zwangere forumjunkies 2!!!

Hoi Sandra,

Even heel snel hoor, ga zo even lekker uitgebreid in bad (hij is al aan het vollopen!).

HEEL VEEL SUCCES/STERKTE  morgen, en geniet van wat komen gaat! En we horen/lezen het wel!

Liefs, Kitty

Hier een berichtje  van mij, waar het nog altijd rustig is....... haha
Wat menstruatieachtige krampies af en toe.... wat meer slijm/afscheiding... maar daar is het ook mee gezegt....
38 + 2 vandaag....... Volgens de theorie van sandra komt het zaterdag! Ik hoop het!!! Lijkt me een goede theorie!

Joyce, ben blij dat je minder harde buiken hebt! Gelukiig maar, goed dat jetoch even hebt gebeld met de VK. Kan nooit te vaak bellen!

Kitty, wat spannend voor ons zo he! Jij ook al weer 38 + 2 vandaag! Ben benieuwd wanneer jullie meid gaat komen.

Lilian, Wat gaaf dat alles goed is verlopen dinsdag! Heerlijk he! En hoe bevalt het   getrouwde leven tot nu toe?? Plaats je foto's op onze forumjunkieshyves??

Mamaroos, Fijn dat alles met jou ook goed gaat he! Lekker genieten!

Sjors.. Balen dat de RD weer zijn verschenen. Houd moet, je weet dat het kan. Ik hoop voor je dat het NIET lang gaat duren!!!

sandra. Had je al even een krabbel gestuurd op Hyves vanmorgen! toi toi toi he!!! Hopelijk krijg je gelijk!!

Hier vanmorgen de makelaar op bezoek gehad, we willen graag terug naar Groningen. Dus allemaal wat tips gekregen voor de verkoop van het huis enz.... Eerst een baan, maar het is zeer nuttig dat we ons even voorgeinformeerd hebben.   Maar eerst ff bevallen hoor! hahah! Maar wel ontzettend leuk om er mee bezig te zijn hoor. Ben erg benieuwd wanneer het zal gebeuren.

Nou meiden, ga lekker naar buiten zo.. Wie weet helpt de warmte ons met bevallen! haha

Groetjes!!

Hoi Meiden,

Sandra ik wil jou in het bijzonder heel veel succes wensen vandaag
nog even meid  en je hebt dan eindelijk je kleine meid in je armen
succes denk aan je

verder wil ik jullie allemaal heel veel succes wensen die op het punt staan te bevallen
of echo,s krijgen

wij vertrekken vandaag naar mallorca voor onze vakantie
heerlijk meiden ik reageer later als ik weer teug ben

oja joyce hoe is het gegaan met de kraamzorg?

Gr
Monique(zwanger worden Forum)

Sandra; Geniet straks lekker van je mooie meisje en ik hoo dat je snel foto's op hyves kan plaatsen. Heel erg veel succes en geluk voor jou en je man natuurlijk.

Mama30; Ik hoop dat Sandra haar theorie uitkomt en dat jij zaterdag mag bevallen van je kindje. Zou ontzettend LEUK zijn toch? Het wordt nu wel spannend zeg. Maar je hebt dus al wat slijmerige afscheiding. Wie weet komt het toch echt wel van het weekend.

Kiity; Ook nog maar 2 weekjes tot aan de bevalling. Wat wordt het nu toch spannend. Wie weet beval je al wel één deze dagen. Hoe voel je je?

Sjors; Balen meid dat de rode duivels weer zijn verschenen. Dus jullie gaan er deze maand weer volop tegenaan met de ovu sticks. Ja waarom niet toch?? Zo weet je in iedere geval dat je je ei gevonden hebt en dat je op het juiste moment klust. Ik hoop echt voor je dat je niet meer zo lang hoeft te wachten op een positieve test.

Monique; Heel erg veel plezier op je vakantie. Tot over een weekje.

Hier gaat alles goed. Gisteren was kraamzorg er. Ze waren zo weer weg en alles was heel duidelijk. Waarschijnlijk krijg ik volledige kraamzorg want ze verwachten dat de drukje zo rond eind augustus / begin september ligt. Dus dat zou toch wel mooi zijn. Ik ben geindexeerd op 49 uur.

Nog lekker een dagje werken en het is weer weekend! Heerlijk ik ga er lekker van genieten. Voor alle meiden die genieten van hun verlof of hun vrije dag, Geniet lekker van het zonnetje.

hoiii

sandra     ooh succes   vandaag en laat ons zo snel mogenlijk horen hoe t met jou en je meisje is....!!
misschien ben je al wel bevallen   ...zooo raar   hihi
xx lilian

ps gisteren echo gehad   en alles ok   de volgende x meten ze mijn baarmoedermond op   om te checken of er niet stiekem iets begint...{!} hoop zo dat dit een normale zwangerschap [in ieder geval de lengte dan] mag worden...

ben weer iets gerust gesteld       xxx doei

mama30

voor jou is t ook super spannend he!! oooh   raar he zo praat je maanden over zwanger zijn en nu gaat t gewoon gebeuren!!!!  
ik denk aan je ... en hou ons op de hoogte he..hahha
x lil

Hey meiden!

Wat fijn joyce dat je ook 49 uren hebt gekregen. Het is natuurlijk een eerste indicatie, maar er zijn heeeeeeel veeeeel vrouwen die maar 24 uren krijgen. We mogen onze handjes dicht knijpen!

Lilian, wat weer een opluchting dat alles goed was bij de echo. Plaats je snel een foto op hyves?? We blijven nieuwgierige vrouwen, hahaha! En wat ook een geruststellende gevoel dat ze je extra in de gaten houden. Alle extra dingen en controles kan geen kwaad. Heb je nog je onzekerheden besproken met de Gyn?? Kan je bv ook vaker komen als je een onrustig gevoel hebt??

Die Sandra ligt nu heerlijk in bed te genieten van haar meisje.... om 10.45 uur (geloof ik) zou het gehaald worden. Ik hoop dat ze wat heeft geslapen vannacht. We horen het vast snel.

Hier nog weer altijd rustig. Ik ben me er maar gewoon op aan het instellen dat het pas 5 augustus gaat komen. ben ook zooo ongeduldig he.....af en toe voel je wat krampjes en harde buikjes en dan hoop je toch ....zet maar door.... toe maar..... haha... maar nee hoor.... Ach we weten dat het er wel uit gaan komen he! Alles gaat gewon goed, en dat maakt het wachten wel een stukkie makkelijker!

Meiden, ga toch maar es naar buiten...vond het zo benauwd. Hebben jullie daar geen last van??

Nou tot snel!

Goede avond meiden!!

Sandra!!
Oooh meid!! Ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent van je dochtertje!! Ik hoop snel wat van je te horen!! En ben net als iedereen hier zeer benieuwd naar de foto's van je meisje!!

Lillian!!
Wat fijn meid, dat de echo er weer goed uitzag!! Ik hoop ook met heel mijn hart dat deze zwangerschap helemaal normaal gaat worden voor je!! Kun je er al een beetje van genieten??

Joyce!!
Wat fijn dat je toch meer kraamzorg kan krijgen!! Ik vond die andere regeling toch zo raar!! Als je na een paar uur kraamzorg er toch genoeg van hebt kun je ze altijd nog naar huis sturen (hihihihi)!! Fijn te lezen dat je je verder weer wat beter voelt!!
Hoe gaat het trouwens met je nichtje??

Mama30!!
Oooh spannend meid!! Al weer 38 weken!! Misschien krijgen jullie gelijk en wordt je morgen wel weer mama!! Ik hoop het voor je!! Ik heb ergens gelezen dat bitter lemon goed helpt!! Dus wie weet!!!

Kitty!!
En jij ook al weer 38 weken zwanger!! Voor mijn gevoel vliegt de tijd echt voorbij!! Begint het bij jou ook al een beetje te rommelen?? Spanned hoor!!

Hier is alles goed!! De ongesteldheid is zo goed als voorbij!! Lekker hoor, zo kort ongesteld!!
Ik ga dit weekend lekker naar haarlem!! Mijn zusje woont daar!! Wel 15 minuten fietsen van het strand scheveningen af!! Dus jullie raden het al, de bikini gaat mee in de tas!! Ik ben maandag weer terug en zal dan weer van mij laten horen!! Ik moet nu als de sodemieter naar bed, mijn trein vertrekt om 7:30!! VROEG!!! hihihih!!

Doei doei

Sjors...

Terug
Bovenaan