zwangere forumjunkies 2!!!

Nog één dagje werken en het is wee weekend. Elke week verbaas ik me er weer over oe snel een week voorbij gaat. Ik hoop maar dat de kraamtijd en mijn verlof wat langzamer gaat want ik wil er wel van kunnen genieten. Ik ben nu leker aan het aftellen. Nog 5 volle weken werken en ik heb verlof.

Sandra; ook weer leker aan het spelen met de indjes vandaag?

Mama30; Hoe gaat het bij jou? Lekker met verlof. Ben je al een beetje alles aan het poetsen en aan het wassen voor de baby?

Lilian; Veel sterkte dit weekend met de eerste verjaardag van Storm en Daan. Het wordt ongetwijfeld een moeilijke dag. Gaan jullie nog iets speciaals doen deze dag?

Hé Goedenmorgen allemaal!

Tja idd zo weer weekend, ongelovelijk! Gaat zo snel. Tel maar af tot je verlofhoor joyce, dat kan niet snel genoeg gaan... daarna krijg je een heel ander ritme, en al het leuks gaat natuurlijk erg snel, maar lekker overal van genieten en niets hoeven is zoooo lekker!
Maar nog 5 weken zeg, \.... Ben je al aan het afronden met dingen en heb je een vervanger in te werken?

Sandra, nog 1 week!!!! volgende week rond deze tijd...... heb je al een tijd??

Natasja, ook een rumoerige kraamtijd gehad, hopelijk kun je/julie nu lekker genieten!! Wat een wonder he?

Hier weer een rumoerige nacht gehad, maar verder alles goed hoor. Veel (minder prettige) harde buiken gehad vanacht... nou als ze maar hun werk doen....Wil een kijkertje... kan ik zien wat er gebeurd, ahhaha!

Vandaag word een lekker aankeuvel dagje. Moet even met onze zoon naar de huisarts, heeft ws weer oorontsteking. even laten checken, hij gaat met vakantie vanaf morgen... kon nog een afspraak krijgen dus dat is wel prettig. Verder heb ik alles al gewassen, opgeruimd en schoon. (ben best een regeltante...). Vorige weekend zijn mijn schoonouders geweest en heeft mijn schoonmoeder even lekker het huis gesopt. Dus alles weer schoon, nu nog bijhouden....

Nou fijne dag allemaal!!!

Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  21 juli controle VK (37+6)

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,

Sandra,  
Joyce, 30 juli, afspraak vk. (dan 32+1)  
Johanna,
Ikke,  17 juli , 5e afspraak bij de verloskundige. (2 X)
Jossie:  21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian:    24 juli 14:50 16+3 wkn./12aug 19+3wkn/20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja

hey allemaal

natasja wat jammer van je kraamtijd!
ik hoop dat je nu wel vollop kan genieten!
en geniet lekker van je kindje!

joyce jeetje nog 5 weekjes voor jouw en dan al verlof !
wauw!
en alweer lekker weekend!
en nee ik heb geen kindje s vandaag want ik moet weer naar de gyn in t ziekenhuis...
denk dat alles wel goed is want de medicijnen doen goed hun werk ik heb me mijn hele zwangerschap niet zo goed gevoelt....op de normale laatste loodje skwaaltjes na dan ..haha

mama 30
heb jij ook al zon last snachts ja ik dus ook elke keer als ik slaap wordt ik weer wakker of ik lig niet lekker of ik heb (pijnlijke) harde buikjes of ons meisje is aan t gymnastieken of ik moet plassen (zon 7 keer per nacht) maar t einde is in zicht!!!!!!!
donderdag wordt ik om 20.15 opgenomen op de kraamafdeling en vrijdag om 11.15 wordt ons meisje geboren!
raar he??? (zit ik weer zowat te janken)
ik zit nu al echt vol van de zenuwen.....

lilian ik had wel een updatetje van je verwacht over jouw mooie dag a.s dinsdag!
ik ben zeer benieuwd hoor...
en ik wil jouw en rene veel sterkte wensen met dit aankomende moeilijke weekend...

liefs sandra

quote: mama30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2008 08:48:38'));

Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:
Mama 30:  21 juli controle VK (37+6)
Hindi,  
Kitty26,  
Nathasja,
Sandra,  24 juli opname 20.15
Joyce, 30 juli, afspraak vk. (dan 32+1)  
Johanna,
Ikke,  17 juli , 5e afspraak bij de verloskundige. (2 X)
Jossie:  21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian:    24 juli 14:50 16+3 wkn./12aug 19+3wkn/20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja

hoi hoi
nou alles was goed bij de gyn mijn bloeddruk was beter....en wederom wilde ze niet eerder dan de 25e maar ach nog maar 6 daagjes!
ik heb wel slaappillen meegekregen....vanaf woensdag mag ik ze nemen....heerlijk wat rust voor de operatie haha

vandaag de grote boodschappen gedaan...manlief de auto laten wassen .... en de rest van mijn lijstje kan ik uitsmeren over de rest van de week...

oh ja niet te geloven he? hebben jullie de weeersvoorspelling gehoort als ik beval is het 28 graden!
ik hoop dat ze airco hebben haha

ze schatten het gewicht nu op 3800 gram bij de geboorte! ik schrok ik dacht zelf zon 3200 ofzo mijn buik is niet zo groot....maar ja we zullen zien..

allemaal een fijn weekend!

liefs sandra

hoi allemaal

ben ik weer....hihi ja ik moest mijn verhaaltje nog afmaken he......hihi
Nou we gaan dus dinsdag trouwen ...zomaar ff hahhaha.....maar wel met mijn ouders   en zus zwager en sarah[1], en rene's zijn 3 zussen met fam   en zn moeder   en dan mijn 3 beste vriendinnen!! met zn 18 en ....zijn   we ..dus   klein ..maar we trouwen om half 10 en dan gaan we lekker ff taart eten bij ons thuis   en wat drinken...en dan gaan we lekker lunchen met zn allen   bij een heel leuke tent!!   nou dat was t ...en dan zijn we GETROUWD!!!!! hahahhahaha...
wij zeiden altijd dat we nooit zouden trouwen ...we doen nu al 8 jaar precies t zelfde , samenwonen etc... maar naar Storm* en Daan* hebben we wel ontdekt dat we toch wel echt bij elkaar horen!! en nu we dan weer zwanger zijn ...jjaaaaa
rene zij op een gegeven moment   zullen we dan maar trouwen??? jaa daaag wass mijn eerste reactie hahahhah...nou ik wil helemaal geen grote bruiloft want dat kost omns gewoon 15000,- en ja dat vind ik echt zonde van t geld hahhahah kan je leukere dingen voor doen vind ik..hhahhahahaha
maar ik zei tegen rene : ik hoef niks te hebben   , ik wil alleen wel dat je me vraagd door op je knieen te gaan ........................
hahah echt niet zei hij ..okee dan niet he   hihi zo dat was t dacht ik......
zijn we bij mijn ouders en zegt mijn vader   : en wanneer gaan we trouwen [lache hahah]   ik zo van   niet!! want ja hij moet me wel vragen op zn knieen..........
wat denk je   GAAT HIJ IN EEN X OP ZN KNIEEEN   VOOR ME ZITTEN EN PAKT IE EEN DOOSJE UIT ZN ZAK!!!! AAAHHHHHHHH.....
ja dan kan je geen nee meer zeggen he...hahhahahah en dat was ongeveer 5 weken geleden ..nou ff snel in ondertrouw   en dan dinsdag De Grote Dag hihi...
wel echt officieel he GETROUWD!! is toch "zwaarder"psygisch als gewoon samenwonen ....[] maar we gaan ervoor ..
dus op 20-07-2007 zijn   Storm* en Daan* geboren   nu een jaar later is t 20-07-2008 en dan 20 + 2  * = 22-07-2008 ..vond ik wel een mooie datum !!!

dus   en ik was de laatste weken zo moe en misselijk dat ik zo weinig schreef   en ook echt geen puf had ..want ja geheim houden is ook niet de bedoeling hoor ..hihi
sorry dat jullie t zo laat weten hihihiihi, maar bij deze....
Ik voel me de laatste paar dagen echt weer bijna mezelf ....kan weeer redelijk gewoon eten   en de ijskast kan ik weer open doen etc hahahah mooi   he...
nou en t word heerlijk weer als t goed is vanaf maandaghe...dus alles komt goed!!!

sandra nog heel even oooh ...en dan zal jij je kindje zien !! en wat een heerlijk weer om te bevallen ahahahhaha..komt goed!! en wat een lekker flinke baby he!!! ben heel benieuwd meid   ...hou nog ff vol he...xx
\
joyce     ooh nog 5 weken en dan lekker vrij   mmmmmmmmmmm heerlijk ..ik heb nu 3 weken vakantie   en ja t mooie weer komt eraan he..ik hoop dat t gewoon zomer blijft en dat je er lekker mee kan doorgaan.

natasja     nog super gefeliciteerd meid xxx

mama3o   jij hebt harde buiken ?? nou vertel mij hoe dat voelt aub...want ik heb geen idee en ze vroegen dat mij bij storm* en Daan* al maar ik weet niet wat t is   [zal t ook wel niet gehad hebben he!!} maar ik wil zo graag wten hoe t voelt!!! kan jij dat uitleggen ...........??
hoop dat je zoontje zijn oor weer wat beter is ..en jullie ook lekker vakantie??wij ook mmmmmmmmmm...en t goeie weer komt eraan he...

nou meiden morgen is t precies een jaar geleden dat onze schatjes werder geboren ....maar we hebben nog geen idee wat we gaan doen.... kijk sommige mensen gaan naar t grafje enzo ..maar wij hebben de urn hier thuis staan en ik heb er 2 hele mooie witte rozen bijgezet en ja we denken elke dag al aan ze ...dus ik wacht morgen nog ff af en we maken er gewoon een mooie dag van...we gaan zeker ff naar de duinen wandelen met de hond .
maar ik had t donderdag en vrijdag moeilijker denk ik als morgen , omdat t vorig jaar op donderdag [de dag voor hun geboorte] ik weet nog precies wat we toen allemaal gedaan hadden en er was niks aan de hand en toen de vrijdag 20-07-2007   werden we om 06:00 wakker met buikpijn en rugpijn.... en toen begon t! dus voor mijn gevoel waren dat afgelopen donderdag en vrijdag......
maar we gaan er een mooie dag van maken morgen en dan dinsdag trouwen we   en dat allemaal door onze schatjes eigenlijk, want ik denk niet dat we anders ooit getrouwd waren......zij hebben ons zo dicht bij elkaar gebracht!!!

nou dag allemaal ik hoop dat de weermannen t fout hadden en dat we morgen al lekker weer krijgen hahhahaha
doei xxx lilian
ps   voel me eindelijk niet meer missijk en moe...hoera hoera hoera!!!hihi

Terug
Bovenaan