zwangere forumjunkies 2!!!

Goedenmorgen meiden!

Lilian en rene....Klinkt misschien raar, maar ik wens jullie vandaag een hele fijne, bijzondere dag toe, het is toch een bijzondere moeilijke dag. Hier regent het momenteel, hopelijk is het bij jullie mooier dat jullie even lekker een stuk kunnen wandelen zoals je schreef.
Dinsdag word ook een bijzondere dag, heel mooi zoals jullie de datum hebben uitgekozen. Ze zijn altijd bij jullie!

Ben ontzettend blij voor jullie dat jullie je beter voelen. Misselijkheid weg, mmmmmm! dat zal eenfijn gevoel zijn. Zie het maar positief. Deze gup laat lekker van zich horen. Nu de misselijkheid over is ga je hem/haar vast binnenkort voelen in je buik. Hij/zij heeft vast gedacht, ik laat mama gewoon voelen dat ik er ben!
Willen jullie weten wat het geslacht is van jullie guppie?

Tja harde buiken. Lastig om uit te leggen, ik doe een poging. Vind het zelf ook lastig nl om te bedenken dat het harde buiken zijn. Je buik word eigenlijk gewoon een bal, hard. Je hoeft er geen gevoel bij te hebben, ik heb ook wel harde buiken gehad die ik alleen maar voelde omdat ik toevallig aanmijn buik voelde. Momenteel heb ik ze wel s'avonds en s'nachts. Ik voel dat mijn buik dan hard word en beneden in mijn buik voel ik dan een zeurdderig gevoel, maar PIJN doen het absoluut niet!
Afgelopen week had ik een nacht dat ik ze niet prettig vond, maar pijn deed het nog steeds niet. Ik heb begrepen dat dit gewoon oefenweeen zijn die wat voorwerk doen (kunnen doen, hoeft ook nog niet eens...).
Kijk voor mijn nu (bijna 38 weken) mag het ook, zetten ze maar door..... mag van ons hier!! haha... maar als je veel harde buiken hebt, en je vertrouwd het niet dan moet je altidj bellen natuurlijk! En in jullie geval zeker! Ga op je eigen gevoel af.

maar weet je ieder lichaam is anders, tenminste zo zie ik het.... Er zijn ook dames die wakker worden, denken oh.... ik heb weeeen, bellen de VK en hebben gewoon al 7 cm en 2 minuten later persen ze er een kind uit.... Een lichaam is zo raar iets, ik snap er soms niets van....hahah!

Heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegt?? Misschien kan Sanddra het nog op een duidelijkere manier uitleggen, Sandra heeft ook veel last van harde buiken gehad de laatste tijd.

Sandra, joyce... enieten jullie lekker van jullie weekend?? Voor Sandra is het de laatste weekend met jullie 3-tjes!!! Wat een gek idee vind ik dat! wanneer is nou jou laatste werkdag Sandra... ?

Wij zijn vrijdag toch nog maar afgereisd naar mijn schoon ouders, er even een dagje tussen uit. was wel even lekker, maar gisteren was ik ontzettend blij dat ik weer thuis was, de tranen biggelden over mijn wangen... Wat een muts ben ik he! Ik zat daar dus niet lekker, stel je voor dat het zou beginnen... we hadden alles wel meegenomen, maar ja... home sweeet home hé???
vandaag krijgen we een klus dagje, even stofzuigen en wat kleine klusjes in huis die mijn mannen gaan opknappen. Morgen mag ik weer naar de VK.

Fijne zondag allemaal!!!

Sandra; Fijn dat alles goed was bij de gyn. Nog 5 dagen meid en dan zijn jullie al weer met z'n vieren. Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat je straks een kerngezonde meid in jullie armen mogen houden. Ben je eigenlijk een beetje bang voor de keizersnee of heb je er wel vertrouwen in? En hebben jullie nog iets speciaals gedaan het laatste weekend dat jullie met z'n drieeen zijn?

Lilian; Wat romantisch dat hij op z'n knieeen is gegaan!!! En ja dan kan je natuurlijk geen nee meer zeggen. Maar het wordt vast een hele mooie dag voor julllie. Soms is een grote bruiloft niet nodig maar is het het alermooist dat je familie en goede vrienden er bij zijn. Heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat jullie er een mooi dag van kunnen maken en dat de zon lekker mag blijven schijnen vandaag.

Mama30, Dus toch helemaal naar je schoonouders geweest. Maar het is wellogisch hor dat je even moet huilen. elemaal als je toch de hele dag angstig bent omdat het misschien wel eens kan gaan beginnen. Al die spanning moet er toch even uit. Jeetje nog 2 weekjes en jullie zijn ook al weer met z'n vieren thuis. De tijd gaat echt wel snel.

Hier gaat lalles goed. Ik heb al 2 dagne heerlijk uitgeslapen. Zaterdag tot 1200 uur en vandaag tot 1.30 uur. Echt wel lekker maar het is wel weer zonde van mijn dag. Maar ja het is wel even lekker. Over 2 maanden kan het niet meer dus genieten we er nog maar even van.

hoi hoi

joyce wat heerlijk dat je zo kan uitslapen!!!!!!!
als ik tot 7.00 in mijn bed lig is het al geweldig!
nog 5 weekjes en dan verlof!
lekker hoor

mama30
toch nog even weggeweest? haha wij ook! niet te geloven he?
we doen steeds t zelfde....
maar ik was ok super blij dat ik weer thuis was...
wij zijn even boodschappen wezen doen in belgie...
maar zeker ook fijn voor yoran nog even samen met pap en mam eropuit...
en ik ben het helemaal met je eens hoe harde buiken voelen...
ik wil er alleen aan toe voegen...hoe je weet dat t een harde buik is ga recht op zitten en buk voorover je zal merken dat gaat niet!
dat voelt vervelend....

lilian
zijn jullie vandaag een beetje goed doorgekomen?
moest wel aal je denken hoor meis...
en jullie hebben de datum om te trouwen heel mooi uitgezocht!
verder goed dat de misselijkheid weg is!

liefs sandra
nog  4.5 te gaan!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden!

Lilian, hoe was je dag vandaag?? nog lekker kunnen wandelen in de duinen??

Oooohh joyce.... ik wou dat ik dat nog kon...uitslapen. Ik weet de betekenins van het woord al niet eens meer.... zou het ooooit nog terug komen, hahahah!

sandra, ik lach me rot hier... jullie ook nog de km gemaakt dus, haha. Ik hoop dat ik jou dan weer na doe en ook de 25 of de 26e of de 27e mag gaan bevallen! Dan doen we echt alles hetzelfde.... haha! Laten we het hopen!

we hebben hier een lekker klusdagje gehad, ook wel es lekker. Alles weer aan kant en schoon... (wie weet helpt het...haha)

Nou , fijne avond!!

'he hallloooo

dames bedankt voor de uitleg van de "harde"buik...hihi ik weet nu ongeveer wat het is ,maar volgens mij heb ik t nog nooit gehad....[???}

we zijn net uit eten geweest samen   en t was echt gezellig   , samen lekker relax gepraat en ook gelachen en verbaast over hoe snel een jaar kan gaan en wat er allemaal kan gebeuren in een jaar.....
zwanger van Storm* en Daan* vroeggeboorte krijgen, zwanger en miskraam , en dan weer zwanger ....nou en dat allemaal in een jaar ........
Maar we zijn er nog en heel erg sterk ook .........ongelofelijk..
Ik ben ook blij ik krijg veel sms jes en mailtjes van vrienden en familie die me zeggen dat ze aan ons en Storm* en Daantje* denken , en felicitaties met hun eerste vlinder verjaardag....ben ik super blij mee want je bent zo bang dat mensen t vergeten!
Maar er denken heel veel mensen aan onze kleine schatjes ...super mooi!!!
Ook op hun site ¨stormendaankuijper@vlindersite.nl   hebben ze heel veel bezoekers, we zijn al over het TOP dag bezoek heen , dat betekend dat er al mee als bijna 400 mensen hebben gekeken op hun site!!!
Als dat zo nog even doorgaat staan ze morgen op 1!! in de drukbezochtste site...ooh dat hoop ik zo ...dat zou een mooi kadootje zijn voor hun eerste vlinderverjaardag!!
hihi............
Ja zoals je ziet kunnen mensen heel wat aan he...je bent veel sterker als dat je zelf denkt meiden ..dus probeer alles [meestal] positief te zien   want echt JE KAN T!!!

sandra   nog heel even he!!! oooh ik vind t zo spannnend voor je!! en voor ons hahahaha.....

mama30   jij ook "gewoon" ver weg gaan van je huis !! hihi kei goed hoor ....hihi
nee ik snap je wel hoor , ik ben ook zo [wij allemaal wel denk ik!!]

joyce   ook alles ok!!?? x

nou meiden ik ga weer wie weet tot morgen he,, ja ik vind t ritme in t schrijven weer GELUKKIG!!!!!!

ojaa ps     mag je mozarella als je zwanger bent???? anyone?
doei x lilian

hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie tips, ha,ha. Mijn zoontje hebben we een paar dagen met harde hand aan moeten pakken en hij weet nu zijn plaats weer. Mijn dochter neemt het er ook regelmatig van, maar gaat dan op een lief moment ontzettend lopen slijmen en hoopt dat we haar ongehoorzaamheid dan acuut vergeten,ze heeft het echt achter haar ellebogen hoor, en dat moet nog 4 worden....
Het gaat weer goed hoor, het weer knapt weer op, dus ze kunnen hun energie buiten weer kwijt. Van de week met allebei naar het zwembad geweest, ze moesten voorzwemmen. Eigenlijk alleen mijn zoontje, maar ja, ze is zo bijdehand, ze wil ook, dus dan doen we dat maar. De priveles in het buitenbad is net zo duur als de groepsles met 13 kids in het binnenbad, dus het is in verhouding veel voordeliger en kan ze mooi straks snel doorstromen in het binnenbad, want ik geloof niet dat zij in ruim 2 maanden haar A zal halen, maar we zullen zien. Komende week hebben ze allebei les. Mijn zoontje heeft met zijn schoolslag een flapvoet, dus dat gaan ze eerst proberen aan te pakken (lekker hoor, dat ze dat nooit gezien hebben in dat andere bad).
Misschien heeft mijn dochter ook nog een fotoshoot voor de Postbank. (ze staat bij modellenburo ingeschreven), op dinsdag of donderdag. Ik zei al, nu zal het wel doorgaan en het zal wel donderdag zijn, zodat ze niet naar zwemles kan en het bloedheet is.......... Morgen hoor ik meer, waarschijnlijk, (dat is het enige nadeel, je hoort het zoooooooo laat van de opdrachtgever).  

O ja, ik heb geen zwangerschapssuiker. Verder was alles goed met de kleine.
Over ruim 2 weken weer voor controle!

Mama 30, nog max. 2 weken (of 4...) maar hoe was het met je zoontje zijn bevalling? op tijd, eerder of later? Hoe is het trouwens met zijn oren? Verschrikkelijk hoor, oorontsteking, ik weet er alles van.

Sandra, Ik zal vrijdag aan je denken, ben dan zelf jarig. Gelukkig voor mij zijn de voorspellingen heel goed zodat we lekker buiten kunnen zitten, maar jij kan aan de bak in het ziekenhuis.... En wat betreft je buik... dat zegt helemaal niets....... mijn buik was ook klein, 7 pond zei de verloskundige........ en hij was maar 9 !!! pond. (binnen kwartier persen lag hij op mijn buik).

Joyce, hoe is het met je kramp? Verschrikkelijk he?!! Ik heb er sinds vorige week ook zo'n last van. Nu neem ik 's avonds voor ik naar bed ga een beker warm/hete melk en ik hoop dat het blijft helpen. De kramp is in ieder geval minder.
Heb je al uitslag van je kweek van je eventuele blaasontsteking?
En heb je de 4daagse nooit zelf gelopen??? Ik wel, in 2000. Eens, maar nooit meer. Ik liep met 2 vriendinnen, maar de 1 was ruim een kop kleiner dan mij, dus die liep mijn tempo niet en ik kon mijn tempo ook niet aanpassen, dus liep ik veelal alleen, want die andere lange vriendin kon wel haar tempo zonder problemen aanpassen. Ah fijn, dat was niet zo erg, want ik spreek mijn talen en heb zoveel mensen ontmoet, maar ik had zulke dikke blauwe voeten aan het einde van de week (zonder blaren) en ik kwam waggelend als een gans de finish over. De gladiolen die ik had gekregen (5 km voor het einde) had ik al weggegooid, want ik trok het echt niet. Het was wel een superjaar qua weer, niet te warm, maar ook geen regen of kou. Maar ik doe het dus echt NOOIT meer. 's Avonds na een paar biertjes heb ik nog wel gedanst, maar zaterdag was ik blij dat een ander me naar huis kon rijden. Zondag heb ik op sloffen gelopen en maandag moest ik vliegen en ik kon niet op mijn hakschoenen lopen (mijn voeten waren nog te dik...), dus heb ik de hele tijd op mijn platte schoenen gelopen, maar de leidinggevenden vonden het zo'n prestatie, dat ik daar verder geen commentaar op heb gehad.

Lilian, zijn jullie een beetje door de dag heen gekomen? Gelukkig hebben jullie dinsdag een mooie dag voor de boeg. Leuk hoor, maak er wat gezelligs van. Gelukkig wordt het niet TE warm. Alvast van harte gefeliciteerd! En lekker dat je weer alles kan eten, zonder dat je richting wc moet rennen.

Nathasja, gefeliciteerd met Nienke, hopelijk is al je uitslag inmiddels verdwenen en kan je lekker genieten van je dochter en de rest van je kraamtijd. Heeft je man/vriend nog lekker vrij?? (en heb je normaal aantal uren gekregen of minder ivm drukte?).

Voor de rest die ik vergeten ben, hopelijk gaat alles goed met jullie en lezen we weer snel wat op de site!

Terug
Bovenaan