zwangere forumjunkies 2!!!

Oehhhh spannend spannend Joyce, veel succes en hopelijk niets anders dan plezier!

Pfff ik ben moe, gisteren teveel gelopen en daardoor ontzettend last gekregen van mijn heup/bil waardoor ik slecht geslapen heb.
En vanochtend werd ik al om 6:15 gewekt door Damian GAAAAPPPPP
Gelukkig is het meestal wel een slaapkopje maar vandaag helaas niet.

San, gaat het een beetje?

hey joyce
veel plezier strakjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en niesje denk er maar om dat je je heupen en billetjes niet te veel belast voor je het weet heb je er je hele zwangerschap last van....
en damian om 6.15 ja als je dat niet gewent ben is t vroeg hihi
milan is er elke dag stipt om 6.00 grrrrrrrr
met mij is het nog steeds beroerd ga ook zo weer mijn bedje in...
ik kan mijn hoofd nauwlijks bewegen dat doet zoooooooooooo zeer
liefs sandra

Hoi meiden,

genieten jullie ook allemaal zo van het
mooie weer? Ik wel hoor, echt heerlijk!

Jennifer: welkom bij de junkies! En
gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap :D Je had vandaag toch
de echo? Hoe was deze?

Joyce: wauw! Alweer 20 weken! Geniet
vanmiddag maar lekker van de echo, want het is zo bijzonder om je
kleintje te zien! Laat je weten hoe is gegaan?

San he: balen zeg, dat je ziek bent. En
nog flink ziek ook! Heel veel beterschap meid. Denk goed om jezelf en
om je kleintje.

Niesje: ja het gaat echt heel hard. Ik
word wel steeds nieuwschieriger naar onze kleine. Nog een ruime 10
weken dan is het zover! :D

Lillian: ik ben vandaag 29 weken en 4
dagen zwanger :D De tijd vliegt wat dat betreft voorbij!

Ikke35: haha! Ik moest wel lachen om
wat je geschreven hebt. Ik ben degene die van bekkenpijn naar
rugklachten is gegaan. Ben het wel met je eens hoor, een hoofdpijn is
makkelijker op te lossen. Naja, t hoort er allemaal bij. Als ik maar
rustig aan doe komt het allemaal wel goed :)

Dat was het geloof ik wel weer even.

Ik spreek jullie snel weer!

Groetjes Nathasja

Hallo meiden;

Hier een heel blij moedertje in spé! We hebben vandaag de 20 weken echo gehad en zover ze hebben gezien is ons kindje helemaal gezond.

Het was wel even moeilijk om alles goed te bekijken omdat onze kleine uk zoveel aan het bewegen was. Ze heeft er bijv. wel een kwartier over gedaan om te zien of het hartje wel goed was. Iedere keer moest ze weer een goed beeld vinden.

Daarbij had ons kindje ook nog eens de hik. Dat is echt super leuk om te zien. En dat was ook wel goed omdat dat ze zal helpen leren te ademen.

Aan het begin van de sessie had het een volle blaas en aan het einde was de blaas weer leeg. Dus dat werkt gelukkig ook goed.

Maar alles is verder picobello in orde en het weegt nu ongeveer 314 gram.    

Ik heb een foto op Hyves gezet als jullie het willen zien.

Het geslacht is nog steeds geheim gelukkig. Ze heeft het zelf ook niet kunnen zin want het lag met de benen bij elkaar.

Gr. Joyce

hey joyce

super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou nu nog meer genieten he?

als het goed is zal je buikje vanaf nu wel een groeispurt nemen ook leuk!
nou meid je zit op de helft en alles gaat goed!
voel je je verder ook goed?

lilian
hb is je ijzergehalte in je bloed...bij mij is hij nu 6.6 en dat is het randje ze zien hem liever op 8 maar ik gebruik ook floradix en dat is ook een ijzerpreparaat dus dat zal wel helpen om dat op pijl te houden ze zullen het nu wel goed in de gaten houden.

alle lieve meiden dank jullie wel voor alle beterschapswensen het heeft geholpen hihi
ik voel mij vandaag weer wat beter nog wel wat verhoging en snipverkouden maar het ergste is over!

liefs sandra

Sandra; Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt. Doe nog even lekker rustig aan of heb je al weer kindjes over de vloer?

natascha; Jeetje; je bent al weer bijna 30 weken zwanger. Wat gaat de tijd toch snel. Je hebt dus nog steeds last van je rug? Ja dan kan je alleen nog maar rustig aan doen. Zo;n buik mee sjouwen is natuurlijk ook niet al te best voor je rug. Laat jezelf maar lekker verwennen.

Lilian; Jij heb dus afgelopen maandag ook nog even genoten van een BBQ. Nou het aanstaande weekend ziet het er nog beter uit! Dus wie weet ...... Voel je je verder goed? Geen last van zwangerschapskwaaltjes?

Denise; Met jou gaat alles dus ook goed. Fijn hoor. Maar je zoontje was dus al om 06.00 uur wakker van de week. Dat is echt wel vroeg zeg. Zelf ben ik wel een uitslaper dus ik ben erg nieuwsgierig hoe dat zal gaan worden straks.

hoi girrlllsss

nou heel snel dan want ik ben zooo moe!!?? [raar he hhaha] ik voel me meo maar goed.. nog niet misselijk ben vandaag 5 weken en 5 dagen hoera hoera hoera hihi..
sandra   ookee nou weet ik wat hb is hihi ...hoop dat je je beter voelt meid   ..t ging langzamer beter toch ??  
joyce nog een x   mooi e foto van je kindje !!!

alle anderen ik doe snel meer reageren maar ben erg moe ga lekker douchen en naar bed!!

xx lilian

hoi joyce
ja ik heb de kids weer maar ben zeker nog niet beter mijn keeltje en hoofdje doet zeer maar de koorts is gezakt was vanmorgen 38.3 das het belangrijktse...
maar zal blij zijn als het 17.30 is vandaag...

lilian ja de eerste tekenen zijn er joehoeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!1
haha neem lekker je rust meid!

mijn zoontje van 2.5 heeft een moederdagkado gemaakt op peuterschooltje,,en hij hij heeft nu natuurlijk 2 weken vakantie dus 2 weken geleden reuzer spannend heeft hij het kado verstopt met papa en hij heeft er echt een geheim van gemaakt (zo gaaf!)
maar vanmorgen ghad hij hem naar voren gehaald en heeft hij verklapt wat er in zat toen ik zei dat was toch nog geheim? begon hij te huilen!....maar ik heb zoooo mooi gemaakt voor mama!
ik heb hem een dikke knuffel gegeven en dank je wel gezegd maar dat we hem nog even gaan verstoppen nou dat mocht....
maar wat een schat he?
en ja 2.5 week  een kado voor mama moeten verstoppen is heeeeeeeeeeeeeeel lang.....

Terug
Bovenaan