3 cm ontsluiting al gaan. Omdat ik natuurlijk al een bevalling heb meegemaakt, kan het dit keer heel snel gaan. Het is toen ook opgewekt, dus ze weten niet hoe mn lichaam nu gaat reageren op de weeen. Voor ons een hele geruststelling dat we er snel heen mogen gaan. Verder hebben we ook even onze angsten besproken, en we zien er allebei nu minder tegen op. Voor mezelf heb ik nu zoiets van: Kom maar op!

Joyce: Ik ben blij dat het wat beter met je nichtje gaat. Je zal zien, baby's zijn vechters!

Mama30: 9 kilo is heel netjes. Ik ben nu 10 kilo aangekomen. En we zijn even ver toch? Dus het scheelt niet veel. En nu echt aftellen voor je. Ik vind het heerlijk hoor dat verlof. Niet aan werk denken, alleen maar tutten in de baby-kamer, haha.

LILIAN! Ik hoop zo dat alles goed gaat met je! Het duurt wel erg lang voordat je iets laat weten, en dat is niets voor jou. Hopen maar dat je computer stuk is ofzo, en dat je gewoon even niet op het internet kan. Laat snel wat van je horen hoor!

Koekeltje: Ja, voor jou schiet het ook op. Leuk hoor, voor je het weet heb je die kleine in je armen!

We hebben trouwens de naam voor onze kleine meid. Totaal iets anders wat we eerst hadden, maar ik ben er weer helemaal blij mee.

Liefs, Kitty

HALLLOOOOOOOO!!!!!! ZOOOO SORRY DAT IK NIET EERDER IETS KWAM SCHRIJVEN!!! MAAR BEN ZO MOE DAT IK NIET EENS NAAR DE LAPTOP KIJk!!!!!!

sorry dat ik jullie allemaal laat wachten meiden.........................

maar de echo was goed   mooi op maat ons kleintje   en de neklpooimeting de volgende dag was ook hartstikke goed!! kans van 1 op 5080     en een mooie dunne nekplooi   dus ze zeiden dat alles er goed uitzag!!
dus we zijn de eerste stap voorbij .. maar ik blijf t gevoel houden van eerst zien dan geloven!!!!!!!! ik wil eerst mijn kindje in mijn armen houden en dan pas geloof ik t....!! ja helaas is dat een gevoel en we zijn wel heeel blij en we zien t positief in hoor maar ja een gevoel is een gevoel he!!!

maar wat is er veel geschreven!!!!

sanhe     jij moet echt proberen toch rustiger aan te doen he......je lichaam levert al een top prestatie en je werkt er nog bij als een .....[ weet ff geen woord ervoor hihi]
luister wel naar je lichaam he meid....ik snap dat er geld binnen moet komen maar luister naar je lichaam he.....

kitty   wat erg voor je vriendin   zo jong   en dan zoiets   al krijgen ..!! hoop dat ze de kracht krijgt en vind om   er doorheen te komen !!!!!! heel veel sterkte voor dr...
 en met jou gaat alles .......best goed kwa zwangerschap   bedoel ik.,,,nog even he

voor de rest   iedereen alles op schema   hihi   ???

joyce   gefeliciteerd met tante worden ...ook al ging t niet precies zoals t eigenlijk moet gaan ..maar ik las dat t al iets beter ging ..na de eerste grote schok   nog nieuws...

allemaal ik probeer zo snel mogenlijk weer te schrijven maar ben gelukkig minder misselijk maar nog net zo moe ..lig t liefst in bed   na t werken ...maar dit komt goed ...ik kom snel weer ..xxx lilian

ps ga nu weer lekker slapen hahahhaha

Goedemorgen allemaal,

Lillian: wat fijn om wat van je
te horen! Gelukkig waren de echo en nekplooimeting helemaal goed! Wel
lastig dat je je zo moe voelt. Misschien ijzertekort?

Hindi:. Ja, ik heb een echt
ijsjesverslaving. Haha! Maar alleen waterijs hoor. Ik vind een magnum
op z'n tijd ook wel lekker, maar daar maak je me toch minder gelukkig
mee...
Dat bedzeil koste me 17 euro voor 140
x 200cm. Vind dat wel meevallen, zeker omdat je het kan wassen en dus
kan blijven gebruiken. (mocht er ooit een 2e beebje komen....)
Het wordt inderdaad allemaal wel erg
spannend. Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen, gek idee is dat! Ik
ben niet echt zenuwachtig, ik zie het allemaal wel. Er kan van
tevoren toch niets zinnigs over gezegd worden want iedere bevalling
is anders. Heb wel last van “gezonde”spanning. :D

Kitty: Jeetje, weer een heel
negatief bericht voor je vriendin dus! Nogmaals veel sterkte!
Fijn dat het gesprek bij de
verloskundige goed is verlopen, en jullie je toch wat meer
gerustgesteld voelen. Het blijft natuurlijk wel spannend :D

Vandaag zijn mijn schoonouders 29 jaar
getrouwd. We een middagje naar het bos en daarna eten in een
pannenkoekenboerderij. Dus heb weer een gezellig dagje voor de boeg
:D

Spreek jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

Terug
Bovenaan