zwangere forumjunkies 2!!!

Hey meiden; Het is weer gezellig druk hier!!

Sandra; 65 uur kraamzorg is echt wellekker zeg. Geniet er maar lekker van straks. Dat heb je ook wel verdient omdat je nog zo lang door bent gegaan (nog steeds) met werken. Heb je toevallig al wat gehord van je uitkering? Nog één dagje werken en dan heb je verlof!!!! Dan kan je lekker de laatste dingen op orde brengen en kan je je lekker gaan verheugen op de komst van je kleine meid aanstaande donderdag.

Mama30; Fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige. Grappig dat ze het hoofdje al bijna niet meer kunnen voelen omdat het zo diep ligt. Ik vind een 8 ponder toch nog wel een flinke baby. Hopelijk wordt hij/zij niet veel zwaarder.  Ik heb vandaag toch maar even de verloskundige gebeld. Harde buiken zijn niet schadelijk voor het kindje maar ik moet wel rustig aan blijven doen. Ik mag wel 40 uur blijven werken maar niet als ik meer last krijg van harde buiken. Thuis moet ik het wel rustiger aan doen. Maar ik ben weer helemaal gerustgesteld. Ik heb ook niet zo heel veel last gehad vandaag. Maar je hebt 49 uur kraamzorg lees ik. Dat is redelijk normaal toch? Wel fijn dat je geen verminderde kraamzorg krijgt.

Mamaroos; Leuk dat je ook weer mee kletst. Jammer dat je nog steeds last hebt van vermoeidheid. Ik hoop dat dat snel over mag gaan. Maar wat super dat je met 14 weken nog een extra echo krijgt. Dan hoef je tenminste niet te wachten tot de 20 weken. Ik hoop dat je baby straks een normaal hartritme heeft. Het lijkt me wel even schrikken dat ze zo’n klein hummeltje zijn hartje stil moeten leggen om het wer een normaal ritme te moeten geven. Gek dat sommige kinderen over zoiets heen kunnen groeien. Staat je zoon nu nog extra onder controle?

Sjors; Ik las op het zwanger worden forum dat je NOD er weer aan komt volgende week. Spannend. Jammer dat je weer ongi krampen hebt maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niets. Mijn duimen draaien op volle toeren en ik hoop op een mooie positieve test voor je.

Lilian; Ben je al een beetje zenuwachtig voor morgen? En slaap je vannacht naast je toekomstige man of breng je de nacht dor met je ouders? Alvast heel erg veel plezier morgen!!

He Sjors,

Goed dat je ook hier mee schrijft!
Het was echt te rustig op het zwanger worden junkies!
Ik ga heel hard voor je duimen meid!

Lilian, éen hele mooie dag morgen! het zal voor jullie ook best een emotionele dagje worden denk ik! Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Ow ja en Joyce, Er overheen groeien betekntd at dat extra verbidninkje ipv tijdens de zwangerschap het eerste jaar dicht groeit.
We hebben tot maart dit jara onder controle gestaan van de kindercardioloog. Maar omdat het allemaal zo goed gaat mochten we daar weer weg.

Nu hebben we 1 september nog een afspraak bij de neuroloog (dat is weer een ander verhaal...),. Ook dan hopen we dat ons zoontje daar ook afscheid mag gaan nemen. maar dat komt vast goed

hoi meiden
jeetje wat een drukte hier haha

nou ik heb vandaag mijn kindjes afgezegd.....
de halve nacht heb ik weeen....maar nog niet regelmatig of echt pijnlijk....dus weet niet of het doorzet....ga strakjes als het zo doorgaat het ziekenhuis bellen ....
zou t toch nog eerder gebeuren?

liefs sandra

hoi meiden
ik nog even voordat ik ga douchen hahaha...
sandra oooh t begint m isschien wel!!!   .....succes meid wie weet beval je wel voor ewen vrijdag ,...gewoon vandaag!! hihi mooie dag!!!
heel veel succes meid ik duim voor je!

nou meiden   er hangt een grote spandoek voor de raam !!hahhaa er staat op   NU GAAN ZE SNEL TROUWEN EN DAN EEN OOIENVAARSNEST BOUWEN!!! leukl he!!

ben benieuwd hoe t allemaal gaat lopen hahhaha gezellig... en ik ga natuurlijk wel fotos op onze hyves zetten ...

ojaa en ik heb gewoon lekker naast mijn schatje gelegen vannacht   lekker thuis, want we doen t niet zo officieel he....
eerst trouwen we om half 10     met fam en vrienden   en dan gaan we taart eten   bij ons thuis     en dan gaan we lekker lunchen met zn allen ......
thats it gezellig ......
nou meiden jullie horen t !! ik moet nu gaan beginnen hahahha

sandra succes xxxx
lilian

Sandra; Jeetje zijn de weeen toch nog eerder begonnen. Dan komt je kleine meid misschien toch nog eerder. Ik hoo dat de weeen leker doorzetten en dat je straks je kleintje inje armen mag hebben.

Lilian; Heel erg veel plezier vandaag op je trouwdag. Ik hoop dat je een hele mooite dag mag hebben en dat jullie heel gelukkig worden met elkaar.

Mamaroos;  Wonderlijk dat het menselijk lichaam zich zo snel kan herstellen. ik hoop dat het zo voor je mag blijven en dat in september ookalles goed zal blijken.  

Hoi Meiden,

ik lees iedere dag mee met jullie

Lilian ik wens je een hele mooie en liefde volle dag toe
op je trouw dag geniet van deze dag

San he meis jij maakt het ook spannend
de weeen al in gang ik weet niet of ik het nou goed heb
maar zouden ze jou meissie gaan halen vrijdag?
succes meis

verder wil ik iedereen heel veel succeswensen
met jullie zwangerschap ooit hoop ik ook hier met jullie mee te mogen kletsen

Gr
Monique(zwanger worden forum)

Goedenmorgen meiden!

wat is het hier gezellig!

Sandra.... zou het dan toch??? ben benieuwd hoe het nu met je is! Spannend hoor, dus misschien wel vandaag........... Ik denk aan je!

Lilian... Jij een hele fijne dag gewenst met je as mannetje!! En wat een gave tekst op het raam! hahaha! Tja dat mag niet ontbreken he! Het wordt mooi weer vandaag (MET ZON!!).
 We horen graag van je en hoe het was!!

Monique, wat leuk om van je te horen. Hoe is het met jou??

Nou hier is mijn man ziek.... hoe kan die het bedenken in zijn vkantie, haha! Daar doe je niets aan he!. Dus ik ga lekker aan keuvelen met onze zoon. (trouwens, hij had geen oorontsteking, gelukkig! Wel wat rood en onrustig. Kan alle kanten op, aldus de dokter.) Voor nu is hij helemaal gezond.

Meiden, tot schrijfs!

Terug
Bovenaan