A
Anoniem
Guest
goedemorgen meiden!
lilian heel begrijpelijk hoor en je hebt alle recht te klagen!
ik zou idd ook proberen om vaker op controlle te mogen komen ....maar ik denk niet dat je dan zonder zorgen je zwangerschap kan afmaken....
ik leef wel erg met je mee..
ben je vandaag ook nog fijn een dagje thuis? lukt het een beetje om je gedachten op een ander pad te zetten? ik denk aan je....
joyce
fijn dat je geen blaasontsteking hebt maar een keertje extra vk kan geen kwaad!
en van obstipatie kan je echt heel beroerd worden hoor!
je kan laxo van rovicee proberen..
laat je nog even weten wat je kweekje zei?
mama 30
ja ik snap t wel hoor ik wil ook niet meer erg ver....mijn man wilde van t weekend even naar belgie daar gaan we vaak boodschapjes doen maar is 200 km verderop...dus neeeeeeeeeeeee.... haha nee dat durf ik niet...
maar je kan wel even lekker gaan zwemmen of dierentuinen ofzo toch?
wij willen woensdag even nog dierentuinen even nog een leuk dagje voor milan!
wij hebben voor milan een kadotjegekocht voor als ik bevallen ben en nu is hij daar dus achter gekomen en vraagt de hele dag of zijn zusje al is geboren want hij wil het pino spel haha..
maargoed nog even lekker genieten en ik hoop dat jij ook snel je beebje mag knuffen!
vandaag weer een drukke dag 4 kids! ja en milan natuurlijk....de hond moet naar de kapper...(hihi) en ja ik heb nog een hele waslijst met klusjes(nesteldrang he?)
maar goed morgen weer naar de gyn...
liefs sandra
lilian heel begrijpelijk hoor en je hebt alle recht te klagen!
ik zou idd ook proberen om vaker op controlle te mogen komen ....maar ik denk niet dat je dan zonder zorgen je zwangerschap kan afmaken....
ik leef wel erg met je mee..
ben je vandaag ook nog fijn een dagje thuis? lukt het een beetje om je gedachten op een ander pad te zetten? ik denk aan je....
joyce
fijn dat je geen blaasontsteking hebt maar een keertje extra vk kan geen kwaad!
en van obstipatie kan je echt heel beroerd worden hoor!
je kan laxo van rovicee proberen..
laat je nog even weten wat je kweekje zei?
mama 30
ja ik snap t wel hoor ik wil ook niet meer erg ver....mijn man wilde van t weekend even naar belgie daar gaan we vaak boodschapjes doen maar is 200 km verderop...dus neeeeeeeeeeeee.... haha nee dat durf ik niet...
maar je kan wel even lekker gaan zwemmen of dierentuinen ofzo toch?
wij willen woensdag even nog dierentuinen even nog een leuk dagje voor milan!
wij hebben voor milan een kadotjegekocht voor als ik bevallen ben en nu is hij daar dus achter gekomen en vraagt de hele dag of zijn zusje al is geboren want hij wil het pino spel haha..
maargoed nog even lekker genieten en ik hoop dat jij ook snel je beebje mag knuffen!
vandaag weer een drukke dag 4 kids! ja en milan natuurlijk....de hond moet naar de kapper...(hihi) en ja ik heb nog een hele waslijst met klusjes(nesteldrang he?)
maar goed morgen weer naar de gyn...
liefs sandra