zwangere forumjunkies 2!!!

Hoi hoi,

Allereerst moet ik even wat
“rechtzetten”. Ik zei in mijn vorige berichtje dat mijn
schoonouders 29jaar getrouwd waren, maar dat klopt helemaal niet! Ze
zijn 34 jaar getrouwd. Zwangerschapsdementie....? ;)
Hier alles prima. Vond het de afgelopen
dagen wel echt te warm hoor. Vooral s'nachts in bed wist ik niet waar
ik het zoeken moest! Maar goed, het is nu wel weer aardig afgekoeld
gelukkig!

Vrienden van ons zijn
afgelopen maandag papa en mama geworden van Nick. Erg leuk! We
wachten even op het kaartje en dan gaan we zo snel mogelijk langs :D
Ik heb al foto's gezien, en dan voel ik me echt ongeduldig worden! Ik
wil ook! :D Naja, zaterdag over 4 weken is er bij ons ook zo'n
heerlijk klein mensje :D

Joyce:
fijn dat je nichtje alweer uit de couveuse is! Das toch wel een heel
goed teken!
In mijn kraampakket zaten geen
netbroekjes. Zou dat een probleem zijn? Het staat ook niet op de
lijst van de kraamzorg dat ik dat nodig heb.... Ik zit bij Z&Z.

Annelies: Spannend meid, het kan
echt elk moment gaan gebeuren. Hopelijk blijft je bloeddruk nu wel
goed.....

Mama30: Als het goed is heb je
nu verlof! Lekker van genieten!

Sandra: Pff, je heb echt een
ziekenhuisweek! Als je zoveel naar het ziekenhuis moet, hoe doe je
dat dan met de kindjes die bij je zijn?

Lekker hoor, je weet gewoon zeker dat
je nog uiterlijk 3 weekjes hebt te gaan!! Heerlijk!

Nou meiden, spreek jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

hoi koekeltje

jeetje jij ook nog maar even ruim 4 weekjes....schiet ook al op!
als ik naar het ziekenhuis moet als ik al eerder een afspraak heb zoals gister gaan de kids naar een vervangend gastouder die ook straks de opvang doet als ik bevallen ben en als ik plotseling moet zoals vorige week donderdag dan komt meestal mijn schoonzusje hier en als ik maar 1 kindje heb neem ik die mee....

joyce...heerlijk koel vandaag! hihi
ik weet nog niet waneer ik exact stop het leifst werk ik tm donderdag(1 dag voor bevalling) maar dat hangt van de opname af en hoe ik me voel de laatste week ....soms wordt je een dag eerder opgenomen ...ik zie het wel...ik bekijk het nu van dag tot dag....
ik hoop nog steeds stiekum dat strakjes mijn vliezen breken...
maar ja ik zit nu nog ruim 4 weken voor de uitgerekende datum en het is vrij rustig de afgelopen 2 dagen....

liefs sandra

Natascha; Fijn he dathet niet eer zo warm is. Ik kan er ook minder goed van slapen. Maar nog maar 4 weekjes. Wat gaat de tijd hard he? Ik kan me voorstellen dat je een beetje ongeduldig wordt als je alle andere moeders met hun baby's mag zien.

Sandra; Knap dat je het zo lang nog probeert vol te houden met de kindjes. Wel fijn dat je een goede opvang hebt zodra er wat met je gebeurt. Wie weet komt je kleine meid toch nog wel eerder en mag je binnenkort al lekker van haar genieten.

Gisterenheb ik weer zwangerschapsbegeleiding gehad. Wel leuk hoor. Je leert een beetje ademen voor tijdens de bevalling. Ik vraag me af of ik me dat allemaal nog wel kan herinneren als het zover is. Maandag hebben we partnerles dus dan moeten we ook nog een keer oefenen dus misschien kan hij het wel onthouden. :) Kan hij me een beetje helpen.

Hey Sandra'Hou je het nog een beetje vol? Normaal gesproken reageer je elke dag dus ik vraag me af of je kleine meid zich toch al aan het melden is?

mama30, ik dacht dat de 30 achter mama voor je leeftijd stond, had nog niet in de lijst gekeken, maar ik feliciteerde dus de juiste, maar met de verkeerde leeftijd.
Joyce, nee we hebben ons huis nog niet in de verkoop staan. Doen we pas per 1 nov. Moet er niet aan denken om nu iedere keer mijn huis spik en span te hebben en het zwembadje uit de tuin als er kijkers komen. En als het voor de bevalling niet verkocht is, dan moet het uit de verkoop, want echt lekker lig ik dan ook niet in mijn kraambed. Wel hebben we op Zuka ons huis gezet en als er iemand voor 1 nov. komt, prima, maar anders hebben we vanaf 1 nov. nog steeds 7 maanden voordat we er uit gaan. Dus we denken tijd voldoende. (hopelijk).

Gaat het verder met iedereen goed??? Sandra, hoe gaat het bij jou?

Hier gaat het wel redelijk. 17 juli word ik pas geprikt op zwangerschapssuiker, heb al gegoogled wat de symptonen zijn, want ik ben nog steeds best regelmatig moe en misselijk, zeker als ik niet op tijd eet. Maar echt wijs word ik daar niet van. Van de week met de kids naar het strand geweest. Na ruim een uur zaten we in de auto terug vanwege het onweer,maar omdat we in de file terug reden, aan de kant gaan picknicken, want de onweer was gestopt en regenen had het sowieso al niet gedaan. Dus na de lunch terug gegaan naar het strand en heerlijk genoten. Morgen doe ik het maar weer, want het wordt weer mooi weer en een hele dag in mijn achtertuin met een heleboel buurkinderen, die in en uitlopen,  word ik ook niet vrolijk van.
Morgenavond bruiloft van mijn neef en vriendin. Wel super dat het mooi weer wordt voor hen.
Geniet van het mooie weer morgen en hopelijk komende week ook weer een paar dagen.

Groetjes Mira

hey joyce
wat ben je toch een schatje!
nee helaas nog geen baby opkomst!
ik had gister 2 kindjes en totaal geen vut...........ik heb bijna de hele dag gelegen...
maar vandaag gaat t wel weer...t is per dag zoooo verschillend!

meiden ik reageer later even wat uitgebreider mijn zoontje eist aandacht haha
liefs sandra

Hey meiden!

Wat gaat het nu snel he voor iedereen! Er dienen zich al weer een aantal baby's aan binnen nu en 4 weken!!

Mira veel plezier op het strand en met het feestje vanavond! Ben dus idd jarig op de 30e!, haha.... maar voel me wel 80 op dit moment! oef! Maar spannend joh met de verkoop van jullie huis! Laat het idd niet je kraamtijd beinvloeden door de stress en kijkers over de vloer. Zo vaak ben je tenslotte niet zwanger! Lekker genieten!

Kan echt merken dat het hier  zich aan het voorbereiden is zeg, harde buiken die op zijn tijd niet geheel prettig zijn. Pijn doen ze niet, maar vervelend.... raar gevoel in mijn onderrrug en buik. Maar dat is een paar seconden en dan is het weer over. Zijn dit nou de voorweeen?? Verder word ik wakker om me om te moeten draaien in bed.... haha... echt een oma!

Maar genoeg gezeurt... het gaat hier verder allemaal goed. NOG 2 DAGEN WERKEN!! joehoe!! maandag en dinsdag nog. Dinsdag ga ik lekker vroeg weg. ga lekker alles afronden en opruimen en dan ga ik richting huis! Dan ben ik al 36 weken zeg! Het word nu gewoon echt ECHT! Ben er zo anders mee bezig dan met onze zoon. Maar genieten doen we volop!

Sandra voor jou gaat het nu ook razendesnel! Ik ga je nog even berichten op hyves hoor!

Joyce, lekker aan het genieten van je weeekend??

Lilian hoe is het met jou??? Is je misselijkheid al verdwenen???

Meiden krijg zo een vriendin op visite, moet nog even wat opruimen.

Tot snel!

groetjes anneloes

joehoe.....nog 2 daagjes werken!!!!

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  11 jui controle VK

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,
Denise,  

Sandra,  2juli gyn
Joyce, 8 juli, afspraak vk. (dan 29, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  17 juli , 5e afspraak bij de verloskundige. (2 X)
Jossie:  11 juli 20 weken echo dan 19 weken zwanger
                      21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian:    24 juli 14:50 16+3 wkn.
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985:  4 juli weer naar ziekenhuis voor bloeddruk en CTG

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

Terug
Bovenaan