zwangere forumjunkies 2!!!

goedemorgen meiden!

lilian heel begrijpelijk hoor en je hebt alle recht te klagen!
ik zou idd ook proberen om vaker op controlle te mogen komen ....maar ik denk niet dat je dan zonder zorgen je zwangerschap kan afmaken....
ik leef wel erg met je mee..
ben je vandaag ook nog fijn een dagje thuis? lukt het een beetje om je gedachten op een ander pad te zetten? ik denk aan je....

joyce
fijn dat je geen blaasontsteking hebt maar een keertje extra vk kan geen kwaad!
en van obstipatie kan je echt heel beroerd worden hoor!
je kan laxo van rovicee proberen..
laat je nog even weten wat je kweekje zei?

mama 30
ja ik snap t wel hoor ik wil ook niet meer erg ver....mijn man wilde van t weekend even naar belgie daar gaan we vaak boodschapjes doen maar is 200 km verderop...dus neeeeeeeeeeeee.... haha nee dat durf ik niet...
maar je kan wel even lekker gaan zwemmen of dierentuinen ofzo toch?
wij willen woensdag even nog dierentuinen even nog een leuk dagje voor milan!
wij hebben voor milan een kadotjegekocht voor als ik bevallen ben en nu is hij daar dus achter gekomen en vraagt de hele dag of zijn zusje al is geboren want hij wil het pino spel haha..
maargoed nog even lekker genieten en ik hoop dat jij ook snel je beebje mag knuffen!

vandaag weer een drukke dag 4 kids! ja en milan natuurlijk....de hond moet naar de kapper...(hihi) en ja ik heb nog een hele waslijst met klusjes(nesteldrang he?)
maar goed morgen weer naar de gyn...
liefs sandra

Sandra; Veel plezier met alle kids vandaag Nog 2 dagen werken en het is weer weekend. Nog 8 dagenen je kleine meisje is er al!!! Ooo het is echt aftellen nu.

nou ik ga zo ook weer lekker aan het werk. Pff echt geen zin in. Mijn vriend heeft de hele week vrij en dan vind ik het zelf eigenlijk niet zo leuk om ook te gaan werken. Maar ik kan al wel aftellen want over 5,5 week mag ik met verlof. Heerlijk idee. vandaag wordt het waarschijnlijk super druk op het werk omdat ik ales van gister moet inhalen omdat mijn collega's ook vrij waren maar ik ga me proberen geen zorgen te maken. Stress is toch wel slecht voor de baby. (hij/zij schopt nu even ter bevestiging. hahaaha)

Goedenmorgen meiden!

Joyce, lekker rustig dagje van maken he!! Je kindje herrinnert je er wel aan, haha. Heb je een leuke dag gisteren gehad bij de vierdaagse??

Sandra... nog 8!!! Veel plezier vandaag met de kids. Vind het wel leuk van Milan.... mag ik het pino spel?? Kan je zien hoe en wat er in zo'n koppie omgaat he? We kunnen aan Yoran ook goed merken dat hij het zat is. Begon gisteren op mijn buik te drukken, zo van klaar nu!! Nou aan papa en mama zal het niet liggen....ahum...... maar ja...kids zijn best eigenwijs en komen wanneer ze willen.

Vannacht weer beroerd geslapen, veel gezeur onderin mijn buik, dan word je wakker, half slapende/duf als een konijn.. en dan denk je wat is dit nou weer... rustig omdraaien is er ook niet bij, gaat gepaard met steken. Hopelijk is het as nacht beter. Het wisselt zich af gelukkig. Het zal allemaal wel voorbereiding zijn.
Gisteren hebben we nog even een stukje gelopen hier in de straat, maar dan merk ik wel direct mijn buik, dus een dagje dierentuin is niet meer zo handig voor mij nu, maar zwemmen hebbeen we het ook al overgehad en gaan we nog even doen deze week of volgende week. Ik mag maandag (pas) weer op controle. Er was geen plek morgen, dus er zit 1 week en 3 dagen tussen.

Lilian hoe is het met jou??

Fijne dag allemaal!!

hooiiiii
 wat zijn jullie toch allemaal schatjes he@@@!!!hahhaha
ongelofelijk wat je kan "hebben"met mensen waar je mee schrijft..........
maar vandaag [nu ] moet ik gaan werken ..ff nog vandaag en morgen en dan heb ik al vakantie en mijn schatje ook!! heerlijk....
nou gisteren lekker geslapen de hele middag  op de bank mmmmmm lekker en ik werd wakker en gelukkig voelde ik me iets beter!!
heb ook met rene erover gepraat en hij heeft t zelfde maarja we kunnen niks doen ...ik ga wel tegen de gyn zeggen om  vaker een afspraak te hebben om de 2 weken wil ik ..gewoon voor m gevoel..
\
ook zo vorig jaar 2 dagen voor mijn vakantie 19 juli!! en niks aan de hand en op 20 -07-2007 zijn storm* en Daan* geboren dus ook dat speelt mee..ik weet precies nog wat ik vorig jaar op deze dag deed.   ............ en toen die afschuwelijke volgende morgen.

ook ditalles speelt mee ...en zo ndag Storm*en Daan* een jaar, dus best wel pittig weekje maar komt goed   want dinsdag...gaan we trouwen!!!!!
hihi zomaar   ff tussendoor hahahhahahas.....
vertel vanavond wel moet nu weg..

xxxx lilian

lilian jij stiekumert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga je trouwen?!!!!!!!
wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeetje meis ....alles erop en eraan?
ik ben benieuwd naar je fotos!

verder ben ik blij dat je je weer ietsje beter voelt! en fijn dat je met je mannetje er zo goed over kan praten...
ja wel een heftige tijd hoor voor jullie...
ik denk aan je!

liefs sandra

Hey jij dondersteen!!! TROUWEN!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie  bijna huwelijk dan he! VERTEL VERTEL!! Wat gaan jullie allemaal doen??

Ben blij dat je je wat beter voelt en rene ook. Goed praten samen, En je zal ieder jaar in deze periode je wat rotter voelen. Storm en daan zijn altijd bij jullie en vooral in deze periode word je je ook aan de bevalling herinnerd.

Maak er de 20e een bijzondere dagn van! een dag om lekker aan storm en daan te kunnen herinneren!!

Ondanks een fijne werkdag meid!

en jij sandra... kun je het wat volhouden vandaag met je 5 kids??

Hoi meiden,

11 juli ben ik moeder geworden van onze prachtige dochter Nienke! :D
Ik ben in het ziekenhuis bevallen omdat ik een hoge bloeddruk had. Daarom hebben ze besloten om mij in te leiden. De volgende dag mocht ik alweer naar huis. Helaas waren de 1e dagen van mijn kraamtijd echt niet leuk. Ik heb een hevige vorm van zwangerschapsuitslag wat normaal gesproken na de bevalling weg trekt maar bij mij werd het veel en veel erger. Binnen een dag zat ik helemaal onder de uitslag, mijn vingers zaten onder de blaren en het jeukte verschrikkelijk! Echt geen pretje. Na een hoop heen en weer gebel moest ik zondag naar de EHBO om er door een dermatoloog naar te laten kijken. Ik kreeg een zware hormoonzalf voorgeschreven en dat werkte gelukkig wel! Ook hebben ze een huidkweekje afgenomen om te kijken welke vorm ik van die uitslag heb. Er is namelijk een vorm die bij een volgende zwangerschap terug kan komen en dan to vroeggeboorte kan leiden. Morgen moet ik weer terug en dan hopen ze te weten welke vorm het is. Na maandag ging het echt een stuk beter met me. Ik kon mijn meisje weer vast houden zonder dat mijn handen jeukte of pijn deden. Nu is de uitslag op mijn handen bijna weg. Heb het nog wel veel op mijn benen, billen en heupen maar het jeukt niet meer zo heel erg. Dus eindelijk kan ik ook volop genieten van ons meisje! Ik voel me echt de trotse mama!
Ook papa is echt helemaal verliefd op haar!

Volgende keer zal ik proberen op iedereen weer te reageren. Nu ga ik weer lekker van onze prachtige Nienke genieten! :D

Groetjes Nathasja

Lilian; Van harte gefeliciteerd!!! Jullie gaan gewoon trouwen. Kei goed zeg. Gaan jullie in het geheim trouwen of met een feest en ales erop en eraan?

Natascha van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nienke. Lekker gan genieten hoor! jammer van die uitslag.Dat geeft toch wel even een domper op je kraamtijd.  Ik hoop dat het een goede vorm is en dat die niet meer terug zal komen.

Terug
Bovenaan