zwangere forumjunkies 2!!!

Goedemorgen iedereen, wat een heerlijk weertje he de afgelopen dagen!
Heb er helaas niet heel van kunnen genieten want mijn zoontje is flink ziek.
Baal wel een beetje want ik hoef nog maar 5 dagen te werken en moet flink wat werk overdragen en op deze manier gaat dat niet natuurlijk.
Maar ik ben vandaag 32 weken zwanger whoehoeee!!

Koekeltje, jij begint ook al weer aan je laatste trimester, wat gaat het hard he

Joyce, gek he die eerste paar keren een positiebroek aan. Ik had de dan net het gevoel alsof ik aan het overdrijven was, maar het zat wel heerlijk, geen knellende banden enzo.

Lilian, knap hoor dat je het nog steeds geheim kan houden, ik kan me voorstellen dat je het aan de ene kant wel van de daken kan schreeuwen.

Sjors, dat zeurderige en trekkerige gevoel had ik ook in die tijd, het hoeft dus niets naars te wezen maar kunnen ook je banden zijn die gaan trekken.

Ikke, mijn halve familie verblijft op dit moment in het buitenland, en ik moet stiekem ook wel gniffelen dat het hier nu ook zulk mooi weer is hihi

Joyce, wat leuk dat je vrienden ook een kindje verwachten, kunnen jullie kids samen opgroeien.

Jennifer, gefeliciteerd en welkom hier!! Dat is nog eens een leuk cadeautje voor sinterklaas hihi

San, ook al koorts, balen zeg, rustig aan doen, veel drinken en echt de dok bellen als je het niet vertrouwd hoor!!

hey allemaal

ik moet om 11.00 weer naar de huisarts gisteravond had ik al contact met de vk ...
ik voel mij zoooooooooo beroerd!
zelfs ademhalen doet zeer ik hoop dat hij mij wat geeft...
ik heb vandaag ook maar 1 kindje laten komen omdat zei echt geen andere oppas had....maar ik lig als een vod op de bank...ik ben zooooooooooo slap...de huisarts is hier een   paar straten verderop maar ga maar met de auto want ik trek t niet....

niesje je kindje ook al ziek bah...maar nog 5 dagen werken das goed nieuws!
en al 32 weken wat gaat dat toch snel!

jennifer al 10 weken dus bijna over de magische 12 weken grens! maar als je echo oke is neemt de kans op een mk al heel veel af hoor ...

en joyce wat spannend he de 20 weken echo is in zicht!
en je houd het spannend voor jezelf door niet te willen weten wat het is wilde ik ook niet met mijn eerste.....extra verrassing!

ik zal zo nog even posten hoe het bij de huisarts is geweest...

liefs sandra

hoi hoi

nou ben bij de huisarts geweest en heb een virusinfectie en opgezette klieren en beginnende oorontsteking ook had ik te veel witte bloedlichaampjes in mijn urine (wat dat inhoud geen idee) ik moet donderdag weer een plasje brengen ook was mijn hb op het randje 6.4

ik voel mij zooooooooooo beroerd en krijg helemaal niks!
ik heb nu 39 graden koorts en ze gaan pas wat doen na 4 dagen hoge koorts...
nou ik duik lekker mijn bedje in...

Hoi Sandra, Kruip inderdaad maar lekker onder de wol. Even uitzieken meid. Klote dat je niet meteen een pijnstiller mee krijgt of iets tegen de koorts. Ik hoop echt dat je snel weer beter bent.

Zo weer eventjes de lijst erbij!!

Gipsyd, 27 jaar, uitgeteld 19 mei 2008
Anja, 24 jaar, uitgeteld 23 mei 2008

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra, ?? jaar, uitgeteld 4 augustus 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Sjors, 26 jaar, uitgeteld 1 december 2008
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld +/- 3 januari 2009

Afspraken:

Mama

30:   25 april afspraak VK; 16 mei echo om te kijken waar placenta ligt.

Hindi,  
Anja,

Kitty26,  

Nathasja, 21 mei afspraak vk
Denise, 16 mei vk, 26 mei overname door gyn

Gipsyd,
Sandra,  
Joyce, 7 mei, 20 wk echo (20w1). 9 mei 3e afspraak bij de verloskundige (dan 20w3d)
Johanna 29 april, eerste echo!
Johanna 5 mei, intake gesprek verloskundige.
Ikke, 14 mei 20wk echo (20+3 of 21+2). 27 mei 3e afspraak bij verloskundige (22+3 of 23+2)
Jossie:  27 mei 2e afspraak verloskundige en tweede echo (dan 12wkn 2dgn)
lilian:19 mei 1e afspraak gyneacologe 1e echo!!!10:15.....
Sjors: 15 mei, 1e echo (dan ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger)
Jennifer33, 7 mei 1e echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

hoi allemaal

joyce     20 weken hoerahoerahoera!!!! hihi   nou misschien ben ja al over de helft he!! en ik weet nog zoooo goed dat je zij dat je zw was!!! lijkt een paar weken geleden ...
ik hoop dat t bij mij ook zo snel mag gaan!!!
heel veel plezier en succes morgen he!!

sandra     ooh zielig !! zn goed weer en jij bent ziek!! k*t zeg!! meisje heeeeel veel beterschap!! en blijf lekkere in je bedje liggen en ik hoop dat je snel weer beter bent!!
en wat betekend het als je hb op t randje is??????..........

niesje   hahahah leuk je halve fam in t buitenland en hier lekker 25 graden hahahha zijn ze niet blij mee hahahhaha..en jij al 32 weken !!!!!!!nou jaaaa     de tijd vliegt echt he!!! nog maar 8 officiele weken he.... wow!!
beterschap met je zoontje he...

koekeltje   en jij hoe ver ben jij nu??

okee ik heb net lekker ge bbq't   mmmmmmm!! gewoon lekker met z'n tweeen ...ja je moet t eigenlijk gellijk doen he als de zon in nederland schijnt hahahhaha..
voel me goed voor de rest.... seee you!!!

xxx lilian

vandaag is het zo ver! De 20 weken echo!!!!! Om 15.30 uur heb ik de afspraak Ik zal jullie laten weten hoe het is gegaan.

Terug
Bovenaan