zwangere forumjunkies 2!!!

OH LILIAN!!! wat goed om van je te horen. Wat ben ik blij voor jou en je man dat alles goed was!!! Probeer wel nu te gaan genieten he! Maar kan me voorstellen dat het eerst zien en dan geloven is. Ik heb er vertrouwen in !! Wanneer moet je nu weer naar de gyn?? en krijg je dan weer een echo??

Nou slaap maar lekker he!

Hey meiden, ik lees steeds over bedzeilen enzo.... ik kan bij onze thuiszorgorganisatie zo een zeil halen. Ik moet daar ook klossen halen en zo'n gewelidige ondersteek (tja tis dat het moet he....) en daar krijg ik ook direct een zeil mee (gratis)   Ze halen 'm van zo'n rol af.
Ik heb 'm nog van de bevalling van Yoran. Misschien moeten jullie es bij jullie thuiszorgorganisatie informeren??

sandra hoe is het met je meid!! Denk om je meisie he!! Die is ONBETAALBAAR!!!

Ik ga feesten vandaag, vier mijn verjaardag vandaag. Ben nog niet jarig, maar op een maandag je verjaardag vieren is ook niet wat he! Ben al dik verwend. Een mooie ring, een hangertje van een kruipende baby voor aan mijn ketting (voor onze gup) en een armandje voor de baby.

Nou ga taart eten!!

Groetjes en fijn weekend!

Hindi; Gefeliciteerd met je verhaardag!!!!! Geniet lekker van deze dag. Heb je al wat leuks gekregen?

Mama30; En jij bent maandag jarig maar omdat je het vandaag viert wil ik jou toch ook alvast even feliciteren. Je hebt al leuke kado's gehad lees ik.

Lilian; Wat fijn dat je je alleen maar moe voelt Ik hoop dat dat snel voorbij trekt en dat je toch nog lekker mag genieten van deze zwangerschap. Ik begrijp dat je niet helemaal op een roze wolk kan zitten maar ik hoop dat het je toch een beetje lukt. Laat de tijd maar lekker snel vorbij gaan zodat je een gezond kindje in je armen mag houden.

Natascha+ Lekker pannekoeken. Daar heb ik ook zin in!!! mmmmmmmm misschien een idee voor vanavond.

Kitty ± Fijn dat je verloskundige zo ruimdenkend is en jullie alle ruimte geeft om de bevalling op een zo prettig mogelijke maniet vor jullie te laten verlopen. Het is ook niet mis wat jullie hebben moeten meemaken. Maar zo lang duurt het nu niet meer. Voor je het weet heb je je kleien meid in je armen.

Sandra: Laat je jezelf lekker verwennen meid!!! Rustig aan doen hoor. Die kleien van jou moet nog een paar weekjes blijven zitten.

Mijn nichtje ligt niet meer in de couveuse maar in een gewoon bedje. Ze ligt nog wel aan alle monitoren en krijgt sondevoeding maar ze maakt het prima. Voorlopig gaan ze er niets aan doen. Ze zal het eerste jaar moeten leren omgaan met dat gaat in haar gehemelte en om te leren ademen en eten. Eten gaat nog niet echt goed omdat ze zich de hele tijd verslikt. Morgen mag ik een kijkje nemen en dan ga ik met mijn broertje mee.

Verder heb ik min kraampakket net opgehaald bij het postkantoor. hahaha die netbroekjes zijn wel lachen maar ik denk ook wel handig. Ik heb er een luiertas van VGZ bij gekregen. Deze is exact dezelfde als die we van Quinny hebben maar dan een andere kleur. Groen!!! ook leuk maar we hebben er dus al 'e'en. Misschien geef ik hem wel aan mijn schoonmoeder omdat ze toch 1 keer per week straks gaat oppassen.

Hey dames,

Ik ben weer thuis sinds donderdag...
Ik kon nog niet worden ingeleid en mijn bloeddruk was weer stabiel dus gaan ze het nog even aan kijken...
Vandaag weer controle gehad en bloeddruk was redelijk en ctg was goed dus mocht ik weer naar huis...
Ik moet dinsdag weer naar de gyn voor controle maar dan gewoon op de poli...
En dan krijg ik waarschijnlijk een groei echo om te kijken hoe ons kleine meisje het doet en of ze het nog naar haar zin heeft...
Ook kijken ze weer naar mijn bloeddruk... En die houden we goed in de gaten...

Morgen vieren we de verjaardag van mijn vriend toch maar wel... We wilde het eerst niet doen omdat ik nu op 38+1 zit en hij dinsdag 23 word... En wat nu als je huis vol visite zit en ik ineens weeen krijg...
Maar donderdag is er gekeken en toen zat alles nog helemaal dicht dus nemen we het risico toch maar en daarbij heeft mijn vriend hulp van mijn zusje...

Ik mag niets doen alleen rust houden... En soep maken voor de gasten...
Hahaha...

Heb alles terug gelezen en wil iedereen sterkte wensen...
Kan ff de namen niet zo 1,2,3, voor me halen maar doe rustig aan en denk aan jezelf...

Gr Annelies

Even de lijst weer naar boven gehaald.

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  27 juni controle VK

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,
Denise,  

Sandra,  2juli gyn
Joyce, 8 juli, afspraak vk. (dan 29, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  24juni, 4e afspraak bij de verloskundige.
Jossie:  11 juli 20 weken echo dan 19 weken zwanger
                      21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian: 24 juni 9:15 3e echo bij gyn. 12+ 3 wkn, 24 juli 14:50 16+3 wkn.
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985:  18 juni vk met 36+5  wkn, 26 juni vk met 37+6 wkn, 3 Juli met 38+6 wkn, 10 Juli met 39+6 wkn...

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

Annelies; Fijn dat je bloeddruk weer in orde is. Al is het nu wel jammer dat je nog even op je kleintje moet wachten. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend en niet te veel doen hoor. Laat het eerste rondje lekker inschenken en laat de visite daarna evt. zelf hun drankjes pakken.

Mama30; Inderdaad een goede tip van de thuiszorg. Ik had ook een zeiltje in het kraampakket maar ik weet eigenlijk nog niet hoe groot die is.

hindi en anneloes gefeliciteerd!

en lilian ben blij dat alles goed is en ik denk dat de angst niet meer zal verdwijnen en dat je pas kan gaan genieten als je je beebje in je armen heb!
maar wil je aub ons niet meer zo laten schrikken!

annelies
jeetje meis zonder beeb naar huis......balen? of kan je toch nog even genieten?
maar om inteleiden waar wachten ze dan op ? waneer ben je er klaar voor?
ik hoop dat je bloeddruk een beetje stabiel blijft....
en gefeliciteerd met je mannetje laat alles maar aan anderen over hoor!

ik ben nog steeds heeeeeeeeel moe.....ik heb jammergenoeg niet mijn vrienden hier in de buurt wonen (die beschikbaar zouden kunnen zijn) en mijn moeder werkt full time en mijn schoonouders wonen in zuid france....dus dat zijn allemaal geen opschieters.... ik zal gewoon even moeten doorbijten!
ik kijk wel als een berg op tegen morgen maar ach ja......
en stiekum hoop ik dat onze kleine meid zich snel aandient...ik heb het een beetje gehad gewoon omdat ik me niet goed voel/.....

liefs sandra

en joyce
ben je vandaag nog bij je nichtje geweest?
sorry dat ik je was vergeten!
liefs sandra

Terug
Bovenaan