zwangere forumjunkies 2!!!

hey joyce
ja je zou best een blaasontsteking kunnen hebben...
maar het kan ook gewoon zijn dat je beebje op je blaas drukt...
een keertje testen kan geen kwaad...
werk ze
liefs sandra

Vandaag was de dokterspraktijk in de middag niet open. Dus heb ik vor de zekerheid de verloskundige maar even gebelt en zij vindt dat ik mijn urine wel even moet laten testen op een blaasontsteking. En als dat het niet is en ik heb  morgen nog steeds last van harde buiken na het plassen dan wil ze me voor de zekerheid even extra controleren. Dus morgen ga ik even een plasje inleveren bij de dokter.

hoi joyce
strakjes naar de dokter....succes
en anders even naar de vk wel fijn dat ze het goed in de gaten houd!
laat je het even weten?

vandaag lekker een r ust dag heb hem verdient al zeg ik t zelf haha
ik had al niet verwacht dat mijn meis nu nog bij me zou zijn...
ja nog 9 dagen!!!!!!!!!!!!1
wordt steeds zenuwachtiger...

liefs sandra

Sandra; Nog 9 dagen. Aaahh meid wat komt het allemaal dichtbij zeg. Weet je al hoe laat je in het ziekenhuis moet zijn? Geniet nu maar evenlekker van je vrije dag. Heerlijk zo'n break in het midden van de week.

Vanochtend heb ik even een plasje weggebracht en ik kan vanmiddag bellen voor de uitslag. Maar nu ben ik gisterenavond en vanochtend naar de wc geweest voor een grote boodschap en de harde buiken worden gelijk minder. Dus het kan ook daar misschien aan liggen. Want ik was al een dag of 2, 3 niet meer geweest. Mar ja ik zal het wel horen vanmiddag.

Straks komt de vierdaagse door Beuningen. Dan gaan we lekker met vrienden langs de kant van de weg zitten en alle lopers aanmoedigen.

goedenmorgen meiden!

Joyce, goed dat je even een plasje hebt weggebracht. Je weet maar nooit. de darmen kunnen ook de boosdoeners zijn natuurlijk. Als het maar weggaat. Het staat allemaal min of meer met elkaar in verbinding...Een lichaam joh... Ben benieuwd wat de uitslag is.
Veel plezier vandaag iig bij de vierdaagse. Lekker gezellig mensen kijken. Ik vind het ontzettend dapper vanallemaal om die km te gaan lopen. Ik haal het niet in mijn hoofd iig! haha

Sandra. geniet lekker van je vrije dag. NOG 9 DAGEN!!

Hier alles goed, begin het alleen erg zat te worden. (en ik vind dat ik niet mag zeuren. zo wil ik ook niet overkomen, hoor. Ben ontzettend dankbaar dat ik zwanger mag zijn en alles goed gaat..) we hebben nu vakantie en willen graag eigenlijk nog even weg, maar ik durf het niet aan. We kunnen zo een paar dagen naar mijn schoonouders, 1 1/2 uur rijden hiervandaan, maar stel dat.... nou nog even volhouden hebben we maar besloten en duimen dat het eerder gaat aandienen als bij onze zoon (dat was 41 weken)..

Fijne dag allemaal!

Groetjes!

hoi meiden

joyce nou ik hoop dat t gewoon niks is.... blaasonsteking is niet mijn favoriet!! hihi misschien is t wel gewoon de druk van de baby tegen je blaas?? [jaja dr lilian haha]maar we horen t wel he...

sandra whoo ongelofelijk nog maar 9 dagen en dan zal jij je kindje zien ..waauuw!! ik zou willen dat ik alvast zover was....
hou nog ff vol he meid.

jessie   fijn dat de echo zo goed was !!

ikke ik kan me voorstellen dat t zwaar is met nog 2 andere kids die aandacht willen ...maar kom op hou vol   [hhahaa leuk he dat fijne advies van iedereen hihi]

nou met mij gaat t lichamelijk goed [zo ver ik weet ] maar vandaag ben ik zooooo onzeker !!! ik heb kut gedroomd vannacht over dat t mis kan gaan....
 en ik ben nu dus weer ff super bang dat ik weer een vroeggeboorte kan krijgen.. okee ik weet dat de vorige x heel anderes was omdat t er 2 waren ..maar wie zegt dat t bij mij niet met een ook kan gebeuren????
de dokters weten ook eigenlijk niet alles!! en van vroeggeboortes helemaal niet ...
ik voel me dus kut.!!
heb mijn werk net afgebeld en wil dadelijk lekker op de bank kruipen maar moet t eerste ff van me afschrijven...
ben ik eindelijk niet zo misselijk meer krijg ik dit weer he!
ja ik weet wel dat ik niet een "normale"zogenaamd relaxte [komt niet zo vaak voor he!!] zwangerschap krijg maar...ik begin nu pas door te krijgen hoe zwaar t misschien wel psygisch word.....?
ik ben eigenlijk kei positief hoor , maar die onzekerheid he........
wanneer voel ik iets v erkeerd? en oooh verlies ik nu vocht?? of is t gewoon afscheiding.....[afscheiding duss!!] maar ik ben nu ff gewoon bang... ik zou willen dat ik rond de 34 35 weken zat   ..dan ben ik al heel wat geruster!!!
maar okee dat is dus niet zo..........
ja sorry voor mijn klaagzang maar moest t ff kwijt dames...
ga nu lekker op bank liggen   en probeer maar met andere dingen bezig te zijn...

xxx allemaal

Hoi Lilian!

Ik kan me je gevoelens goed voorstellen (tenminste dat probeer ik, ik voel natuurlijk nooit wat jij en je man voelen). heb vertrouwen, hoe moeilijk ook. En misschien deze gevoelens ook bespreken met je gyn. Mag je misschien ook een keertje vaker langskomen voor een kleine echo ofzo?? Heb je dat besreekbaar gemaakt met de gyn??

Ik zou het zeker doen! Het is begrijpbaar en dat zal de gyn zeker begrijpen!!!!

Zet 'm op he meid!!!

Groetjes

Lilian; Het is echt wel begrijpelijk hoor dat je bang bent voor een vroeggeboorte. het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Mama30 heeft wel gelijk en ik zou het ook proberen te bespreken met je gyn. Als dat je gevoel wat rustiger kan maken en je angst wat minder. Konden we er maar slapen doorheen komen.,Vanavond naar bed en morgen wakker en dan BOEM....40 weken zwanger. Maar helaas werkt het zo niet. Ik hoop voor je dat alles goed zal gaan en dat je over 24 weken een prachtige meid of jongen in je armen mag houden. Je bent toch 16 weken nu? Of benje al wat verder? Wil je weten wat het wordt?

Mama30; Ik kan me voorstellen dat je niet zo gauw meer even nog een paar nachten van huis gaat en al helemaal niet zo ver weg. Maar misschien als de baby geboren is dat je met het hele gezin nog even ergen naar toe kan? Lekker nog een weekendje aan het einde van je verlof of zo. Of misschien nu nog even met elkaar lekker in een hotel maar dan dicht bij huis?

Ik had geen blaasontsteking maar ze gaan het voor de zekerheid op een kweek zetten. ik moet morgen weer even bellen. Vandaag is het ook wel wat minder maar nog niet weg. Maar ik voel de baby minimaal 10 keer per dag dus ik maak me eigenlijk geen zorgen. Maar als het zo blijft dan bel ik vrijdag nog even een keer met de verloskundige. Misschien kan ik dan voor de zekerheid even extra langskomen. Want over 2 weken heb ik eigenlijk pas weer een afspraak en dat duurt me toch iets te lang.

Terug
Bovenaan