ZWANGERE FORUMJUNKIES DEEEEEEL 3!!!

He Lilian,

Fijn dat alles goed gaat meid! Weer een geruststelling!

Hier lijkt de zwangerschap een beetje aan me voorbij te gaan! De tijd vliegt voorbij! Ben nu alweer 16 weken! We hebben veel onrust gehad de afgelopen tijd. Wat zorgen om mijn zoontje. En maandagochtend heeft mijn schoonvader in eens een hartstilstand gehad. Hij krijgt vandaag een pace maker.
Door al die gebeurtenissen lijk ik soms te vergeten dat ik zwanger ben...Dat vind ik erg jammer.

Maar af en toe voel ik die kleine al trappelen...Dan helpt hij/zij me er wel aan denken!
Door deze omstandigehden kom ik er ook weinig aan toe om te schrijven hier...Hoop dat er snel verandering in gaat komen!

Groetjes van mij

Lilian, wat goed bericht zeg! Wat een geruststelling. Lekker verder met genieten.

Madelief/mamaroos.... rustig aan meid, en wel tijd maken om te genietn an je zwangerschap he!! Al is het even een kwartiertje op bed voor het slapen gaan, even cotnact maken. Foto;s maken van je groeiende buik. Jullie hebben er zoooo lang opgewacht!

Wat een naar bericht van je schoonvader, gaat het wel goed met hem nu?? Sterkte!

En hoe is het met Frank?? Hebben jullie al een gesprek gehad met het KDV???

Hier alles ok, straks voor het eerst naar het Consternatie bureau..... ben beniewd!!

Lilian, Fijn dat alles goed was bij de gyn en dat je je ok weer beter voelt. Geen mosselen meer eten hoor! :) Wanneer heb je nu je volgende bezoek?

Mamaroos; Je bent al weer 16 weken zwanger. De tijd gaat echt heel erg snel. Jammer dat je de tijd niet hebt om er goed van te genieten. Zoals Mama30 ook zegt: Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten. Desnoods even een kwartiertje op bed. Veel succes met je schoonvader. Hopelijk verloopt de operatie goed.

Mama, Vandaag dus voor het eerst naar het consultatiebureau. Spannend en ook weer extra leuk. laat je ons weten hoe het is gegaan?

Ik heb net controle gehad bij de verloskundige. Met de baby gaat alles goed al sloeg het hartje even op hol. haha maar alles was goed alleen maken ze zich een beetje zorgen om mijn bloeddruk. Hij was 115/89. En ze houden bij onderdruk 90 als grens aan. omdat de onderruk dus in totaal al 15 punten is gestegen moet ik maandag wer komen en ook urine meenemen. En ze drukte me op het hart om echt te bellen zodra ik hoofdpijn kreeg of sterretjes zou zien. En verder wil ze echt dat ik in de middag 2 uurtjes ga rusten. Vandaag even poetsen zit er dus niet in.

Uitgeteld.

Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 36 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari
Sjors, 27 jaar, waarschijnlijk uitgeteld op 30 april  2009
Simone 22 jaar, uitgeteld tussen 26 april en 1 mei

Afspraken:

Joyce, 8 september, afspraak

vk, dan 37w6
Johanna,
Ikke,  5sep, afspraak bij verloskundige, 37 weken  
Jossie:  
lilian: 9-09-08 / 23-09-08 / 7-10-08 / allemaal bm-mond controle's+echo
Mamaroos:
Sjors: 8-9-2008 eerste echo (ben dan 6+5 wk)
simone: 9 okt eerste echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle

25 mei, Boaz, zoon van Tanja

27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, Nienke (Nienke Gebina José), dochter van Nathas

ja

25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi
5 augustus, Marissa, dochter van Kitty
12 augustus, Jolijn, Dochter van Anneloes (Mama30)

Hoi hoi,

hier terug van het CB. Helaas ook met minder nieuws.
Zal ik met het goeie beginnen????

Ze is in 5 dagen 205 gram gegroeid, en is nu 5 cm.verder alles ok.

Het "slechte" is dat ze een hartruisje hebben gehoord. Morgen moet ik naar de Huisarts en dan krijgen we een verwijzing naar de kinderarts. Ja ik weet het het hoeft niets te betekenen, maar heb toch liever dat ze het heeeeel goed nakijken liefst gistreen nog!

De arts vroeg direct of ze andere klachtjes had, drinken goed ging, slapen enz enz... blauw zien... gelukkig is dit niet het geval. Jolijn is roze geboren! Dus ze vermoed dat het 100% meegaat vallen, maar toch...

Dus hier even een verdrietige middag. Jullie horen me snel weer!

groetjes

Joyce, lekker rusten meid, enne spreek je kindje ff toe..... geen fratsen moet je zeggen!!!! nee gekheid... luister goed naar je lichaam meid!

He bah, dat is schrikken!
Dat wil je nu gewoon niet horen! Je wil gewoon horen dat alles helemaal goed is!

Zoals je weet hebben wij met Frank bij de kindercardioloog gelopen ivm zijn versnelde hartritme. De laatste keer op controle hoorde ze in eens ook een ruisje. Ze vertelde ons dat ontzettend veel kindjes dit hebben, niets om je zorgen over te maken.  
Ze vertelde ons dat zo;n ruisje meestal vanzelf weer verdwijnt.  

Bij ons was het zelfs de laatste controle! OOk het ruisje was voor haar geen reden om ons terug te laten komen!  

Probeer het dus om het een klein beetje van je af te zetten...hoe moeilijk dat ook zal zijn!

Hou je ons op de hoogte?!

Overigens zou je alvast kunnen bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak...De verwijzing hoef je toch pas mee te nemen als je  er heen gaat. Wie weet kiun je dan deze week nog terecht! Hoe sneller je zekerheid hebt, hoe beter!

Sterkte Janneke (mijn echte naam)

Goede middag meiden!!

Roos!!
Jeetje wat een schrik zeg!! Is de operatie van je schoonvader goed gegaan?? En hoe gaat het met je zoontje?? Weten ze al wat meer??
Ik kan mij voorstellen dat je zwangerschap er zo even bij inschiet!! Ik hoop dat je er heel snel weer volop van kan gaan genieten!! En wat leuk dat je je kindje al zo goed voelt, zo snel al!! Lijkt mij zo gezellig!!

Mama30!!
He meid, wat vervelend nieuws!! Ik kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt!! Ik sluit mij bij Roos aan, dat een ruisje veelal niets te betekenen heeft!! Maar toch, je wilt gewoon graag horen dat alles goed is!! Ik hoop dat je dochtertje snel naar de kinderarts mag!!

Lillian!!
Jeetje, jij maakt ook van alles mee zeg!! Pffffff... Ook jij zal je rot geschrokken zijn van al die rare krampen!! Gelukkig was er niets aan de hand!! En kun je weer lekker genieten van het drukke kleine meisje in je buik!!
Ps: wat een prachtig gedichtje... echt heel mooi...

Joyce!!
Ooh wat vervelend meid, een te hoge bloeddruk!! Je moet maar lekker rustig aan doen meis!! Voel je je verder wel goed?? Ik hoop dat rust je goed zal doen!!
Ps: Mooi  wiegje en een heel mooi buikkie...

Ikke!!
En?? Hoe was de optocht!! Is het nog droog gebleven?? Zo te lezen ben jij ook volop aan het genieten van je verlof!! Heerlijk meid!! En ik hoop dat je gelijk krijgt, dat je niet eerder zal bevallen dan de uitgerekende datum!!

Sandra!!
Hoe gaat het met jou meid?? Ik vind het zo vreselijk voor jullie!! Het lijkt mij ook zo raar om dan weer het "gewone" leventje weer op te pakken!! Sterkte met alles meid!!

Nathasja!!
Jeetje, dus jullie gaan de hele boel verbouwen!! Pfff.. wat een drukte zeg!! Maar goed dat jullie lekker bij jouw ouders in de carvan kunnen!!! Ik hoop voor je dat alles snel klaar is!! En wat heerlijk dat jullie meissie zo lekker doorslaapt!! ideaal!! Ps: mooie meid wordt het hoor, heerlijk lache bekkie!!

Ik ben vandaag weer terug vanuit Valkenburg!! Vriendlief en ik hebben daar heerlijk een paar nachtjes doorgebracht!! Zo ontzettend lekker al die luxe!! Gelukkig  was mijn infectie weer over, wat was dat een hel zeg!! hihi!!
Volgende week maandag al de eerste echo!! Vind het zo ontzettend spannend!! Ik merk echt dat ik heel bang ben om weer een miskraam te krijgen!! Ik heb nog niet echt last van misselijkheid, maar meer last van wat ongie-achtige-steekjes/krampjes.. Bij elk krampje ben ik bang dat het kindje er uit rolt!! Ik hoop dat een goede echo mij wat meer vertrouwen geeft!!

Tot snel liefs Sjors...

Mama30, Wat schrikken dat ze een ruisje hebben gehoord! Ik hoop dat je heel snel terecht kan in het ziekenhuis want die onzekerheid is niet leuk! Ik hoop echt dat ze straks zeggen dat alles goed is met je kleine meid.

Mamaroos /  Madelief / Janneke, Je bent een veelzijdige dame met al die namen. hahaha :) Ik zal ze proberen te onthouden maar met met al die hormonen in mijn lichaam vergeet ik nog wel eens wat.

Sjors, Maandag heb je je eerste echo al! Wat super leuk en ondanks je zorgen krijg je vast en zeker een super beebje te zien. Ik hoop dat de eerste 12 weken snel vorbij zijn zodat je wat meer kan genieten van je zwangerschap. Heb je het leuk gehad in Valkenburg?

Terug
Bovenaan