zwangere forumjunkies 2!!!

hey meiden was ik weer!
nou kom net gterug uit t ziekenhuis.....en zoals het er nu naar uit ziet laten ze ons meisje nog even zitten.... heb 1.5 uur aan de ctg gelegen omdat de hartslag van de baby te hoog was...ze was ook erg druk   maar waarom? dat weetn ze niet...ook werden er mooie harde buiken gerigistreerd maar niet goed genoeg voor ontsluiting....ze hebben me getoucheerd en ik bleek wel opening te hebben maar die hoefde nog niks te betekenen...het kan zo omslaan en ontsluitingsweeen worden maar ik kan ook zo doorkwakkellen tot vrijdag... afwachten dus!

lilian ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben! ik kan niet wachten op de fotos!
veel plezier en geniet er lekker van!

joyce doe jij ook rustig aan met je harde buikjes! een teken dat je toch te druk bent!

mama 30 lekker aan het keuvellen met yoran? en de grote zegt niks over t geslacht haha die van mij is ook best groot en toch echt een meisje!

monique nog steeds moe ....hoop voor je dat t snel beter wordt!

sjors volgende week je nod? spannend!

liefs sandra

Monique; Ik hoop ook dat je hier binnenkort met ons mee mag praten. Maar eerst even lekker op vakantie toch? Veel plezier alvast.

mamaroos; Balen dat je man ziek is in zijn vakantie. Je hoort het wel vaker dat wanneer men eindelijk vakantie hebben dat ze dan ziek worden. Dan valt alle stress even weg en hupsakee.....ziek. Ik hoop dat hij snel weer beter is en jullie nog even lekker kunnen genieten van de laatste weken met z'n drieeen.

Samndra; Je maakt het wel spannend hoor. jaqmmer dat het toch niet helemaal doorzet. Maar je hoeft nu echt niet lang meer te wachten. Nog maar 3 nachtjes slapen. Dat is pas echt aftellen. En ik doe het zeker wat rustiger aan hoor. Mijn collega's zijn ook bijn a allemaal weer terug van vakantie dus ik heb zowiezo al wat minder stress.

Uuh Joyce, denk dat je ipv mij mama30 bedoeld!
Mijn mannetje is niet ziek hoor!

De man van mama30 wens ik beterschap!

Sandra:Succes! Spannend hoor.....Ik duim voor je!

Hallo allemaal!

Hoe is het hier. Ik ben een tijdje niet geweest, want ons internet heeft er zo'n 2/3 weken uitgelegen! Niet echt leuk, als je verlof hebt, en bijna niets te doen hebt . Maar goed, het doet het eindelijk weer, met behulp van mn broertje.

Ik heb even in het vlug alles doorgelezen, maar ik kan niet overal op reageren. Dan wordt het zo'n lang verhaal!
In ieder geval zag ik dat Lilian gaat trouwen!!!!! Meid, gefeliciteerd!!!!!!! Nu ben ik even de datum kwijt wanneer dat ging gebeuren, maar dat was volgens mij morgen toch? Nou, een hele fijne dag! Geniet ervan, vooral met die kleine in je buik. En ik hoop dat je herinneringsdag aan daan en storm mooi is verlopen. Fijn he, als mensen er nog aan terug denken. Ik had er ook een paar in onze omgeving. Ook een heleboel niet hoor, maar het is dan toch fijn als er een paar er aan denken. Wij zullen Danny* ook vernoemen op het geboortekaartje van ons meisje. Met een mooi gedichtje erbij.

En Sjors! Tuuuuuuuuuurlijk mag je hier meekletsen (al klets ik niet dagelijks mee). Jammer dat er aan de "andere kant" niet al te veel meer wordt geschreven. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Mama30: Het schiet nu echt op voor ons he!

Over precies vandaag 2 weken ben ik uitgerekend. Echt spannend hoor. Het rommelt wel al flink. Heb snachts "menstruatiekrampen" en lage rugpijn. Maar verder gebeurt er nog niets. Die kleine heeft het nu ook wel erg krap daarbinnen volgens mij. Ik zie af en toe die kont gaan, en dan voel ik mn huid zoooo trekken! Maar het blijft mooi....dus nog even zwanger zijn is ook leuk hoor. We wachten wel af, wanneer ze zich aandient.

Ik ga maar weer even naar beneden. Heb flinke koppijn, dus even rusten is misschien niet zo verkeerd. Ik ga denk ik maar Grey's anatomy kijken. Ben er een beetje verslaafd aangeraakt, hihi. Tja...dat heb je he, als je thuis zit, en niet veel te doen hebt.

Tot mails.

Liefs, Kitty

O....en Sandra (SAN HE):

Dat wordt spannend voor je!!!! Ik ga voor je duimen dat alles goed en snel verloopt!
Hopelijk laat die kleine meid niet lang meer op zich wachten!

Liefs, Kitty

Kitty; Het schiet al ontzettend voor je op zeg. Nog maar  2 weekjes en dan mag je je kleine al lekker vast houden. Als de baby zich tenminste niet later aandient. Grey's Anatomy vind ik ook super leuk en ik ben niet eens met verlof. hahaha. Maar als je met verlof bent dan mag je lekker onderuit voor de tv zitten hoor. Nu kan het nog. Straks heb je er de puf misschien niet meer voor.

Sandra; Nu nog maar 2 nachtjes slapen en danwordt je kleine meisje gehaald of zijn de oefenweeeen toch nog aan het doorzetten sinds gisteren?

Meiden, Geniet lekker van jullie dag want het wordt als het goed is ongeveer 25 graden. Heerlijk. Hopelijk blijft het ook zo tot en met het weekend.

Terug
Bovenaan