Hier een berichtje van mij, waar het nog altijd rustig is....... haha
Wat menstruatieachtige krampies af en toe.... wat meer slijm/afscheiding... maar daar is het ook mee gezegt....
38 + 2 vandaag....... Volgens de theorie van sandra komt het zaterdag! Ik hoop het!!! Lijkt me een goede theorie!
Joyce, ben blij dat je minder harde buiken hebt! Gelukiig maar, goed dat jetoch even hebt gebeld met de VK. Kan nooit te vaak bellen!
Kitty, wat spannend voor ons zo he! Jij ook al weer 38 + 2 vandaag! Ben benieuwd wanneer jullie meid gaat komen.
Lilian, Wat gaaf dat alles goed is verlopen dinsdag! Heerlijk he! En hoe bevalt het getrouwde leven tot nu toe?? Plaats je foto's op onze forumjunkieshyves??
Mamaroos, Fijn dat alles met jou ook goed gaat he! Lekker genieten!
Sjors.. Balen dat de RD weer zijn verschenen. Houd moet, je weet dat het kan. Ik hoop voor je dat het NIET lang gaat duren!!!
sandra. Had je al even een krabbel gestuurd op Hyves vanmorgen! toi toi toi he!!! Hopelijk krijg je gelijk!!
Hier vanmorgen de makelaar op bezoek gehad, we willen graag terug naar Groningen. Dus allemaal wat tips gekregen voor de verkoop van het huis enz.... Eerst een baan, maar het is zeer nuttig dat we ons even voorgeinformeerd hebben. Maar eerst ff bevallen hoor! hahah! Maar wel ontzettend leuk om er mee bezig te zijn hoor. Ben erg benieuwd wanneer het zal gebeuren.
Nou meiden, ga lekker naar buiten zo.. Wie weet helpt de warmte ons met bevallen! haha
Groetjes!!