zwangere forumjunkies 2!!!

Zo nog ff update...

Volgens de gyn zit er nog geen muziek in... Dus vandaag worden we nog geen papa en mama...
Bloeddruk was nog steeds stabiel...Dus lab was niet nodig...
Vrijdag weer terug voor volgende controle... Dan weer een CTG en bloeddruk en als bloeddruk veranderd ook weer bloed prikken...

Gr Annelies

Hoi Annelies; van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. Het zou inderdaad een leuk kado geweest zijn als jullie vandaag papa en mama hadden mogen worden. Fijn dat alles goed was bij de controle. Jullie beebje heeft het toch nog veel te lekker bij je in je buikje. Geniet er nog maar even lekker van want voor je het weet is hij/zij er al.

Hallo meiden; Pff weer een dag werken in deze htte. Het enige voordeel is dat ik straks wel in een airco zit en het gelukkig niet zo warm is als buiten. Al had ik liever op het strand gelegen natuurlijk. Maar ja dat kost me weer een vrije dag die ik nu toch niet kan opnemen dor alle vakanties en ziektes van collega's. Werkse alemaal vandaag!!!

Goedenmorgen meiden!

Annelies, van harte gefeliciteerd nog met de verjaardag van je vriend! Hou nog even vol he de laatste loodjes. Is het voor jou uit te houden met dit warme weer??

Joyce, lekker in de airco vandaag...haha.. beter voor elkaar meid! Maar ja idd strand heerlijk. Pas je wel op dat je niet in de volle zon kruipt ivm zwangerschapsvlekken die je kan krijgen (hoeft niet natuurlijk!!!!) en al weer 28 weken zeg! Hoera toch weer een mijlpaal!!!

sandra, Gaat goed meid?? Nog even volhouden!!! Lekker dat je gisteren maar 1 kindje had. Kun je toch even wat vaker zitten/liggen. Anders lekker zwembad op voor die kids en zelf lekker ernaast zitten.
Hopelijk hoor je snel iets van je uitkering. Krijg je het wel dan nog met terugwerkende kracht uitgekeerd??

Kitty, jeetje meid wat erg voor je vriendin. Ik hoop dat ze er op tijd bij zijn! Blij dat het met jou goed gaat. !!!

Ikke: doe je het ook rustig aan meid! De hele dag misselijk zijn is niet niks hoor!!! (ben trouwens 26 geworden, denk dat je me verwarde met iemand anders...haha... nog 5 jaren gelukkig! haha! Maar dank voor je felicitatie)

Hoe is het met lilian en de andere meiden???

Nou schrijf snel weer! Ik moet nog 3 dagen werken!!! morgen nog en dan maandag en disndag!! Ik zie er zooooooo naar uit. Ben al moe bij de gedachte dat ik moet werken, hahaha! Nee, hoor...... maar verlof..............HEERLIJK!!!

Groetjes anneloes

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  27 juni controle VK

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,
Denise,  

Sandra,  2juli gyn
Joyce, 8 juli, afspraak vk. (dan 29, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  17 juli , 5e afspraak bij de verloskundige. (2 X)
Jossie:  11 juli 20 weken echo dan 19 weken zwanger
                      21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian:    24 juli 14:50 16+3 wkn.
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985:  4 juli weer naar ziekenhuis voor bloeddruk en CTG

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

Heyhey,

Ik vind dit weer vreselijk...Veel te warm heb geen puf om iets te doen...En dan die voeten van mij zijn net worsten zo dik...En pijnlijk vooral als ik erop sta...

Maar gelukkig mag ik nix doen en is mijn vriend al vrij zodat hij alles kan doen...
Ik mag alleen naar het toilet, douche en ziekenhuis...Gelukkig ben ik helemaal niet eigenwijs...
En heb ik gisteren niet even geshopt met vriend voor verjaardag cadeautje...
Hahaha...Wel dus... En ook nog beetje onverwacht bezoek maar is niet erg was weer gezellig...
Alleen komt vanavond de broer van mijn vriend nog want die was niet lekker zondag en gisteren...
Dus nog niet saampjes genieten van de laatste dagen samen zijn...
Vanaf morgen laat ik iedereen voor de deur staan... Behalve mijn moeder als mijn weeen zijn begonnen...Hahaha...

Gr Annelies

goede morgen meiden!

annelies dus jij loopt ook nog ..... ook spannend voor jouw!
en ik vind het ook vreselijk die hitte!

anneloes ja zwembad is ook een goed plan ...misschien wat voor volgende week...deze week nog 2 drukke dagen vandaag 4 en morgen 3 kids dus blijf ik liever thuis of hier in de speeltuintjes...en als het wordt goedgekeurd krijg ik inderdaad met terug werkende kracht....zou wel fijn zijn want deze maand mis ik toch een groot stuk inkomen...

joyce wat een luxe! airco!
wil ik ook ! haha

gister was ik weer de hele ochtend in het ziekenhuis...wat een gedoe!
eerst op controlle...alles is goed...de baby wordt geschat op 3300 gram! ik blij dat is een kilo minder dan milan haha...daarna naar de anestesie....wachten en wachten onderzoek en daarna gesprek....ik moet zeggen hij heeft mij verzekerd dat hij er een klein feestje van maakt....echt hij kon me wat gerusstellen...daarna terug naar de gyn en daarna naar de opname....weer terug naar de gyn en bloedprikken....al met al 4 uur in t ziekenhuis! en volgende week moet ik weer 2 keer heen!
krijg ik een gesprek op de kraamafdeling en weer controlle vanaf nu moet ik elke week....en nog maar 3 weken en het is zover!
wauw.....

meiden werk ze
liefs sandra

wow Sandra; nog maar 3 weken. Wat gaat de tijd snel zeg. heb je het geboortekaartje al uitgezocht? Je kan nu al wel bijna een voledige proefdruk laten maken. Je weet alleen de lengte en het gewicht nog niet. hahaha super leuk. Wanneer stop je eigenlijk met de opvang van de kindjes? Ga je door tot het einde? Misschien is het wel handig voor jezelf om toch in iedere geval een week eerder te stoppen. Dan kan je de laatste dingen aan kant maken en heb je nog even tijd met jullie drieeen vordat e met z'n vieren bent.

Annelies; voor jou wordt het nu ook wel ontzettend spannend zeg. Je kan gewoon elk moment bevallen. En zo te horen is het nog niet echt aan het rommelen dus wie weet laat de baby nog wel een week op zich wachten. Al hoop ik voor je dat je je beebje zo snel mogelijk mag vast houden. Laat je nu maar lekker verwennen.

Geniet van het mooie weer meiden!

Terug
Bovenaan