zwangere forumjunkies 2!!!

hey allemaal

lilian hoe was je mooie dag?

kitty ook al flink aan t rommellen ja jij ik en mama30 lopen gelijk op!
en balen dat de computer het niet deed ik kan ook niet zonder haha

joyce fijn dat je het wat minder druk hebt nemen je harde buikjes ook af?
hier was vannacht alles rustig....ik heb heerlijk geslapen!
vannacht een slaappil en morgen al naar t ziekenhuis!
gek he?
maar ik voel me zpoooooooooooo zenuwachtig!
raar maar t lijkt alsof ik steeds bangger wordt!

liefs sandra

GOEIEMORGEN!!!!!

nou meiden we hebben gisteren een SUPER LEUKE DAG GEHAD!!! ik kan me niet voorstellen dat als we "echter"[hahhaha] trouwden met groter feest een etc etc... dat t dan nog leuker   gezelliger mooier had kunnen worden, HET WAS SUPER!!
smorgens hing er dus al een spandoek dus ..hihi door mijn zus en zwager gedaan, en om 0900 was iedereen er en mijn collegas hadden nog een bruidsboeket gemaakt voor me die precies bij mijn jurk pastte!! en ze hadden m niet gezien !!
want in een   bloemenwinkel werken en geen bruidsboeket hebben hahahhaha dat kan niet zeiden ze......
maar we trouwde "zomaar"ff hahhaha en dan met een bruisboeket gaan lopen vond ik nogal overdreven maar stiekem hebben we nog vanalles gedaan haha..

nou we hadden een hele leuke trouwambtenaar[es] en ze maakte er nog een heel leuk verhaaltje van   , t gemeentehuis was heel mooi van binnen [kasteelachtig ] dus dat deed ook leuk mee ....
nou toen moesten we ja zeggen , en dat hebben we gedaan JA IK WIL   hihi
en toen zijn we taart gaan halen bij onze bakker en ik had 20 verschillende gebakjes besteld [ziet er leuk uit op de schaal he] en een slagroomtaartje... nou had de bakker er dus een "hartjes "slagroomtaart van gemaakt   met allemaal rode harten van marsepijn..super ..dus die hebben we nog   samen spontaan aangesneden [hahaha]
nou daarna even koffie gedronken hier bij ons .. en daarna zijn we gaan lunchen bij kadinsky ..een heel leuk eetcafe/restaurant... nou heerlijk gegeten ,
en daarna was   eigenlijk afgelopen   maar er zijn natuurlijk nog verschillende mensen mee naar huis gegaan en er kwam nog wat los bezoek .....en om half 9 ploften rene en ik op de bank ...kei moe!!! en heel blij dat iedereen weg was hahhahah en dat we lekker naar bed konden SLAPEN hahahaha...
we lagenom half9 in bed   en zooo moe!! HIHI
die huwelijksnacht halen we wel in maar niet gisteren..........
maar t was echt super!! dus nu zijn we getrouwd he!! officieel .........

donderdag mag ik weer naar de gyn... nu is de mijne op vak     en heb ik een vervangster [dr rozen ] die had ik dus vorig jaar met Storm* en daan*, ben benieuwd hoe dat gaat lopen , kan wel emotioneel worden ...of misschien ook wel niet??

sandra     ooooh nog 1 nachtje   of misschien vandaag al wel als het een beetje doorzet???
succes he meid..xx

kitty leuk dat je er ook ff bent   ,,   en al bijna uitgeteld wow!! nog 2 weekjes dat gaat echt wel snel he ...ben je dr klaar voor ??? wel heel spannend en leuk ....
als ik die mk niet had gehad dan was ik ook al bijna klaar want ik was een week na jou en mama30 zwanger ........!!
maar daar heb ik wel vrede mee hoor... n u mag ik in dec. jan     , vind ik wel een heel gezellige tijd altijd.... leuk met kerstboom   en gezellig donker en   kaarjes hahahhahah [ja ik weet t ik ben gestoord hihi]
he maar wie weet als ik je niet meer spreek ? succes he.... ik zal aan je denken meid!!

joyce     ja ik ben t eens met ....... je moet t echt proberen rustig aan te doen meid !! hahaha ja moeilijk he...maar je moet zo min mogenlijk harde buiken krijgen !! zo dr lil heeft gesproken hihi....geniet ervan he...

mama30   ook heel veel succes   , jij ook nog maar heel even   ooh wat gaaf zeg en zo spannend dat jullie je kindje gewoon vast mogen houden binnenkort!! ik denk aan je   en succes he ....x

nou tot snel     xxx lil

ps   wat hadden we lekker weer he gisteren   !!! de hele dag zonnig!! ik   was zelfs verbrand en ik zet zo snel mogenlijk fotos op onze hyve   en dan ook gelijk van DE BUIK   hahhaa met 16 w+ 3 dgn...
doei

Lilian; Geweldig dat je trouwdag mooier is geweest dan je in eerste instantie gepland had. Ik wens jullie een hele mooie toekomst toe en geniet lekker van jullie wittebroodsweken.

Hier gaat alles goed. ik heb nog wel wat harde buiken maar het is een stuk rustiger. Morgen heb ik lekker vrij genomen. De kraamzorg komt voor de intake en ik had me geen zin om te haasten en omdat ik nog een paar vrije dagen over heb heb ik lekker een dagje vrij genomen. Maar de intake van de kraamzorg heb ik morgen. vroeg he?! 9 weken vantevoren. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen helemaal omdat ik een brief heb gehad vanwege verminderde kraamzorg. hebben jullie nog tips en opmerkingen die ik niet moet vergeten te vragen?

hoi lilian
gefeliciteerd!!!!!!!!!!! en geniet er lekker van!
je hebt het dubbel en dwars verdient!
en die huwlijksnacht komt vast heel snel!haha
ik zal zo even hyves afspeuren of je er een mooie foto op hebt gezet!

joyce wel fijn dat je harde buikjes minder zijn maar blijf goed aan jezelf denken he?
en leuk dat je morgen al de kraamzorg krijgt..bereid je voor op vragen als wil je borstvoeding geven ? waar en hoe je wilt bevallen? en vergeet niet te vragen wat de verminderde kraamzorg voor jouw inhoud en vertel wat jouw zorgen hierover zijn .... maak vantevoren een lijstje wat je van haar wilt weten...
verder is het gewoon leuk!

hier is alles rustig en word ik als maar zenuwachtiger.....

liefs sandra

Hoi meiden!!

Bedankt voor jullie warme onthaal!! Fijn dat ik met jullie mee mag kletsen!!

Ik heb hier al een hele poos niet meegekletst, dus zal mij de komende dagen eerst eventjes goed inlezen!! (en zal dan uiteraard ook weer even persoonlijk op iedereen reageren)!!

Allereerst!!
Lillian!! Gefeliciteerd met je huwelijk!! Wat fijn dat je een fantastiche dag gehad hebt!!!

Bij mij zijn de duivels helaas weer in alle hevigheid gearriveerd!! De tampons zijn bijna niet aan te slepen!! Bah bah bah!!! (hihihi)!!
Ik zal mij nieuwe nod even berekenen en deze toevoegen op jullie lijst!!!
Ik hoop echt dat ik ook heeeeeeel snel weer mee kan kletsen over moe zijn  en misselijkheid!!! Ben alleen zo bang dat het weer heel lang gaat duren voor dat ik weer zwanger ben!!! afwachten maar!!!
Ik denk dat ik jouw tip (lillian) maar weer op ga volgen en toch de ovu-stickkies maar weer eens uit de kast haal!! Mijn vriend en ik hebben besloten om er deze maand weer helemaal voor te gaan!!! Dus dan wil ik mijn eitje zeker weten niet missen!!!

Nou lieve meiden tot snel!!!

Sjors...

Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam

Afspraken:

Mama

30:  28 juli controle VK (38+6)

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,

Sandra,  
Joyce, 30 juli, afspraak vk. (dan 32+1)  
Johanna,
Ikke,  5 aug, afspraak bij verloskundige, 32 weken en 3 dagen
Jossie:  21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian:    24 juli 14:50 16+3 wkn./12aug 19+3wkn/20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,
Mamaroos: 28 juli tweede echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja

Ten eerste Lilian, PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!! Goed te horen dat jullie een mooie dag gehad hebben!

Sjors@ Balen zeg! Grrr...die stomme duivels ook steeds!~Heel veel succes komende maand....dat je maar snel misselijk mag zijn!

hoi meiden
nou ik denk dat dit mijn laatste berichtje zal zijn totdat ik weer instaat ben (en thuis ben)om te vertellen hoe de bevalling is verlopen....
ondanks de slaappil heb ik zowat niet geslapen ...ben zoooo zenuwachtig...ik kan maar aan 1 ding denken.....
morgen rond deze tijd wordt ik voorbereid op de operatie....
ik verwacht maandag of dinsdag weer thuis te zijn....
mama30 toi toi he? zaterdag! haha
jij snapt m wel!
en kitty jij ook succes met je laatste loodjes!
sjors ik hoop dat volgende maand de ovutests uitkomst brengen ik zal voor je duimen !
lil nog veel plezier deze week
mama roos ik hoop dat je snel niet meer misselijk bent
joyce rustig aan he?

liefs een vreselijk zenuwachtige sandra

Terug
Bovenaan