zwangere forumjunkies 2!!!

Lilian, fijn dat je een leuke dag hebt gehad en dat er zoveel mensen al naar jullie site gekeken hebben. Moet echt een goed gevoel geven, dat er zoveel mensen meeleven en aan ze denken, ook al hebben ze nooit de kans gekregen om zich te ontwikkelen tot 2 lieve, ondeugende mannetjes.

Mozarella mag je volgens mij niet eten, maar ik zou het voor de zekerheid navragen bij je verloskundige, want er zijn zoveel tegenstrijdigheden.

Gerookte zalm, vers bij de visboer vandaan mag wel, maar vacuum verpakt niet en dat geldt ook voor zoute haring. En de ene brie mag wel en de andere niet. Misschien is dat met mozarella ook wel zo.

Geniet van dinsdag!!!

Groetjes Mira

Hoi zwangere forumjunkies!!

Ik heb even een vraagje!!

Het is de laatste tijd heel erg rustig op het zwanger worden forum!! Er zijn nog maar 3 meiden die zwanger willen worden (waaronder ik) en ik heb het idee dat de andere meiden wat meer afstand proberen te nemen!! Wat ik natuurlijk respecteer!! Maar ik mis het heel erg om mijn hoop, spanning en terleurstellingen met een groepje meiden te delen!! Ik weet niet of jullie er op staan te wachten met mij over zwanger worden, eisprongen, menstruaties en alles wat er bij hoort te praten!! Terwijl jullie natuurlijk over alles wat met zwanger zijn te maken heeft  kletsen!! Dus daarom de vraag:  zou ik wel weer met jullie mee mogen kletsen?? (hopelijk snel weer in zwangere toestand natuurlijk)!!

Liefs Sjors...

Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:  21 juli controle VK (37+6)

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,

Sandra,  
Joyce, 30 juli, afspraak vk. (dan 32+1)  
Johanna,
Ikke,  5 aug, afspraak bij verloskundige, 32 weken en 3 dagen
Jossie:  21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian:    24 juli 14:50 16+3 wkn./12aug 19+3wkn/20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja

sjors   NATUURLIJK MAG JE HIER MEEKLETSEN [ALS JE DAT NIET ERG VIND]!! IK ZWEER DAT IK ER NET AAN DACHT.....! net voordat ik inlogde dacht ik oooh misschien moeten we vragen of sjors hier mee wil kletsen want daar is t anders soms zo stil.!!! he je moet hier gewoon meekletsen ..jij bentaltijd zn leuke meid!!please klets hier mee!!???

je bent super welkom meid ,!!! xxx lilian

Sjors; Natuurlijk mag je hier mee kletsen. Ik vind het ook super spannend voor je en ik hoop dat je echt heel erg snel zwanger mag worden. We zetten op de lijst gewoon je NOD zodat we weten wanneer het weer zover is.

Ikke; Fijn dat alles goed met je gaat en dat je geen suiker hebt. Maar je kinderen zijn je dus wel helemaal aan het uittesten. haha ja dat hoort er ook bij maar is wel vervelend. En iedereen op zwemles. Zo blijf je druk. Ik heb nog nooit de vierdaagse gelopen. Pff ik denk ook niet dat ik dat kan. Na een paar uur in de stad krijg ik al last van mijn rug.  Laat staan dat ik 4x 40 km moet open. Maar ik vind het wel knap van je.  Ik had trouwens geen blaasontsteking. En nadat ik goed naar de wc ben geweest werden de harde buiken wel wat minder. Maar van het weekend heb k ook weer last van harde buiken gehad.  Gisteren ben ik uit eten geweest en om half 8 kreeg ik een harde buik die pas over ging om half 11 toen ik naar bed ging. Pff ik weet niet wat het is maar misschien dat ik toch  even extra ga navragen of het geen kwaad kan voor de baby.

Lilian; Ik hoop voor je dat de site van Storm en Daan op nummer 1 mag komen. Dat zou toch wel heel speciaal zijn. Helemaal nu jullie morgen gaan trouwen. Spannend hoor. Heb je een mooi pakje of jurk gekocht voor morgen? Misschien is het leuk om een foto op hyves te zetten. Harde buiken zijn trouwens erg vervelend. Zoals Sandra zegt naar voren buigen is echt onprettig maar als je aan je buik voelt dan is hij echt keihard.

Sandra en Mama30; Spannende week voor jullie beiden. Wie weet bevallen jullie wel op dezelfde dag. Sterkte met de laatste loodjes.

Sandra; Vandaag en morgen nog kindjes of alleen vandaag?

Meiden werkse allemaal vandaag!!! We gaan er weer lekker tegenaan.

hey lieve sjors
natuurlijk mag dat!!!!
kom gezellig hier praten! en ik hoop ook dat je weer heel snel hier bent!
hoe sta je dervoor?
knuffeltijd?

lilian wat fijn voor jullie dat jullie het weekend zo mooi hebben afgesloten!
nou morgen de mooie dag!
spannend hoor....

mira wat goed van je meis dat ze ook wil zwemmen!
profiteer ervan!
en hier wordt ook het een en ander uitgeprobeert! ze voelen gewoon dat je minder mobiel bent en dat t anders wordt...maar afen toe ...grrrrrr...haha

mama30
lekker geklust! heerlijk....bij mij gierde de hormonen gister weer...ik liep bij mijn man te zeuren om alle kleine klusjes en hij had dus geen zin....waarop ik vreselijk werdt!
ik heb echt zijn zondag verpest en nu denk ik weer van hij hoeft toch niet elke dag wat te doen? maar goed.......
alleen vandaag en morgen nog werken en dan .....ja dan .....jeetje wat gaat t snel ineens...
misschien weet jij wel hoe t zit met kraamzorg ik ben ingedeeld op 10 dagen van 6.5 uur hoe zit dat dan?
10 dagen na ontslag of vanaf de dag dat t kindje is geboren?

nou mijn kindjes komen zo....

xxx sandra

Lieve Lieve Sjors..... TUURLIJK!! mag je gezellig meeschrijven met ons! Dat vinden wij alleen maar gezellig! Hopelijk is het voor jou zelf niet storend, we klagen hier ook welles over onze zwangere kwaaltjes, maar dat had je zelf al wel meegenomen denk ik.

Schrijf je je NOD even op het lijstje?? Kunnen we het volgen.. waar zit je nu in je cyclus?? vertel!!! haha! Hopelijk kun je snel met ons mee leuten over misselijk en harde buiken enzo.....

Joyce, waarom bel je niet even met de VK? misschien bel je voor niets, maar ben je zelf even gerustgesteld. Ben je misschien te druk in je dagelijkse dingetjes?? Of ben je druk in je hoofd met iets?? Dit kan ook harde buiken veroorzaken. (spreek ik uit ervaring...ahum..)

Mira, Gelukkig gaat het weer beter met je zoontje.... Soms is het opvoeden best lastig vind ik.... En wat gaaf dat je dochterje gewoon al mee wil zwemmen, lekker laten gebeuren denk ik, er zijn zoveel kindertjes bang voor water. beter dat zij dat niet is!!
Gelukkig had je ook geen suiker, en gaat alles goed. Heerlijk gevoel toch?? Heb je eigenlijk ook vakantie of neem je ditstraks samen met je verlof op?

Yoran is met 41 weken precies geboren, om 13.15 uur voelde ik 2 plopjes (bleken mijn vliezen te zijn) en om 14.00 uur toch mijn man maar gebeld omdat de rugpijn niet zo lekker voelde en ik niet alleen wilde zijn (een gevoel was dat, maar nog niet in de gaten dat het weeen waren) om 15.00 vk gebeld, om 16.00 uur is ze gekomen en had ik al 4-5 cm en om 19.25 uur is hij geboren. Dus supersnel!

Sandra... nog 4!!   en nog 2 daagjes werken....Zie het maar zo laatste loodjes wegen het zwaarst.... ken je dat boek van KLUUN?? Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt? Dit boekje heb ik mijn man gegeven toen ik zwanger was van Yoran. in het eerste hoofdstuk word geschreven over de bedoieden.... ja je lacht je suf! Dat er 2 dingen zijn die je als man NIET moet doen als je vrouw zwanger is.... ergens tegen in gaan en de 2e is NIET luisteren, hahaha!!
Mijn man maakt er altijd gein over.... en dan is het al weer over.. haha Echt een leuk boek, als je 'm es een keer kunt lezen moet je doen. ZOOOO herkenbaar!
hoofdstuk 9: Sex..... en dan volgen er 4 lege bladzijde... hahaha!

Lilian. Wat fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad samen. Een mooie dag! wat kan er in een jaar veel gebeuren. ongelofelijk!
Morgen ga je al trouwen! veel plezier he!!!

Sandra... Dat je 10 dagen krijgt zeg! wauw!! dus al met al zo'n 66 uur!!! BOFKONT!!!
Het was altijd zo dat op het moment van bevallen je kraamzorg in gaat. Je hebt je bevallingsuren en op het moment dat je kindje er is gaan je kraamzorg uren tellen. vridjag is dan ook al je eerste kraamzorgdag. Als je bv zondag naar huis gaat is het (volgens mij) 10-2 = 8 dagen (incl de zondag). dus vanaf zondag gerekend heb je in totaal nog 8 dagen.

Ik heb de basis uren gekregen van 49 uren. Ze komt in totaal 8 uren. Ik hebzelf een planning gemaakt.. dat ze de eerste dagen zo'n 7 - 8 uren er is en dan dat langzaam afbouwd. maar dat word bekeken nadat ik bevallen ben, doen we even in overleg. Dit hebben we afgelopen maandag met haar besproken toen ze bij ons was.

Nou meiden... Laat nog wel even weer van me horen, moet naar de VK vanmiddag.

Fijne (hopelijk zonnige) dag!

Hoi dames,

Hoe is het hier? Sorry, dat ik zo lang niet geschreven heb,...Maaar moe,moe en moe!
Ben nu ongeveer 10 weken. maar op de echo die ik met acht weken gehad heb zou het vijf dagen minder ver zijn. Volgende week maandag krijg ik weer een echo en wordt mijn exacte uitgerekende datum bepaald.

Het is nog even de vraag of we bij de gyn moeten blijven of naar de verlos mogen. Dit ivm de hartklachten die mijn zoontje gehad heeft. We hopen op de verlos, maatr het moet natuurlijk geen extra risico;s opleveren.

Heb ook al een afspraak met de verloskunige gehad. Zij vertelde dat er tegenwooridg minder kinderen geboren worden en dat de gyn daarom al heel snel mensen bij hun proberen te houden!
We zien het volgende week wel!

Het leuke is wel dat ik ook nog een echo bij de verlos krijg rond de 14 weken!

Het blijft nog wel onwerkelijk hoor! dat ik nu na bijna een jaar zwanger ben van de tweede!

Met jullie alles goed?

Ik ga me weer in proberen te lezen, Maar eerst ga ik lekker samen met mijn zoontje (20 maanden) in bad!

Terug
Bovenaan