zwangere forumjunkies 2!!!

hoi meiden

liklian hier heel even ...sorry dat ik steeds zo lang weg blijf hoor maar ik heb geen puf om op de pc te kijken ..ik kijk nu voor teerst in 1,5 week....
alles goed     14 weken vandaag!!   nog steeds veel moe misselijk maar kan toch niet te lang meer duren he...
t is wel iets minder   geworden maar d e vlagen zijn heftig ..met veel kot.en!!!
bbeeehhhhh. maar ok eeee   dat hoort erbij [jaja dat antwoord ben ik wel beu]

alle sgoed met jullie allemaal!!!???
ik kom zo snel mogenlijk weer   xxx lilian

Hey Sandra; Gelukkig gaat alles nog goed. Nog even volhouden en je hoeft dan even alleen maar aan je eigen kindjes te denken.

Lilian; Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt. En het hoort er dan wel bij maar op een gegeven moment wilje er naturlijk ook van kunnen genieten.

Mama30, Nog 2 dagen werken. Wat een mooi vooruitzicht. En dan lekker even rusten en misschien wat poetsen? Heb je al nesteldrang?

Ikke; Ik kan me voorstellen dat je nu geen fut hebt om je huisje de hele tijd spik en span te hebben. Ik hoop dat het strakslekker snel verkocht is.

Mijn vriend is mijn held!!!!! Hij heeft een baby merel gered.

We hebben namelijk een net aan de zijkant van de heg om te zorgen dat de katten niet door de heg naar de buren gaan. Maar nu is er een babyvogel uitgevlogen en in het net gekomen. Deze heeft net zo lang zitten spartelen dat hij al half door het net was maar moest wel bloeden en zo en het kopje zat helemaal vast. Heeeel zielig en met mijn hormonen moets ik al bijna huilen. Roy heeft het hele net kapot geknipt en vleugeltjes vrij gemaakt en netje van het hoofdje gehaald. hij is er bijna een half uur mee bezig geweest. Zo vast zat het mereltje. Nu zit hij in de tuin. hij is wel in shock en kan volgens mij niet vliegen. Misschien heeft hij pijn aan zijn vleugeltje want hij moest wel een beetje boeden.  Maar mama merel komt wel de hele tijd nu weer kijken dus ik hoop dat hij straks genoeg kracht heeft om weg te vliegen. Maar wat eenoverlevingsdrang heben sommige dieren. Ze willen dus gewoon door een net heen vliegen. Al moet het net dor de huid heen. Maar ik ben trots op mijn vriend dat hij het diertje heeft gered.

hoi hoi
joyce wat een fijne kerel heb je! ik moet ook huilen hoor als ik zoiets zie!
hoe is t nu met het arme beestje?
mama merel ernog steeds bij?

mama 30 nog 2 daagjes jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
op naar t genieten!

annelies ben je bevallen????
hoe ging het?????
ben onwijs benieuwd!

lilian arm schaap.....mag je je maar snel wat beter voelen...die misselijkheid wordt je ook moe van!Q
ik hoop dat je snel weer wat me kan kletsten!

ikke hoe gaat t?

hindi hoe is t met jouw????

mijn vriendin is gister bevallen van een jochie! echt super!
ze moet nog wel een dagje in t zieken huis blijven maar verder is alles goed!
ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha

liefs sandra

Sandra; Nog 20 dagen en je bent ook aan de beurt. Dan kan je lekker genieten van je kleine meid. Leuk dat je vriendin nu ook bevallen is. Kunnen de kindjes later lekker met elkaar spelen. En wat voor naam heeft ze het gegeven?

Het mereltje is al weer uit de tuin. Hij heeft eerst een uur of 2 in shock gezeten en later ging het weer hupsen. En nu kan ik hem niet meer vinden dus ik denk dat hij uit de tuin is of in iedere geval uit onze tuin en misschien bij de buren.

Vandaag even naar Gamma geweest en een rolgorduin voor de babykamer gekocht. Ze hadden nu actie met 20% korting dus dat scheelde toch weer een hoop geld. En nu is de babykamer af!!!! Joeppie. Alleen nog wat leuke dingetjes aan de muur of op de grond maar dat heeft geen haast. We wachten eerst af of het een jongen of een meisje wordt en dan gaan we verder met de spulletjes. Kunnen we er wat leuke accenten in aanbrengen.

joyce! Hoera voor je eigen super held!!!! Hey en wat lekker dat de babykamer nu helemaal af is. Heerlijk gevoel he!!!! Alleen dat wachten duurt zo ontzettend lang dat er een kindje in het bedje mag liggen!!

Sandra! oh nog 19 dagen!! Hoe heet het zoontje van je vriendin?? Tja we willen dat naturlijk wel weten ,hahaha!

Annelies en Denise..> Zijn jullie bevallen?? We horen maar niets van jullie! Hopelijk liggen jullie te genieten!

Lilian, fijn om van je te horen! Hou vol, op een dag zeer binnenkort zal het vast over zijn! Alles voor het goede doel! Maar volgens mij heb je je daar ook zo op ingesteld! Wanneer mag je weer naar de gyn??

Meiden, klinkt heel raar maar heb zoooon zin in morgen. Moet nog 1 dagje werken en dinsdag ga ik opruimen en misschien wel heel vroeg weer naar huis. Ik zie wel. Blijf iig dinsdag niet tot 4 uur... ( uur of 12 vind ik wel wat, hahah!)
ben er zooo aan toe, lekker aankeuvelen en niets doen. Verder hoop ik wel dat het snel gaat gebeuren, nu nog niet natuurlijk maar met een week of 2?? Kan ik weer lekker ravotten met onze zoon, mis is best wel eigenlijk. T"is continue... pas op mama's buik.... nee dat kan mama niet meer.... ach doet me zo'n verdriet af en toe... nog even doorbijten! Een chagarijnige mama is ook niets he!

Hoe vat Milan dit op Sandra.. Jij moet toch met het zelfde heuvel zitten?

Nou meiden, nog een fijne zondag avond, ik ga zo met plezier mijn bammetjes smeren voor morgen! haha! Stom he.... nog 1 (nou ja.... eigenlijk nog 2 ...) daagjes en dan gaat het GENIETEN beginnen!!!!!!!

Groetjes!!!

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mij, want na de bruiloft van gisterenavond ben ik helemaal uitgeblust! Het was ontzettend gezellig, maar mijn hakken speelden me om half 2 vanmorgen wel parten. Zonder schoenen aan terug gereden, heerlijk. Maar wat deden mijn voeten zeer. Lekker veel gedanst,zodat ik niet zo'n last van mijn rug had, maar wel weer kramp vannacht in mijn kuiten....... Ook niet echt fijn. Om 7 uur toch al weer wakker, terwijl de kids weg waren, maar ik moest plassen en ging niet. Dus tegen 9 uur wel gegaan en toen nog te lang op bed gelegen, zodat ik de hele dag brak was, alsof ik onwijs gezopen had. (niet dus). Ah fijn, ik ga vanavond op tijd naar bed, want morgen moet ik werken.
Ben erg benieuwd naar de zwangeren die inmiddels al of bijna uitgerekend zijn.
Allemaal tot de volgende keer weer en groetjes, Mira

helaas heeft de baby merel het niet gered. Hij zat de hele avond bij de buurman in de tuin maar is denk ik toch weer bij ons terecht gekomen en toen heeft één van onze katten hem gepakt. Waarschijnlijk is er een longetje doorboord want toen wij hem van de kat afpakten is hij daarna gelijk dood gegaan. Waarschijnlijk was hij toch wel overleden omdat hij niet kon vliegen maar het is wel jammer dat we niets meer voor hem konden doen.

Terug
Bovenaan