zwangere forumjunkies 2!!!

hoi joyce

een regeldag is gewoon dat je baby weer in een soort ander ritme komt assunta wilde bijv. om de 1,5 gevoed worden en dan huilen ze heel veel....
dan moet je proberen om toch rust en regelmaat te geven dit duurt meestal maar 1 dag

vandaag is mijn poppetje dus ook gewoon weer lekker tevreden en vannacht is ze maar 3 keer geweest haha

liefs sandra

Hoi hoi,

Joyce: Hoe was het vandaag bij de vk? Heb je vandaag ook nog zo'n last van harde buiken?
En je bed omhoog... ja, in het begin vond ik dat wel wennen hoor! Maar eenmaal gewend was het wel heel makkelijk uit bed komen! Het komt nu echt allemaal steeds dichterbij!

San he: fijn dat je man/vriend lekker nog thuis is. Dat zal toch wel schelen voor je rust denk ik. Wanneer gaat hij weer aan het werk?

Sjors: de NOD is al best dichtbij! Succes nog even met wachten, en ik hoop voor je dat het raak is!

Met mij en Nienke gaat het heel goed. Mijn huid is wel nog wat onrustig, maar lang niet zo erg als dat het geweest is. Af en toe komen er nog wat jeukende bultjes, maar als ik die meteen insmeer zijn ze de volgende dag weer weg.
Ik moet maandag voor het eerst naar het consultatieburo, ben benieuwd! Ik heb Nienke wel tussendoor nog laten wegen. (vorige week) en ze was een goede pond aangekomen, dus ze doet het hartstikke goed! Wel heb ik gister nog even bij de ha gezeten met haar, omdat haar naveltje ontstoken leek te zijn. Maar ze blijkt er een schimmelinfectie in te hebben... arm meisje...
Ik heb er druppels voor gekregen en dan moet het met 3 dagen ongeveer weg zijn. Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben.

Nou meiden, een fijne dag vandaag!

Groetjes Nathasja

Hallo allemaal,

Mama30 gefeliciteerd met je dochter. Weer een meisje erbij op de site.

Joyce, hoe is het met je harde buiken?

Natasjha, lekker dat alles beter gaat met je huid, wel rot voor die kleine van die schimmelinfectie.

Hier gaat alles goed, zit mijn 1-na-laatste dagje op kantoor. Maandag nog een dagje, maar dat wordt waarschijnlijk een halve omdat we overbezet zijn. Heerlijk vooruitzicht!

Prettig weekend allemaal,

groetjes Mira

Natascha, Fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine. Maar wat zielig. zo klein en nu al een schiommelinfectie. ik hoop dat het snel over is. Veel plezier bij het consultatiebureau. lijkt me heel leuk en je komt allemaal andere moeders tegen.

Sandra; Duidelijk zo'n regeldag. Bepaal je zelf ongeveer wanneer zo'n regeldag is of wordt je daarin oko gestuurd door bijv. de kraamzorg of verloskundige?

Ikke; Wat heerlijk dat maandag je laatste dag is! En dan ook nog eens een halve waarschijnlijk. geniet er maar lekker van. Dat ga ik straks ook doen.

Bij de verloskundige was alles goed. Het hoofdje is al voor de helft ongeveer in mijn bekken ingedaald en de hartslag was ook goed. Verder was met mij alles ook goed. Maar vandaag as er een stagiere en die ging dus voelen in de bekken hoever het hoofdje lag en dat deed wel zeer. daarna ging de verloskundige ook nog eens een keer en dat deed wat minder pijn. maar door al dat gedruk en gefriemel heb ik wel de hele dag al harde buiken. Maar ik voel de baby gelukkig goed. De volgende keer krijg ik mijn bevallingspraatje. Spannend hoor.

Mama30!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jolijn!! (mooie naam hoor!!)!! Ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent!!

Ikke!!
Wat heerlijk, nog maar een half dagje werken!! En dan lekker genieten!!

Joyce!!
Heb je nog steeds last van harde buiken?? Wat vervelend dat die stagiaire jou zo'n pijn heeft gedaan!! (vast niet met opzet, maar blijft vervelend)!! Je moet maar lekker rustig aan doen!!

Nathasia!!
Wat fijn dat alles goed gaat met jou en je dochterje!! Wel sneu voor haar dat ze een schimmelinfectie heeft, gelukkig heeft ze er zelf geen last van!! Maar leuk een eerste bezoekje aan het consultatiebureau!!

Sandra!!
Hihi, dus die kleine van jullie houdt jullie nog elke nacht uit jullie slaap!! Pfff lijkt mij best zwaar al die gebroken nachten!!
Maar fijn te lezen dat jou herstel goed gaat!! Snel hoor!!

Lillian en mamaRoos!!
Alles ook goed bij jullie??

Ik heb vandaag mijn laatste dagje gewerkt!! Joepie, ik heb 3 weken vakantie!!! Ik was er ook echt aan toe!! Kunnen vriendlief en ik heerlijk samen wat omklussen in en rondom huis (lees: verfen, schuren, de tuin opnieuw aanleggen etc etc).. Heb er helemaal zin in!!
Volgende week woensdag mijn nod!! Ik hoop zo dat het raak is!! De krampjes zijn over, ben benieuwd......Ik heb meestal al heel vroeg in mijn cyclus ongie-krampen, dus dan weet ik snel genoeg of er een kansje is of niet!!! Wordt uiteraard weer vevolgd..

Liefs Sjors...

Hai meiden!

Ik heb me nog niet helemaal ingelezen hoor, maar zo heel snel even. Ik zie laatste dagjes voor bij komen met werken, Nienke doet het prima, met Sandra gaat het goed, Joyce jij rustig aan meid he!!!!

Ik dacht laat even snel iets van me horen. Het gaat hier zo ongelovelijk super! Jolijn is een ontzettend makkelijk meisje, de borstvoeding is volledig op gang, stuwing bij mama en drinken doet ze als een volleerde. Ze is heel tevreden. Met mij gaat ook alles super. Heb gister lekker tussen de middag en s'avonds beneden gegeten en vanmorgen heb ik Jolijn lekker zelf gebadderd. HEERLIJK!!!! Lekker tutten en wennen aan ons kleine meid.

Onze kraamverzorgster is er tot en met maandag en ze is een ENGEL! We hebben haar bij Yoran ook gehad en nu weer gevraagd. We genieten zooooo!

Kinderen is (vind ik) het grootste Kado wat iemand kan en mag ontvangen. We zijn super dankbaar.

Meiden, ik reageer snel weer. Sjors!! Toi toi toi meid!!! ik hoop het zooooooo!!!!!

en natuurlijk!! Allemaal super bedankt voor al jullie lieve felicitaties!

Heel erg leuk om te lezen!

Sjors; Wat heerlijk dat je nu eindelijkvakantie hebt. Lekker even 3 weken relaxen. Nou ja...relaxen. Je bent hartstikke druk lees ik. Succes met het opknappen van jullie huisje. Nog een kleine week en je hebt je NOD. Ik hoop het echt vor je dat het dez maand raak mag zijn.

Mama30; Fijn dat alles zo vorspoedig  gaat met jou en je dochter. Lekker dat de kraamverzorster er no tot maanda is. eniet nog maar even extra van deze daen want je krijt het straks ntuurlijk een stuk drukker.

Terug
Bovenaan